J-K: یک شبه نظامی کشته و 3 پرسنل امنیتی زخمی در پولوما برخورد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 10:20:30 am دو شبه نظامیان کشته شدند و سه

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 10:20:30 am
دو شبه نظامیان کشته شدند و سه مردان ارتش مجروح شدند در یک برخورد در Kulgam در روز شنبه. (فایل)

یک شبه نظامی کشته شد در حالی که سه نیروهای امنیتی پرسنل مجروح در برخورد در جنوب کشمیر را پولوما منطقه در صبح روز سه شنبه.

پلیس گفت که جنگ با تفنگ یا تپانچه را شکست در Gasoo منطقه پولوما در اوایل صبح. این برخورد همچنان ادامه دارد

یک افسر ارشد گفت: هند اکسپرس که یک شبه نظامی کشته شده در این عملیات در حال انجام. "ارتش دو مرد و یک JK پلیس مجروح شدند در این عملیات است. یکی از مردان ارتش بسیار مهم است" افسر گفت. "مجروح منتقل شده به بیمارستان برای درمان است."

دو شبه نظامیان کشته شدند و سه مردان ارتش مجروح شدند در یک برخورد در Kulgam در روز شنبه. داعش و بعدها در بر داشت covid مثبت. "...این است که بیشتر اطلاع داد که در حالی که انجام medico-legal تشریفات نمونه از کشته شدن تروریست ها گرفته شد و فرستاده شده برای Covid-19 تست. امروز گزارش آزمون دریافت شد از CD بیمارستان سرینگر و هر دو کشته شدند تروریست ها تایید شد به عنوان Coronavirus مثبت" J&K یک سخنگوی پلیس در بیانیه ای گفت.

نیروهای امنیتی در دره ادامه ضد ستیزه جویی عملیات حتی در میان همه گیر. پس از ماه آوریل سال جاری زمانی که COVID-19 موارد شروع به افزایش 93 شبه نظامیان کشته شده اند ولی تا کنون. طبق آمار رسمی از J&K پلیس 121 شبه نظامیان کشته شده اند تا جولای 4 سال با کمترین تعداد از شبه نظامیان طالبان در دره در این سال در ماه ژوئن(48).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن