Sachin خلبان می گوید: او نه پیوستن به BJP

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 11:42:23 am Sachin خلبان اظهارات یک روز

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 11:42:23 am
Ashok Gehlot, Sachin Pilot, BJP attacks ghelot, Rajasthan news, Indian express news Sachin خلبان اظهارات یک روز پس از کنگره اخراج او را به عنوان راجستان معاون وزیر و حزب دولت واحد جمهور

Sachin خلبان که شورش را ترک کرده است دولت در راجستان در لبه چهارشنبه تصریح کرد که او را از پیوستن به Bharatiya Janata Party. خلبان تا به حال تکرار مشابه views هنگامی که صحبت کردن به هند اکسپرس زودتر.

وی این اظهارات را یک روز پس از کنگره اخراج او را به عنوان راجستان معاون وزیر و حزب دولت واحد جمهور.

در یک جداگانه تعامل با خبرگزاری PTI خلبان اظهار داشت که او سخت کار می کرد برای شکست دادن زعفران حزب را به کنگره بازگشت به قدرت در راجستان. متهم برخی از راجستان رهبران سوخت حدس و گمان او را از پیوستن به زعفران, پارتی, خلبان قاطعانه اعلام کرد که او تا به حال هیچ برنامه است. "گمانه زنی هایی است که سوخت را به لکه دار کردن تصویر من," او گفت:.

دنبال راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی

Sachin خلبان بود در روز سه شنبه اخراج به عنوان معاون وزیر و وزارت امور خارجه کنگره رئیس جمهور پس از او را نشان نمی دهد تا در کنگره قانونگذاری حزب جلسات روز دوشنبه و سه شنبه. این حزب همچنین ترک خورده , شلاق زدن بر روی خلبان وفاداران: Vishvendra سینگ و رامش مینا برداشته شد از دولت و دولت رئیس جمهور از جوانان کنگره و Seva Dal جایگزین شد.

Sachin Pilot, Ashok Gehlot, Sachin Pilot disqualified, Rajasthan political crisis, Rajasthan government, Rajasthan Congress, Rajasthan news, Indian express news سانتی متر Ashok Gehlot خارج راج بهون در جیپور شنبه پس از CLP نشست. (عکس: PTI)

خلبان که ادعا می کند به لذت بردن از حمایت 18 MLAs است که اقامت در یک هتل در منطقه سرمایه ملی. تمام 19 شورشی MLAs بودند با صدور اعلامیه توسط راجستان سخنران C P Joshi پس از کنگره به دنبال رد صلاحیت خود از دولت و مجلس است. این MLAs خواسته شده است برای پاسخ توسط جمعه.

به زودی پس از او اخراج خلبان در توئیتر خود نوشت: "Satya ko pareshan kiya ja sakta hai parajit ناهی (حقیقت می توان مورد آزار و اذیت نه شکست)." در یکی دیگر از صدای جیر جیر در شب گفت: "من صمیمانه تشکر و قدردانی از همه کسانی که آمده اند در حمایت از من است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن