بحث بیش از 600 تومان در بیکاری کمک به تشدید عنوان ادعای افزایش

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:32:04 pm بازدید کنندگان به وزارت کار در حا

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:32:04 pm
us jobless aid, us unemployment, coronavirus unemployment, unemployment due to lockdown, indian express بازدید کنندگان به وزارت کار در حال تبدیل دور در درب توسط پرسنل با توجه به تعطیلی بیش از coronavirus نگرانی چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 در نیویورک است. (AP Photo/جان Minchillo)

بحث در کنگره بیش از اینکه به گسترش تومان 600 یک هفته در فدرال ارائه مزایای بیکاران به نظر می رسد مطمئن شوید که به شدت با تعداد زیادی از مردم از دریافت کمک های اولیه در حال حاضر با شکوه از 30 میلیون یک پنجم کارگران است.

پول موجود در یک دولت تسکین بسته تصویب شده در مارس تنظیم شده است به اعتبار ژوئیه 31. در عین حال با نرخ بیکاری به طور گسترده ای انتظار می رود هنوز هم در اواسط نوجوانی سپس توسط اعضای هر دو طرف خواهد شد و در صورت فشار به سازش در برخی از فرم تمدید مزایای بیکاری.

دموکرات ها پیشنهاد نگه داشتن دلار 600-یک-هفته پرداخت از طریق ژانویه در 3 تریلیون دلار بسته امداد که مجلس تصویب شده این ماه در امتداد خط حزب. جمهوری خواهان مجلس سنا در مخالفت با آن اندازه گیری. آنها ابراز نگرانی کرده اند که فدرال پرداخت "که در بالا آمده است از هر آنچه که بیکاری کمک دولت فراهم می کند" منصرف گذاشته و مردم را از بازگشت به شغل که پرداخت کمتر از خود در ترکیب دولت فدرال و نرخ بیکاری در حال حاضر کمک می کند.

تا کنون هیچ مذاکرات رسمی در یکی دیگر از امداد رسانی بسته. اما تحلیلگران می گویند که نیاز به آدرس سرنوشت 600 $در هفته می تواند مزایای زور حل مسئله در این تابستان.

سناتور. راب پورتمن, R-اوهایو و تشکر. کوین بردی R-تگزاس در حال ترویج یک برنامه است که به ارائه 450 تومان یک هفته برای گذاشته شدن کارگران که بازگشت به شغل خود به عنوان یک "بازگشت به کار" جایزه. این پرداخت نیز منقضی توسط جولای 31, اگر چه.

لری Kudlow بالای کاخ سفید, مشاور اقتصادی گفت: در اوایل این هفته است که این پیشنهاد این است که "چیزی که ما به دنبال در با دقت بسیار". به طور جداگانه نوشته. همین Beyer, D-Va., معاون رئیس مشترک کمیته اقتصادی است پیشنهاد کاهش 600 تومان سود به $300 در مراحل پایان سال است. این طرح Beyer پیشنهاد در مصاحبه ای به شدت به کاهش تعداد افرادی که در حال دریافت پول بیشتر از بیکاری کمک از آنها را از کار.

"اگر شما برای حل این مشکل وجود دارد یک فرصت خوب برای گسترش بیکاری" Beyer گفت.

به طور معمول دولت کمک بیکاری جایگزین تنها در حدود یک سوم تا یک نیم گذاشته و کارگران را تشویق به پرداخت گیرندگان به دنبال کار جدید. $600 در فدرال مزایای اضافه شد به عنوان یک راه به جای همه متوسط یک کارگر درآمد از دست رفته. اما از آنجا که کسانی که مشاغل از دست رفته پس از ویروس آمار در حال نامتناسب با دستمزد کم کارگران بسیاری از آنها در حال دریافت بیشتر در بیکاری کمک از آنها از خود شغل اقتصاددانان تخمین می زنند.

شانون کانوی مدیر عملیات در R&L مهمان نوازی گروه در ریچموند که دارای پنج رستوران و کیترینگ شرکت گفت که او و دیگر رستوران اپراتورهای مواجه می شوند بی میلی از برخی از آنها گذاشته و کارگران به بازگشت.

این تا حدودی به دلیل تومان 600-یک هفته در فدرال بیکاری کمک, او گفت:. اما یکی دیگر از عوامل عدم اطمینان در مورد آنچه کسب و کار رستوران را مانند نگاه در هفته های آینده و ماه, کانوی اضافه شده است. آن را بعید است که سرور را کسب خواهد کرد چیزی نزدیک به آنچه که آنها استفاده می شود به او گفت.

"یادآوری کارکنان است که قطعا یک موضوع" کانوی گفت. "چرا آنها را به یک چیز مطمئن شوید که زمانی که آنها می دانند که ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد را از طریق این مراحل اولیه بازگشایی? من نمی توانم آنها را تضمین همین تغییرات است." Madelyn Figgers, 26, از دست رفته کار خود را به عنوان یک سرور در ماه مارس در یکی از رستوران های کانوی عمل ناهار و شام. Figgers گفت اضافی $600 در مزایای بیکاری اجازه داده است او را به نگه دارید تا با تمام لوایح و اجاره.

"من فکر نمی کنم من خواهد بود قادر به شناور باقی می ماند بدون $600," او گفت:.

Figgers اذعان کرد که این پول اضافی را به او مردد به بازگشت به کار های قدیمی به خصوص اگر آن را برای ساعت کمتر از او تا به حال قبل از. اما او همچنین می داند که از نظر قانونی او است و نیاز به قبول یک پیشنهاد برای کار و یا خطر از دست دادن تمام مزایای.

تا کنون Figgers خواسته نشده است به بازگشت. اما او شک و تردید است که صنعت رستوران را به آنچه در آن بود زمانی که او می تواند کسب 300 USD در راهنمایی در یک تقاطع در شب. او با توجه به خروج این صنعت است و به دنبال مشاغل اداری که او می تواند انجام دهید از صفحه اصلی.

تحقیقات توسط دانشگاه شیکاگو اقتصاددان پیتر Ganong و دو نفر از همکاران خود را پیدا کرده است که به دلیل اضافی $600, دو-سوم از گذاشته شدن کارگران از دریافت مزایای که تجاوز به حقوق آنها قبلا به دست آورده ، یک پنجم می تواند دریافت حداقل دو بار قبلی خود را پرداخت.

Ganong می گوید که چنین پرداخت های بزرگ می تواند تاخیر برخی از گذاشته شدن کارگران از تعویض به فرصتهای شغلی جدید است که ممکن است بیشتر در تقاضا در آینده است.

اما او همچنین فکر می کند که کنگره باید در حفظ و افزایش سود در محل به دلیل بیکاری کمک های بسیار مهم در میان یک رکود عمیق است. مزایای بیکاری فعال کردن گیرنده به پرداخت برای ضرورت و پوشش بیشتر صورت حساب از جمله مهمتر خود را اجاره و یا وام مسکن Ganong گفت.

او پیشنهاد جایگزینی تخت 600 دلار در هفته با پرداخت یک درصد افزایش به هر دریافت کننده را بهره مند بررسی با هدف تطبیق کارگر درآمد قبلی اما نه رفتن بسیار بالاتر است. کنگره در ابتدا این مسیر را در بخشی به دلیل شک و تردید است که می گوید' کهنه بیکاری سیستم می تواند مسئولیت رسیدگی به چنین تغییر, اما که می تواند خطاب پایان ماه جولای Ganong گفت.

اندرو Stettner ارشد همکار در قرن بنیاد گفت که بیکاری پرداخت سود در مسیر به بالای 70 میلیارد دلار در ماه مه یک محرک قابل توجهی برای اقتصاد است.

"بازار کار ساخته نشده است باز گشت بزرگ و پیشرفته کمک بیکاری یکی از مهم ترین مالی افزایش است که دولت فدرال می تواند ارائه به خانواده و اقتصاد" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب