جلسه توجیهی روزانه: داستان در داخل از ساعت ماراتن نشست; Aarogya Setu برنامه کاملا غیر قانونی'

نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 9:19:43 am خوانندگان عزیز پنجمین

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط للا پراساد | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 9:19:43 am

india lockdown, india coronavirus, india covid-19, india lockdown migrants, arvind subramaniam, aurangabad train accident, US coronavirus

خوانندگان عزیز

پنجمین جلسه مجازی به نام نخست وزیر نارندرا مودی به بحث و گفتگو با وزرای ارشد خطوط گسترده ای از خروج از کشور مستند در یک کالیبره شیوه ای بود همانطور که انتظار می رود یک مسابقه دو ماراتون. جلسه به طول انجامید به مدت شش ساعت خیلی به غم وغصه (بیشتر در اینجا) از بیهار وزیر Nitish کومار که ناراحت به نظر می رسید که او بود مشورت در مورد بخشی از سرگیری قطار مسافری خدمات به عنوان او برگزار شد راه آهن نمونه کارها در اتل بیهاری واجپایی دولت است.

در اینجا یک نگاه اجمالی از آنچه ایالات متحده می خواستم

# Maharashtra, Punjab, Telangana و بنگال غربی در میان کشورهای که می خواستم این مستند تمدید بیشتر است.
# Chhattisgarh, Karnataka, Andhra بیهار و تامیل نادو به حال رزرو در اجازه می دهد بین دولت و جنبش — می شود آن را راه آهن و یا هوا.
# متحده از جمله پنجاب و هاریانا و راجستان می خواستم به قدرت را به تصمیم می گیرید که مناطق تحت قرمز و نارنجی و سبز مناطق.

مشترک اجماع در میان کشورهای, اما, بود, بیشتر, کاهش, از مستند محدودیت برای از سرگیری فعالیت های اقتصادی. به عنوان یک وزیر که در حال حاضر در این جلسه قرار است که تن و تنور بود شبیه به یک "بازی موش و گربه" در موضوع مستند فرمت و راه رو به جلو. وجود دارد هیچ پیشنهادات بتن وزیر گفت.

* و غرب بنگال وزیر Mamata بانرجی در یک مبارز خلق و خوی سمت راست از ابتدا او به عنوان متهم مرکز بازی سیاست و یکجانبه تصمیم گیری. در اولیه خط خود را از حمله بودند PM مودی و خانه وزیر Amit Shah. "آیا سیاست Amit Shah saheb," او گفت: در این نشست است. او همچنین متهم به مقامات مرکزی از برگزاری ویدئو کنفرانس با مقامات دولتی بدون نگه داشتن دولت خود را در حلقه.

* پس از داد و بیداد بیش از این Aarogya Setu برنامه نقض حریم خصوصی در دولت جدید صادر مجموعه ای از دستورالعمل ها را به دنبال داشته باشد برای پردازش داده ها از نرم افزار کاربران. قوانین جدید منع ذخیره سازی اطلاعات فراتر از 180 روز و فعال کردن افراد به دنبال حذف داده های خود را از دولت Aarogya Setu مربوط به ثبت ظرف 30 روز از افزایش درخواست. قبلا این برنامه اجازه داده شد برای حفظ داده ها برای 60 روز پس از Covid-19 بیمار درمان است و برای دیگر کاربران اطلاعات شخصی از سرور حذف پس از 45 روز.

* در ضمن سابق دیوان عالی کشور قاضی B N Srikrishna که ریاست این کمیته که با اولین پیش نویس از اطلاعات شخصی حفاظت لایحه نامیده دولت فشار الزامی استفاده از Aarogya Setu برنامه "کاملا غیرقانونی" است. "تحت چه قانون آیا شما دستور آن را بر روی هر کسی ؟ تا کنون آن است که حمایت هر قانون" قاضی سابق گفت: هند اکسپرس.

* Rajya سبها MP Rajeev Gowda نیز این هفت "سوال" برای دولت در شفافیت تماس با ردیابی نرم افزار.

* حتی در سناریوی مستند محدودیت ها به طور کامل برداشته ماسک و اجتماعی فاصله در اینجا به ماندن تا زمان coronvirus به طور کامل حذف شود. اگر شما در میان کسانی که احساس نمی راحت با پوشیدن آنها و sticklers که دستورالعمل که باید آنها را می پوشند و سپس دوباره فکر می کنم. مطالعات متعدد اشاره کرد که ماسک بسیار مفید هستند از جمله خانه ساخته شده و آنهایی که آنها را به عنوان یک درجه بیشتر از حفاظت در برابر عفونت است. خوانده شده در مورد تاثیر خود را و تمام مزیت اضافه شده در اینجا.

* "هر چه از زندگی می اندازد در شما قرار داده و آن را بر روی نوار و آن را فشار دهید." حافظه این پوستر که آراسته به دیوار از باشگاه با من می ماند از این همه سال. به عنوان خوانده شده در مورد صنعت تناسب اندام خونریزی خشک در بحران اقتصادی کنونی این باعث می شود من تعجب می کنم که آیا ورزشگاه در سراسر کشور می توانید از عرق این یکی. هر چند برخی از زنجیره ای را آغاز کرده اند آنلاین مربیگری وجود دارد فقط یک پچ خود به فروش واقعی.

تا فردا

للا پراساد G

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن