مجموع مرگ و میر در مینه سوتا از COVID-19 بازدید 700

دولت اضافه شده 17 مرگ و میر شنبه. مرحوم شامل یکی از ساکنان هر یک در خاک رس داکوتای مارتین و استرنز شهرستانهای

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

دولت اضافه شده 17 مرگ و میر شنبه. مرحوم شامل یکی از ساکنان هر یک در خاک رس داکوتای مارتین و استرنز شهرستانهای دو ساکنان Anoka County, پنج شهرستان Hennepin و شش در شهرستان رمزی. چهارده از مرحوم شد ساکنان مراقبت طولانی مدت. همه بودند در 70s خود را از طریق خود 90s به جز یک شهرستان رمزی ساکن در 40s خود را.

هر چند 17 مرگ و میر در یک روز است که تعدادی هنگامی که به عنوان هشدار دهنده این سومین روز متوالی کاهش مرگ و میر ناشی از COVID-19. قبلی مرگ روزانه در مجموع در 20 تا 25 محدوده ایجاد کرده اند dispiriting اگر پایدار و مير عوارض آن نگاه کرده بود به جای دولت در یک مسیر برای رسیدن به 1,000 مرگ پایان ممکن است.

اگر کاهش در مرگ و میر روزانه ادامه می دهد که می تواند یک خبر خوب در نور از اعلام اخیر که بسیاری از دولت Stay-در-خانه شود برداشته شده در چهار شنبه, مارس 18 البته با محدودیت. نرخ مرگ و میر را به صورت دوره ای فرو برد و سپس بازگشت به قبلی اوج سراسر همه گیر اما به دلایل ناشناخته است.

در ادامه از گسترش این بیماری در جامعه نزدیک به رکورد 740 موارد جدید ثبت شنبه ریخته شد به طور گسترده ای در سراسر کشور. در حالی که هفته گذشته نشان داده اند خوشه از موارد جدید خوشه در استان ها در صفحه اصلی در بخش تست عملیات در گوشت فرآوری گیاهان 740 بیماران در روز شنبه تایید کرد به طور فزاینده ای انعکاسی از جمعیت هر شهرستان است.

گوشت پردازش زبانی از جمله اشراف استیرنز و Kandiyohi شهرستانهای دیگر خانه را به بزرگترین روزانه سربازان ارتش در موارد جدید. منطقه مترو شهرستانهای استان مانند Hennepin و رمزی شهرستانهای رهبری مورد جدید در مجموع در روز شنبه با 259 و 129 بود و به دنبال آن صورت مجموع در 40s برای Anoka و داکوتای شهرستان در 30s برای Stearns County, و در 20s سوم-حلقه حومه جوامع است.

در outstate مینه سوتا وجود دارد سه ده استان ها با موارد جدید در تک رقمی نشان می دهد تراکم است نه یک عامل در گسترش.

بیش از 8000 نفر تست شده در جمعه دوم روزانه تست رکورد در همان هفته و یک شاخص است که دولت ممکن است به زودی به درک بهتر آنچه که بخشی از جمعیت به این بیماری است. قبلا تست کمبود محدود شناسایی موارد جدید به آن دسته از افرادی که کار ضروری در مراقبت های بهداشتی و خدمات و یا زندگی می کردند که در آسیب پذیر تنظیمات.

با محدود کردن تست برای انتخاب یک زیر مجموعه از جمعیت نه نماینده دولت در دولت را مورد نورد اعداد تا این اواخر هر دو یک undercount و مغرضانه شاخص از محل بیماری که مورد علاقه مراکز از بالا تست شده است.

با تمام افراد در این دولت که در حال حاضر نشان می دهد علائم تنفسی یا که شناسایی شده اند از طریق تماس با ردیابی را تشویق به آزمایش و تست اعداد رو به افزایش روزانه مثبت مورد تعداد در دولت است به طور فزاینده تبدیل شدن به یک معنی متریک در تعیین وجود بیماری در سطح ایالت.

اگر در روز شنبه به نظر می رسد برای نشان دادن ایالت مورد شيوع کمتر از 10 ٪ از کسانی که به دنبال مراقبت. از 740 نفر تست مثبت از 8,612 آزمون در روز جمعه بازگشت 8% مثبت مورد درصد نسبت به عنوان شواهد از موفقیت در میان مقامات بهداشتی. مقامات بهداشتی دولت بر این باورند که ویروس است که شامل زمانی که کمتر از 15 درصد از تست های انجام شده در حال بازگشت مثبت است.

یک هفته پیش برای مقایسه بین 12 تا 15 درصد از کسانی که تست مثبت بودند و با توجه به دولت در شماره گیری-پشت داشبورد.

اکثریت قریب به اتفاق یا بیش از 80% (586) از دولت و میر ناشی از COVID-19 رخ داده در میان ساکنان طولانی مدت مراقبت از تنظیمات.

این افزایش نرخ مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از تنظیمات اعتقاد بر این است به کمتر از یک تابع چگالی آن تنظیمات -- در دراز مدت مراقبت از ساکنان پیمانکاری بیماری در تنها کمی افزایش نرخ به عنوان کسانی که زندگی در جای دیگر — آن را به عنوان یک تابع از درصد بالایی از افراد در آن تنظیمات با شرایط اساسی است که افزایش خطر مرگ ناشی از COVID-19.

به گفته وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, بیش از 98 درصد از افرادی که فوت کرده اند از این ویروس در کشور را یک بیماری زمینهای مانند بیماری های قلبی فشار خون بالا و دیابت و بیماری مزمن انسدادی ریه یا چاقی است. ساز و ارتباط آن شرایط با نتایج ضعیف از بیماری, با این حال ناشناخته باقی مانده است.

در حالی که چند تا از اعداد گزارش روز شنبه نشان داد نشانه هایی از امید, یکی از نزدیک به تماشای تعدادی از نگرانی; ICU استفاده از افزایش 25 نفر در یک روز در پایان هفته به 225 نفر در بیماری جدی و یا بدتر با ویروس در سطح ایالت. در حالی که اکثر افراد مراجعه کننده به بخش ICU انجام بهتر ناتوانی به ICU مراقبت برای کسانی که نیاز به آن در نظر گرفته شده است مرگبار توسط دولت اپیدمیولوژی مدل سازی.

قبلی یکی از بزرگترین روز پرش در ICU رخ داده است در اوایل مارس 20 تخت سنبله از 135 تا 155.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب