سورات واحد باعث می شود برنامه های جدید برای BJP دولت رئیس; CR Paatil به استقبال خانه با ماشین رالی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد سورت | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 5:07:34 am به تازگی منصوب رئیس ج

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد سورت | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 5:07:34 am
narendra modi, Keshubhai Patel, bjp, gujarat bjp, gujarat bjp new state unit president, CR Paatil, indian express news به تازگی منصوب رئیس جمهور BJP Gujarat, CR Paatil با نخست وزیر نارندرا مودی در دهلی نو در روز پنج شنبه. (اکسپرس عکس)

سورت واحد BJP در حال آماده سازی خود برای یک جایزه خوش آمدید برای تازه منصوب شده دولت واحد جمهور CR Paatil جمعه هنگامی که او به خانه برگشت. سه نماینده از Navsari, Paatil موفق Jitu Vaghani تبدیل شدن به یک رهبر از جنوب گجرات به بالا به موقعیت پس از 29 سال.

در روز پنج شنبه Paatil ملاقات نخست وزیر نارندرا مودی در دهلی نو و در زمان خود نعمت است. بعد او shared a post on Facebook با عکس از این دیدار که در او ذکر شده است که او را به کار سخت را به حزب سازمان قوی تر است.

پس از این دیدار نخست وزیر توییتی "ملاقات @BJP4Gujarat جمهور شری @CRPaatil جی. نقطه از فروتن, پس زمینه او را در صفوف حزب و برجسته خود را به عنوان برجسته Karyakarta. کار خود را به عنوان نماینده نیز قدردانی شده است. مطمئن هستم که تحت رهبری او BJP Gujarat را در مقیاس ارتفاعات جدیدتر (sic)."

در چهارشنبه Paatil ملاقات جانباز BJP رهبر و رئیس سابق وزیر Keshubhai پاتل در محل اقامت خود در گاندینگر. پاتل اولین رئیس جمهور حزب در سال 1980.

پرداختن به partymen در Shree Kamalam ستاد پس از جلسه پاتل Paatil تاکید بر استفاده از رسانه های اجتماعی و خواست partymen به درو مزایای آن است. "تکنولوژی ثابت کرده است که نتایج خوبی را با تلاش کمتر... اجازه دهید ما سعی کنید برای ایجاد یک محیط که در آن ما می تواند به نفع از این حداکثر... برای 10 سال گذشته PM مودی بوده و تاکید بر استفاده از رسانه های اجتماعی...," او گفت:, و اضافه کرد BJP اعضا باید تبدیل مشکلات به فرصت است.

سورات BJP واحد برنامه ریزی یک اتومبیل رالی در شهر در بعد از ظهر جمعه از سورت در نزدیکی فرودگاه. آزادی مطبوعات صادر شده توسط سورات شهرستان BJP جمهور Nitin Bhajiyawala اعلام کرد که این تجمع کوچک شده بود به فقط یک خوش آمدید تجمع به دلیل Covid-19.

این رالی شروع خواهد شد از Magdalla chowky و با تصویب از طریق Y تقاطع کرگیل چوک Sargam مرکز خرید دیوالی Baug در Athwagate, Majurage, Bhatar جاده اصلی Althan آپارتمان, Pandesara Piyush نقطه و Udhna عبور از جاده برای رسیدن به BJP ستاد قبل از اوج در Paatil را در Ambanagar در Sosyo دایره.

آزادی افزود که این سفر در ماشین باید بیرون آمده است. آنها باید پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله.

در ضمن ارشد کنگره رهبر و رئیس جمهور سابق گجرات پرادش کنگره کمیته Arjun Modhwadia شدت انتقاد کرد در BJP بیش انتصاب CR Paatil به عنوان رئیس دولت با بیان اینکه کسی که با آن روبرو "چندین پرونده های جنایی" در گذشته مناسب است برای ارسال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن