همه ملی در دیدار باید باز حوادث

با برخی از کشور های برتر ورزشکاران از سرگیری آموزش در یک راه کوچک بعدی چیزی برای نگاه به جلو خواهد بود زمانی ک

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

با برخی از کشور های برتر ورزشکاران از سرگیری آموزش در یک راه کوچک بعدی چیزی برای نگاه به جلو خواهد بود زمانی که و چگونه این کشور می شود به رقابت. اما با این وضعیت نشان دادن هیچ نشانه ای از فروکش, sportspeople می تواند در یک اضطراب صبر کنید.

"اگر این وضعیت همچنان ادامه دارد بیش از این ویروس اضطراب بیش از آنچه که می تواند اتفاق می افتد اگر یکی از شما خواهد بود یک بار روانی برای ورزشکاران در هنگام مسابقات از سرگیری گفت:" P. T. Usha در یک چت با هندو.

دو و میدانی فدراسیون هند (AFI) برنامه ریزی شده در سپتامبر 12 فصل بازکن با جایزه بزرگ. و پس از AFI جمهور Adille Sumariwalla گفت: "ترجیح می دهم اگر ملی کمپ ترک نمی پاتیالا سای-NIS, مرکز, شانس خوب وجود دارد که اکثریت ملی در دیدار این فصل و احتمالا سال آینده هم برگزار خواهد شد وجود دارد.

نیز وجود دارد یک نگرانی در حال حاضر که در اوایل دیدار می تواند یک ملی کمپ-تنها حوادث مانند هند GP که برنامه ریزی شده بود را در پاتیالا در 20 مارس قبل از دستور دولت متوقف اکشن ورزشی در سراسر کشور است.

Usha احساس کمپ-تنها ملی دیدار خواهد بود ناعادلانه به ورزشکاران دیگر.

"هر چه رقابت AFI انجام از جمله هند GP باید به روی همه باز که انجام شد این همه سال. اگر چنین ملی کمپ-تنها دیدار برگزار شده در المپیک تحصیلی دوره اجرای برنامه باید وجود داشته باشد نمی توان نسبت به المپیک صلاحیت" گفت: Usha, که اجرا می شود Usha, مدرسه دو و میدانی که در آن آموزش را آغاز کرده است.

"آیا دیگران نیز در حال آماده شدن برای واجد شرایط برای بازی های المپیک ؟ و زمانی که مسابقات رزومه AFI باید اطمینان حاصل شود که ورزشکاران بالا آورده با خیال راحت به دیدار برگزاری."

اما اگر وضعیت کنونی ادامه, برای زن و شوهر بعد از سال, Usha احساس می کند که ورزشکاران احتمالا نه برای مسابقات.

"اگر این وضعیت ادامه دارد چیزی مانند دو سال فکر نمی کنم ورزشکاران خواهد بود مایل به رقابت خطر زندگی خود را. هیچ کس می خواهد به خطر زندگی خود را. پس از همه ورزشکاران انسان هستند. آنها نگران زندگی خود را به عنوان کسی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن