60 سال برگزار شد برای تجاوز به 23 سال: پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 6:09:53 am مصرف cognisance پلی

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 6:09:53 am
gujarat crime, gujarat women raped, rape in gujarat, women raped on multiple occasions in gujarat, indian express news مصرف cognisance پلیس رزرو متهم تحت هندی قانون مجازات اسلامی بخش 376 (2) برای تجاوز و 506 کیفری برای ارعاب. (بازنمودی)

60 سال دستگیر شد, از یک روستا در منطقه امرلی در روز پنج شنبه به اتهام تجاوز به یک زن 23 ساله ای که باردار شد.

به گفته پلیس متهم Kanubhai Nasit ساکن یک روستا تحت Khambha ایستگاه پلیس قضایی در امرلی برگزار شد در روز پنج شنبه به اتهام تجاوز به زن در موارد متعدد.

با توجه به شکایت توسط زن متهم اول خود را مجبور در او پنج سال پیش هنگامی که او به تنهایی نزدیک به یک منبع آب در این روستا است.

"من رفته بود برای شستن لباس در نزدیکی یک borewell در من ایجاد کرد که Kanubhai کشیده من به ترک محل و خود را مجبور بر من. او سپس تهدید به من نشان می دهد آن را به هر کسی. او دوباره raped من 2-3 بار نگه داشته و تهدید من. در ضمن پدر و مادر من به تازگی به من در زمان به یک مرکز بهداشتی اولیه در نزدیکی من ایجاد کرد که در آن پرستار نشان داد که من چهار ماه و پس از آن بود که به من گفت: پدر و مادر من در مورد مصیبت" گفت: این زن در شکایت است.

مصرف cognisance پلیس رزرو متهم تحت هندی قانون مجازات اسلامی بخش 376 (2) برای تجاوز و 506 کیفری برای ارعاب.

"ما یک آزمایش پزشکی انجام می شود و بازداشت متهم از ایجاد کرد. هر دو متهم و زن هستند و از روستای" گفت: AV Sarvaiyya پلیس sub-بازرس و مسئول افسر Khambha ایستگاه پلیس در امرلی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن