آزمایش تصادفی از زندانیان ضربه کشیده سلامت ماشین آلات: Maharashtra, زندان, dept

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 10:54:12 pm تا حالا سواب آزمایشا

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 10:54:12 pm
maharashtra coronavirus, maharashtra covid, maharashtra prisons covid, maharashtra prisoners covid, maharashtra covid news, indian express news تا حالا سواب آزمایشات انجام شده برای 3,544 زندانیان و 974 کارکنان در سراسر کشور تا کنون. (بازنمودی)

به عنوان موارد در میان زندانیان و کارکنان زندان در ماهاراشترا همچنان به افزایش, دولت, زندان, وزارت گفته است که در حالی که آزمایش تصادفی از زندانیان است که در پی آن بوده است اتفاق می افتد در برخی از مکان ها به دلیل کلی بار و در بهداشت و ماشین آلات.

وجود دارد در حال حاضر 16 زندانها در ماهاراشترا که گزارش Covid-19 عفونت با 851 موارد که شامل 643 زندانیان و 208 کارکنان است. از این 444 و 164 بود باید تا به حال بهبود است. می توان آن را به یاد می آورد که برای اولین بار بسیاری از موارد گزارش شده در بمبئی زندان مرکزی بهتر شناخته شده به عنوان آرتور جاده, زندان, حدود هفته اول ممکن است. تا حالا اکولا Nagpur و سولاپور زندان گزارش داده اند بیش از 50 نفر در میان زندانیان. چهار زندانی که تا کنون در برابر عفونت دو از Taloja زندان مرکزی و هر یک در Yerawada و زندان دوله.

تا حالا سواب آزمایشات انجام شده برای 3,544 زندانیان و 974 کارکنان در سراسر کشور تا کنون. پس از انتشار 10,305 زندانیان یا در شرایط اضطراری قرار وثیقه و یا آزادی مشروط تعدادی از زندانیان در زندان ماهاراشترا می ایستد در 26,413 برابر ظرفیت 23,217 با توجه به آخرین آمار و ارقام موجود از شنبه شب. اصلی محوطه ترین زندان در کشور در حال حاضر تحت مستند و زندانیان جدید در حال اعتراف به بیش از 35 موقت زندان شده اند که در 27 منطقه.

مدیر کل اضافی از پلیس (زندان تادیبی خدمات) از ماهاراشترا, Sunil Ramanand گفت: "ما تا به حال انجام شده است غربالگری برای علائم برای مدتی. ما در حال حاضر آغاز شده تصادفی انجام تست سواب در میان زندانیان که در آن موارد شناسایی شده اند. یک بار در مورد شناسایی فوری در معرض خطر تماس با ما در حال آزمایش در همه جا به عنوان در هر هنجار. متعاقبا superintendents زندانها هستند requisitioning نگران مقامات محلی برای انجام آزمون های تصادفی در میان زندانیان دیگر بیش از حد. در حالی که در بعضی از نقاط این آزمایشات انجام شده در برخی از مکان های مقامات محلی هستند بنابراین بر دوش آنها گفته اند که آزمون انجام خواهد شد تنها زمانی که موارد مشکوک با نشانه ها یافت می شود."

دادن نمونه Ramamand گفت: "برای مثال Yerawada سرپرست زندان نوشته شده به مراجع ذیربط در پونا چندین بار اما آنها یک بار عظیمی از موارد خارج است. همین مورد در برخی از زندانهای دیگر از جمله Taloja. اما در برخی از مکان های مقامات محلی باید پاسخ مثبت فعالانه در برخی موارد و انجام آزمون از زندانیان. ما باید به دنبال حفظ با مقامات محلی به انجام آزمون در دست آنها است."

بخش زندان نصب شده اضافی پرداخت های همراه و در دسترس ساخته شده مکالمه تصویری امکانات برای زندانیان در تماس با اعضای خانواده خود را. به تازگی گروه گسترش مرکز تماس تصویری برای جلسات آنلاین بین زندانیان و وکلای آنها. وکلای مورد نیاز برای تماس با فرد زندانها در یک آدرس ایمیل تعیین شده برای قرار ملاقات. یک شکاف زمان اختصاص داده خواهد شد به وکلا برای نگه داشتن تماس تصویری ملاقات با زندانیان. این مرحله در نظر گرفته شده زیر جهت دادگاه عالی بمبئی در پاسخ به منافع عمومی دادخواهی. در سراسر زندانها در دولت به عنوان بسیاری که 60 گوشی های هوشمند شده اند تهیه می شود استفاده می شود توسط زندانیان به تماس های ویدئویی را تحت نظارت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن