خواهد تغییرات پیشنهادی به مینه سوتا قانون را بیشتر اتهامات علیه ماموران? احتمالا نه وکلای مدافع می گویند

به همین دلیل در کنگره رنا موران DFL است حمایت یک لایحه است که تغییرات را به مینه سوتا قانون در مورد زمانی که م

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

به همین دلیل در کنگره رنا موران DFL است حمایت یک لایحه است که تغییرات را به مینه سوتا قانون در مورد زمانی که ماموران مجاز به استفاده از نیروی مرگبار.

"ما شنیده ایم ... قبل از مأموران اجرای قانون که گفت: "من می ترسید برای زندگی من و یا من می ترسم'" مورن گفت: در مجلس نمایندگان در جلسه روز شنبه با اشاره به دفاع است که منتقدان می گویند افسران می توانید استفاده کنید برای توضیح اقدامات خود را. "این باعث می شود تحت پیگرد قانونی قرار و به دست آوردن یک اعتقاد بسیار دشوار است."

در حالی که برخی از حقوق مدنی گروه در چهار شنبه, ژوئن 13, ستایش تغییرات پیشنهادی در قانون آنها نیز خواست قانون گذاران برای رفتن دورتر. در همین حال برخی از کارشناسان حقوقی شک و تردید که آیا این تغییرات که روی میز هستند که منجر به دفاتر بیشتر در حال شارژ است.

مینه سوتا خانه امنیت عمومی و عدالت کیفری اصلاحات بخش برگزار می شود یک روز طولانی مجازی شنیدن شنبه طی آن قانونگذاران شنیده از طیف وسیعی از اعضای جامعه و رهبران در مورد یک بسته دموکراتیک صورتحساب — از جمله اصلاحات به تعقیب و تحقیقات ممنوعیت chokeholds و آموزش های مربوط به بهداشت روانی و اوتیسم — در طول جلسه ویژه قوه مقننه آغاز شد که جمعه است.

هر چند قانونگذاران موجب شده است به عمل مارس 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت مردم از رنگ و بومی (POCI) حزبی می گوید آنها به مدت طولانی است که تلاش را در مورد تغییرات. دولت کار گروه توصیه می شود در ماه فوریه بررسی های موجود استفاده-از-نیروی استانداردها و قوانین و توصیه می شود هر گونه تجدید نظر لازم به تمرکز بر حرمت زندگی و استاندارد است که نیاز به زور به معقول لازم و متناسب باشد.

تغییرات قانون پیشنهادی توسط مورن که co-صندلی POCI انجمن اضافه می کند زبان است که می گوید آن را قانونی خود را به قصد اطمینان از افسران که استفاده از نیروی مرگبار تنها انجام این کار "عاقلانه و با احترام به حقوق بشر و کرامت و حرمت هر انسان در زندگی است."

ست استوتون یک دانشگاه کارولینای جنوبی دانشیار دانشکده حقوق و نویسنده کتاب "ارزیابی پلیس با استفاده از زور" گفت: کلمات مفید هستند اما آن را "aspirational زبان" و نه چیزی وکلای خواهد چسبیدن کلاه خود را بر روی.

گوشت این پیشنهاد را به اضافه کردن زبان به قانون است که می گوید: نیروی مرگبار توجیه است تنها زمانی که "افسر منطقی معتقد است بر اساس کلیت شرایطی که چنین نیروی لازم و ضروری است."

قانون فعلی می گوید یک افسر می توانید با استفاده از نیروی مرگبار برای محافظت از یک افسر و یا شخص دیگری از آشکار مرگ یا آسیب جسمی. این لایحه حذف "آشکار" و تغییر آن به "قریب الوقوع است." که حرکت را سفت تا استفاده مناسب از نیروی مرگبار با توجه به تد Sampsell-جونز یک Mitchell ال روزاریو دانشکده حقوق استاد.

این تغییر به نظر می رسد سازگار با مینه سوتا دفاع از قوانین که St. Paul مبتنی بر دفاع جنایی وکیل جان Arechigo گفت: بهتر است از زبان کنونی اما او نمی داند که اگر این بدان معناست که آن سیاست خوب.

"بیشتر باید انتظار داشت ما افسران پلیس," او گفت:. "مینه سوتا دفاع از قوانین طراحی شده است به درخواست به "مردم عادی" که نه به حال نوع آموزش کامل ماموران قرار است به انجام. من تشخیص افسران نیاز به حفاظت از خود و دیگران در شرایط خاص اما زبان پیشنهادی به نظر می رسد هنوز به ماموران حق استفاده از نیروی مرگبار به سادگی به این دلیل که افسر فکر وجود یک تهدید قریب الوقوع به زندگی است."

برخی از کشورها اشاره به تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده هنگامی که تفسیر دولت خود با استفاده از زور ،

"آنچه که من به عنوان خوانده شده این پیشنهاد اساسنامه به انجام این است که اساسا آوردن مینه سوتا تا به قانون اساسی کف و شاید مقابله با مشکل ترین جنبه های permissiveness در آن زمان قانون اما آن را انجام نمی دهد بسیار بیشتر از دولت به جایی که آن را باید قبل از" استوتون گفت.

سوزان Classic بود که Ramsey County وکیل از سال 1995 تا سال 2010 نیز نمایش طرح به عنوان پوشش با دیوان عالی کشور احکام.

این بدان معنا نیست که افسران نباید روت به یک استاندارد بالاتر گفت: Classic که در حال حاضر در عمل خصوصی با تمرکز بر کسب و کار دادخواهی و سفید-یقه دفاع جنایی.

"اتهامات جنایی, من فکر می کنم در حال بلانت ابزار و آموزش آنچه باید است, 'بیایید همه چیز را ما می توانیم برای حفظ زندگی انسان هر دو شما و غیرنظامی و اگر شما را تا پایان با استفاده از نیروی مرگبار وجود دارد یک استاندارد بالا برای این که آیا شما می تواند به عنوان جرم جنایی متهم شده که برای انتخاب است که شما ساخته شده است,'" Classic گفت.

به طور کلی Stoughton, Classic و وکیل رابرت بنت گفت: آنها فکر می کنم این تغییرات خواهد بود و بعید است به نتیجه در افسران به اتهام اغلب در مینه سوتا است. اما جامعه روحیه و افزایش حساسیت به برگزاری افسران پاسخگو ممکن است یک تفاوت Classic گفت.

جیم هیلبرت ad hoc مشاور به MN/Dakotas منطقه کنفرانس NAACP گفت: او فکر می کند تغییرات به نیروی مرگبار قانون می تواند نه تنها به ارائه بیشتر عدالت در تعقیب پلیس اما می تواند "را یک معضل اساسی در رفتار پلیس."

او گفت: تصمیم دیوان عالی کشور از سال 1980 که تغییر حقوقی استاندارد برای نیروی کشنده منجر به کاهش قابل توجهی در تعداد پلیس تیراندازی.

هیلبرت خواست قانونگذاران در روز شنبه را در نظر بگیرید با اضافه کردن عوامل که در نظر بگیرید که آیا یک افسر سعی د-تشدید و اینکه آیا یک افسر را انجام افزایش خطر یک رویارویی مرگبار.

تحت تغییرات پیشنهادی به قانون افسران هنوز هم می تواند استفاده از نیروی مرگبار به کسی که به زندان اگر آنها مرتکب جنایت, اما آن را می افزاید: زبان گفت که این افسر به "منطقی" اعتقاد "شخص باعث مرگ یا آسیب جسمی به فرد دیگری مگر اینکه بلافاصله دستگیر."

تغییر معنی افسران را به در نظر گرفتن "تنها آینده/مداوم تهدیدات به جای گذشته جنایات" Sampsell-جونز گفت.

Arechigo با اشاره به تغییرات پیشنهادی هنوز هم ممکن است به بیش از حد راه گریز برای افسران به عنوان وجود دارد بسیاری از غیر خشونت آمیز جرائم مانند تقلب در کارت اعتباری و سرقت و افسران هنوز هم مجاز به استفاده از نیروی مرگبار علیه آنها در برخی از شرایط.

این پیشنهاد نیز مشخص می کند یک افسر نمی تواند نه استفاده از نیروی مرگبار علیه کسی است که خطری برای او و یا خودش اما نمی "مطرح قریب الوقوع خطر مرگ یا آسیب جسمی به صلح افسر و یا به شخص دیگری است."

بنت گفت که او فکر نمی کند که تغییر "را متوقف خواهد کرد یک دسته از مواردی که من دیده ام که شده خودکشی توسط پلیس. آن را متوقف خواهد کرد چند که بهتر از هیچ چیز است."

جیم Michels یک کار وکیل است که نشان دهنده کارمند عمومی اتحادیه های کارگری از جمله مینیاپولیس پلیس اتحادیه اروپا پشتیبانی از برخی از طرح قانونی بلکه سوال در مورد جنبه های تغییر نیروی مرگبار قانون است.

"در حال حاضر این سوال در قانون این است که آیا این گزینه آنها را انتخاب معقول" Michels گفت. "من یک کمی در مورد این نوع از تفاوت های ظریف است که می آیند تا. ...آن را سخت به یک پتو روش به دلیل این واقعیت در هر مورد متفاوت است."

مجلس سنا که توسط حزب جمهوری خواه کنترل دارای یک عدد کوچکتر از پلیس پاسخگویی صورتحساب که سناتور. وارن Limmer که ریاست قوه قضائیه و امنیت عمومی کمیته گفت: آنها طرح به تصویب.

Limmer R-Maple Grove, بیان, باز بودن به مرور زمان پلیس در استفاده از زور قانون و در نظر گرفتن یک "حرمت حیات" استاندارد قبل از نیروی مرگبار مستقر است.

Stoughton, یک افسر سابق پلیس است که ارائه مشاوره به کالیفرنیا هنگامی که دولت پیش نویس جدید آن نیروی مرگبار قانون که رفت به اثر در سال گذشته گفت: او را درک قانون از جمله می توان به لحاظ سیاسی بحث برانگیز است. او گفت: کالیفرنیا رسیده به خطر انداخته اما آنچه که او فکر می کند کار می کرد به طور کلی در حال توسعه یک قانون است که محافظت از افسران و شهروندان است.

"ایمنی است که یک بازی با حاصل جمع صفر" او گفت:. "ما نمی را اعضای جامعه امن تر با به خطر انداختن افسران, اما تغییرات به این قوانین می تواند در بهبود ایمنی از افسران و اعضای جامعه به طور یکسان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب