خواننده مشخصات: کسب و کارهای محلی, لطفا نیاز به ماسک

من صاحب یک کسب و کار محلی که به تازگی باز درب به در فروشگاه ترافیک. ما نیاز است که مردم ماسک در فروشگاه. و ما

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

من صاحب یک کسب و کار محلی که به تازگی باز درب به در فروشگاه ترافیک. ما نیاز است که مردم ماسک در فروشگاه. و ما شنیده ام چیزی جز ستایش و پشتیبانی از مشتریان برای این تصمیم.

بالا بهداشت عمومی سازمان زمین مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات یقین است که مردم باید با پوشیدن ماسک ،

من این را تحسین کسب و کار مانند Menards و تمام غذاهای قفس که همچنین نیاز به ماسک در فروشگاه خود را. اما این اتفاق نمی افتد در سراسر دوقلو بنادر به خصوص در گردشگری-مناطق شلوغ به عنوان یک سفر اخیر به کانال پارک ساخته شده آشکار است.

دو حقایق ساده: یک بیماری همه گیر است نه کاهش و تعداد موارد آلوده در ایالات متحده آمریکا است که در حال رشد سرسام آور نرخ. و دو وجود دارد شواهد که با پوشیدن ماسک را پایین آورد به عفونت هستند.

کشورهای که نیاز به ماسک صورت در اوایل بیماری همه گیر تا به حال یک مقدار تجربه ای متفاوت از آنچه که ایالات متحده در حال حاضر مواجه است. بخشی از مشکل این است که ما یک رهبری ملی است که در ارسال پیام های مخلوط و در بدترین حالت در واقع تخریب نیازهای بهداشتی مردم است.

پس از آن تا به محلی و دولت و مسئول رهبران کسب و کار شود. من از نوشتن به درخواست تجدید نظر به کسب و کارهای محلی به گام تا کار درست را انجام دهید و نیاز — نه نشان می دهد, توصیه یا درخواست مشتریان به پوشیدن ماسک. آیا آن را برای کارکنان خود و مشتریان خود را و جامعه خود را.

باب Dobrow

دلوت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب