Ex-Samata حزب رئیس جمهور جایا برآورده شدهاست, 2 دیگران 4 سال زندان برای فساد در دفاع معامله

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 4:07:28 pm جایا برآورده شدهاست و دیگران برگزار شد ب

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 4:07:28 pm
Jaya Jaitley جایا برآورده شدهاست و دیگران برگزار شد به جرم فساد و توطئه جنایی در ادعا خرید دستی thermal imagers. (اکسپرس بایگانی عکس)

یک دادگاه دهلی روز شنبه اعطا 4 سال زندان به ex-Samata حزب رئیس جمهور جایا برآورده شدهاست و دو نفر دیگر برای فساد در 2000-01 مورد مربوط به یک ادعا دفاع معامله یک وکیل گفت.

ویژه CBI قاضی Virender Bhat نیز اعطا 4 سال زندان برای برآورده شدهاست سابق حزب همکار Gopal Pacherwal و عمده General (rtd) S. P. Murgai در مورد Murgai مدافع Vikram Panwar گفت.

دادگاه در یک اقدام دوربین, همچنین اعمال جریمه تومان 1 لاخ هر یک در هر سه مجرم و کارگردانی آنها را به تسلیم شدن و قبل از آن تا 5 بعد از ظهر روز پنج شنبه خود را.

سه برگزار شد به جرم فساد و توطئه جنایی در ادعا خرید دستی thermal imagers.

این مورد ناشی از عملیات Westend' نیش پخش توسط پورتال خبری Tehelka در ژانویه 2001.

در حالی که محکوم, این سه متهم به دادگاه برگزار شده بود که آنها همراه با Surender کومار Surekha (که بعدها تبدیل approver) بودند که به یک توطئه جنایی قرار گرفت که بین دسامبر 2000 و ژانویه 2001 در دهلی نو.

دادگاه مشاهده شده است که در حالی که برآورده شدهاست پذیرفته غیر قانونی ارضاء تومان 2 لاخ از Mathew ساموئل یک نماینده از داستانی شرکت Westend بین المللی Murgai دریافت 20 ، 000 تومان.

غیر قانونی ارضاء پذیرفته شد برای به دست آوردن تامین سفارشات به صورت دستی thermal imagers از ارتش.

هر سه متهم – برآورده شدهاست, Pacherwal و Murgai – محکومیت به جرم توطئه (بخش 120-B IPC به عنوان خوانده شده با بخش 9 (مصرف ارضاء برای اعمال نفوذ شخصی با بنده) پیشگیری از فساد (PC) عمل می کنند.

دادگاه آن برگزار شد که "فراتر از شک ثابت است که در این جلسه در اتاق هتل در تاریخ 25 دسامبر سال 2000 Surekha و Murgai مطمئن باشید کمک های خود را به ساموئل در تهیه نامه بررسی برای این محصول از شرکت خود را از وزارت دفاع و همچنین به ترتیب یک جلسه بین او و متهم جایا برآورده شدهاست که فراهم کردن پوشش سیاسی برای آنها در این زمینه".

توافق شد که ساموئل را پرداخت Rs 1 لاخ هر یک به Surekha و Murgai و Rs 2 لاخ به برآورده شدهاست دادگاه اشاره کرد.

"در نتیجه وجود داشته باشد و توافق بین آنها برای به دست آوردن ارزیابی نامه مربوطه محصول با استفاده غیر قانونی یعنی با توسل به فساد و نفوذ شخصی بر نگرانی مقامات" آن گفت:, و اضافه کرد که "بر این اساس Pacherwal مرتب نشست گفت: برای دسامبر 28, 2000. او بیش از حد بود و در حال حاضر در نشست گفت: در اتاق bret michaels همراه با Surekha ساموئل و Murgai".

دادگاه در ادامه گفت: "در آن جلسه که در محل اقامت رسمی و سپس اتحادیه وزیر دفاع جورج Fernandes, ساموئل معرفی شد به برآورده شدهاست به عنوان یک تاجر که شرکت در نظر دارد برای ورود به بازار دفاع خرید.

"ساموئل ارائه شده مبلغ تومان 2 لاخ به bret michaels که به دستور او و به دست بیش از پول به Pacherwal و بر این اساس پول دریافت کرده بود توسط متهم Pacherwal دانستن است که آن را رشوه پول است. در ازای آن برآورده شدهاست مطمئن ساموئل که در مورد محصول خود شرکت در نظر گرفته نشده است او می خواهد دخالت کند با ساخت یک درخواست به "صاحب" (ظاهرا وزیر دفاع آقای جورج Fernandes) برای ارسال یک کلمه به نگران افسر در این زمینه".

دادگاه گفت: هر دو متهم Pacherwal و برآورده شدهاست نیز گناه از جرم توطئه است.

"برآورده شدهاست دریافت مبلغ تومان 2 lakhs از طریق Pacherwal از ساموئل به عنوان یک انگیزه/پاداش برای موافقت خود را برای انجام وظیفه به او داده شده یعنی به اعمال نفوذ شخصی پس نگران وزیران/ افسران در هل دادن محصول این شرکت از ساموئل به ارتش هند ،

به طور مشابه Murgai دریافت 20 ، 000 تومان از ساموئل در تاریخ 4 ژانویه سال 2000 در ازای کمک های ارائه شده توسط او در تنظیم یک جلسه با برآورده شدهاست و تامین امنیت نامه ارزیابی برای محصول این شرکت با اعمال نفوذ شخصی پس نگران افسران دادگاه اشاره کرد.

"هر دو از آنها مرتکب جرم پیش بینی شده در بخش 9 از کامپیوتر عمل می کنند ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب