کرالا: CM می گوید: 1 در 18 تست مثبت برای coronavirus در پایتخت 1 در 36 در دولت

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 9:27:05 pm خط اول درمان در مرکز Kar

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 9:27:05 pm
Kerala coronavirus news, Kerala coronavirus latest updates, Kerala covid-19 news, pinarayi vijayan, indian express, kerala news خط اول درمان در مرکز Karyavattom, تریواندروم. افراد بدون علامت هستند که به این FLTCs برای کاهش فشار در بیمارستان. (حسن نیت ارائه میدهد عکس: PRD)

کرالا سرمایه تریواندروم وضعیتی وخیم تحت یک "سه گانه مستند" برای سه هفته گذشته با بالاترین Covid-19 caseload در دولت بوده است پرچم به عنوان, گزارش, گسترده, گسترش عفونت بالاتر از متوسط است.

در روز سه شنبه پایتخت منطقه گزارش 222 جدید, موارد مصرف تعداد فعال بيماران تحت درمان به 2,936. همسایه کلم منطقه با 848 موارد و Ernakulam با 798 موارد دوم و سوم بدترین ضربه ولسوالی.

وزیر Pinarayi Vijayan تاکید بر جدی بودن این وضعیت است. "در تریواندروم زمانی که شما در آزمون 18 نفر یکی می آید و مثبت است. در کرالا است و در 36. در هند آن را یکی در 12."

بالا caseload در تریواندروم منطقه است که تا حد زیادی نسبت به سرريز از عفونت به جامعه به ویژه در ساحلی hamlets مانند Poonthura, Pulluvila, Valiyathura, Anchuthengu و Kadakkavur واقع در حومه پایتخت.

کرالا برای اولین بار در کشور به طور رسمی تایید جامعه گسترش این ویروس گفت: آن را تا به حال مشاهده شده در برخی از روستاهای ساحلی و که وضعیت موجه یک مستند با تعلیق تمام فعالیت های ماهیگیری و حداقل جنبش مردم است.

این مناطق پس از آن دیدم سریع آنتی ژن تست با بالا صورت مثبت بودن رای دادن. اکثر موارد بدون علامت در طبیعت و تقبل قایق از آب عبور به خط اول درمان در مراکز (FLTC) برای کاهش فشار در بیمارستان.

"به غیر از این روستاها در سواحل مناطق مانند Parassala, Kunnnathukal, Pattom, Perunkidavila, Balaramapuram و Kattakada نیز شاهد افزایش در Covid-19 موارد است. آگاهی رسانی و حذف بیماری پروتکل های مناسب به طور خاص برای هر یک از این مناطق در حال انجام" وزیر گفت.

آگاه از بالا صورت مثبت بودن نرخ مقامات بهداشت به دنبال سطح شیب دار تا تست در پایتخت های منطقه برای جلوگیری از از دست رفته در موارد بدون علامت. در کرالا تشخیص زود هنگام بیماران و به موقع کمک های پزشکی منجر به کاهش در میزان مرگ و میر. تا کنون حدود 40,000 روال RT-PCR در نمونه های آزمایش شده اند همراه با حدود 7000 هم مخلوط نگهبان نمونه در میان کارگران خط مقدم مانند بهداشت و درمان و پلیس و فروشندگان مواد غذایی و غیره. در روز سه شنبه 1150 نمونههای جمع آوری شده برای آنتی ژن تست. به عنوان بسیاری از 35 تیم از سلامت کارگران مستقر در خوشه گرفتن نمونه برای تست آنتی ژن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن