WTA Finals, 10 دیگر مسابقات تنیس در چین لغو

یازده مردان و زنان تنیس مسابقات برنامه ریزی شده به چین در ماه اکتبر و نوامبر — از جمله WTA Finals -- لغو شد د

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

یازده مردان و زنان تنیس مسابقات برنامه ریزی شده به چین در ماه اکتبر و نوامبر — از جمله WTA Finals -- لغو شد در میان coronavirus بیماری همه گیر.

به جای سعی کنید به حرکت و یا برنامه ریزی مجدد هر یک از این وقایع ATP و WTA تورهای اعلام کرد که دور انداختن همه آنها را پس از چین اداره کل ورزش گفت که کشور نمی خواهد میزبان هر گونه رویدادهای ورزشی بین المللی بقیه این سال به دلیل COVID-19 شیوع.

"ما بسیار نا امید است که ما در سطح جهانی حوادث در چین برگزار خواهد شد در این سال" WTA رئیس استیو سیمون گفت.

"ما فراموش, اما, احترام به تصمیم گیری است که ساخته شده است" سیمون گفت: "و مشتاق به بازگشت به چین به عنوان به زودی به عنوان ممکن است فصل آینده است."

گروه خود را به نام هفت زنان مسابقات; ATP محو چهار مردان حوادث از جمله آن تنها Masters 1000 تورنمنت در آسیا است.

"رویکرد ما در طول این همه گیر شده است که همیشه به دنبال محلی هدایت در هنگام برگزاری رویدادهای. ما احترام دولت چین تصمیم به انجام چه چیزی بهترین را برای کشور در پاسخ به بی سابقه جهانی در وضعیت" ATP رئیس Andrea Gaudenzi گفت.

"آن را با قلبی سنگین که ما اعلام ATP مسابقات را نمی توان در چین در این سال است."

این تور گفت: آن را ادامه خواهد به سعی کنید به کار بر روی تنظیم یک تور تقویم برای مرحله ی دوم این سال از جمله ATP نهایی برای نوامبر برنامه ریزی شده.

همه تحریم تنیس روی داده و نگه دارید و پس از ماه مارس به دلیل همه گیر و هر دو تورهای طور آزمایشی در حال برنامه ریزی برای از سرگیری در ماه اوت است. در این هفته هر چند ATP لغو آن مسابقات بود که میله میله برای واشنگتن با مقدماتی برای شروع در اوت. 13.

این WTA هنوز هم در نظر دارد به بازگشت به عمل در پالرمو ایتالیا در اوت. 3.

بعد از مسابقات گراند اسلم که از هم اکنون در ایالات متحده باز است که قرار است برای شروع در نیویورک در Aug. 31. باز فرانسوی به تعویق افتاده است از ماه می تا اواخر ماه سپتامبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن