میان مرز تنش و راه آهن خاتمه قرارداد با شرکت چینی با استناد به فقیر پیشرفت'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 5:19:17 pm بر اساس این گزارش عرشه نیز پاک ش

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 5:19:17 pm
بر اساس این گزارش عرشه نیز پاک شود به فسخ قرارداد چینی سیگنالینگ کرگدن چین راه آهن سیگنال و ارتباطات (CRSC) Corp. در شرق اختصاصی حمل و نقل راهرو.

در میان افزایش تنش ها با چین پس از کشتار از 20 سربازان هندی در Galwan ولی در لاداخ هند راه آهن پنج شنبه فسخ قرارداد آن در حال اعطا شده به یک شرکت چینی برای سیگنالینگ و مخابرات کار در 447-متر کانپور-Deen Dayal Upadhyay کشش.

"اختصاصی حمل و نقل کریدور شرکت از هند (DFCCIL) تصمیم گرفته است برای خاتمه چینی زنگ شرکت قرارداد" یک سخنگوی راه آهن گفت: هند اکسپرس.

پکن راه آهن ملی پژوهش و موسسه طراحی سیگنال و ارتباطات گروه داده شد قرارداد به ارزش 471 تومان کرور بودجه که انجام شد از طریق بانک جهانی. قرارداد اعطا شد و در ماه ژوئن سال 2016.

The Indian Express قبلا گزارش شده است که یک چینی مهندسی عمده تنظیم شده است به از دست دادن قابل توجه قرارداد با راه آهن هند و وزارت ارتباطات از راه دور (DoT) منتقل کرده است به دولتی Bharat Sanchar Nigam Ltd (BSNL) به استفاده از چینی ساخته شده تجهیزات در آن upgradation.

بر اساس این گزارش عرشه نیز پاک شود به فسخ قرارداد چینی سیگنالینگ کرگدن چین راه آهن سیگنال و ارتباطات (CRSC) Corp. در شرق اختصاصی حمل و نقل راهرو. CRSC تا به حال موفق به کسب قرارداد در سال 2016 به نصب سیستم های سیگنالینگ در بیش از 400 کیلومتر از خطوط راه آهن. این تنها چینی حضور در این مگا پروژه است که در حال حاضر مشتاق به شرکت های هندی, بازیکنان, مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب