Coronavirus مستند: بمبئی قطار محلی رانندگان شاهد توقف طولانی ترین تا کنون خود را در "ماشین زندگی"
"من تا به حال فقط در آورده قطار من از Kalyan, وقتی که تروریست ها افتتاح شد آتش سوزی در VT ایستگاه در طول 26/11 بمبئی حمله تروریستی است. من در میان آنهایی که خوش شانس نبودند ضربه و ما پس از چند ساعت. روز بعد من در motormen کابین به صورت منظم وظیفه. اما coronavirus مستند انجام داده است آنچه که ما می تواند هرگز فکر" گفت: یک motorman بمبئی مرکزی راه آهن (CR) که نمی خواهید به توان نام برد.
تاریخ تایید خود را حیرت به عنوان بمبئی تاسیسات — محلی آن قطار — هرگز متوقف عملیات خود را برای چنین مدت طولانی. نه در طول 26/11 حمله تروریستی به یکی از این دو حمله سایت های بمبئی CSMT ایستگاه) و یا در طول سال 1992 بمبئی شورش. حتی در سال 2005 سیل و عملیات متوقف شد و تنها به مدت 72 ساعت.
"پدر من در راه آهن در سال 1974 زمانی که جورج Fernandes تا به حال به نام معروف راه آهن اعتصاب. او می گوید: اعتصاب نامیده می شد پس از روز مذاکره است. اما زمان توقف طولانی ترین و بی سابقه ای گفت:" Vivek Shishodia یک motorman که سرنشین محلی قطار در بمبئی CR برای 17 سال در حال حاضر.
بمبئی قطار حومه متوقف عملیات خود را در 23 مارس. از آن شده است بیش از 40 روز از قطار محلی دید از آهنگ های خود را. آن juddered ریتم شده و جدایی ناپذیر با بمبئی سمفونی پس از سال 1853 وقتی که هند برای اولین بار قطار در زمان خاموش از Bori Bunder (سلف حال و روز Chhatrapati Shivaji Maharaj پایانه) برای تانه.
اما این بی سابقه توقف نیز آورده بی سابقه استراحت بیش از 1000 motormen که خستگی ناپذیر درایو این قطار 365 روز در سال است.
"ما مجاز به بارگیری آف. استراحت بین شیفت روزانه تنها ترک ما. حتی در طول تعطیلات تابستان و یا جشنواره ها, در حالی که خانواده های ما رفتن به روستای ما ماندن و انجام وظیفه ما" گفت: نگا Bhushanam رئیس loco بازرس کرده motorman 21 سال در بمبئی غربی راه آهن (WR)
"گاهی اوقات ما شیفت باید فاصله 20-40 ساعت در زمان های دیگر آن می تواند فقط چند ساعت. برای تعطیلات ما درخواست های شخصی ترک" گفت: Shishodia که همچنین بخشی رئیس راه آهن مرکزی Mazdoor Sangh (CRMS).
جامع روال کار
Shishodia توضیح می دهد که کار گیج کننده-زندگی از رانندگان که اجرا بمبئی تاسیسات: "کار ما 365 روز در سال است. روزانه ما به 'نشانه' در ما مربوطه انبار دفاتر 30 دقیقه قبل از رفتن به داخل موتور داخل کابین. ما نیاز به بررسی روزانه سفارشات در مورد محدودیت سرعت و به روز رسانی روزانه پویایی مسیر. سپس ما را به یک نفس تجزیه و تحلیل آزمون می باشد. ما باید به شدت وقت شناس. به یک ایده یک ایستگاه دریافت یک قطار محلی هر 2-3 دقیقه. به عنوان خلبانان ما برای تکمیل حدود دو بازگشت سفر در هر روز است. اگر یک motorman درایوهای آهسته محلی از CSMT به Kalyan این سفر از یک ساعت و نیم. بازگشت خود را. سپس ما را نیم ساعت استراحت و تکمیل سفر دوم. این یک وظیفه 6-8 ساعت در روز با چالش های بی جا در میان است. ما تغییر زمانبندی را تغییر– از صبح زود تا اواخر شب—خراب کردن طبیعی چرخه خواب. یک motorman مدیریت تمام این تنهایی و بدون هر گونه کمک در داخل کابین. ما عملا یک ماشین-زندگی'."
در مورد 800-1,000 motormen را در مورد 1,700 سفر در هر روز در مرکزی بندرگاه خط در حالی که 500 motormen غربی راه آهن اجرا حدود 1,300 خدمات در هر روز است. در مجموع این 1500 (حدود) motormen را بیش از 3000 سفرهای هر روز از بمبئی CSMT به Kalyan-Kasara-کرجت و پنول و Churchgate به ویرر-Dahanu, گذر گاه حدود 8 میلیون مسافران روزانه.
مستند شکستن
"مانند هر کس دیگری motormen در حال گرفتن به صرف زمان بیشتری را با خانواده خود را. بسیاری از در حال انجام یوگا و حفظ یک رژیم غذایی خوب بر خلاف برنامه ریزی وعده های غذایی در وظیفه. در واقع آنها به دنبال برنامه ای از یک انسان عادی بر خلاف 'راه آهن برنامه" آنها به دنبال قبل از این مستند گفت:" Bhushanam.
"حالا که ما این چند روز در دست ما اگر ما مایل به رفتن در هر نقطه ما نمی توانیم قدم از خانه ما. من در انجام کارهای خانگی این روزها, اما من می خواهم به بازگشت به کارهای قطار کابین چرا که آنچه که من استفاده می شود به برای 18 سال گذشته گفت:" motorman که گریختم گلوله تروریست ها در CST.
Shishodia خلاصه وضعیت. "ثانیه های من chalne wala aadmi, aaj itne دینو se خالی baitha hai (کسی که زد بر ثانیه است که بیکار نشسته برای روز)," او گفت:.
تاثیر بر سلامت روان
برخی از motormen در حال پیدا کردن آن دشوار است برای انطباق با 'مستند زندگی'. "ما در حال استفاده می شود به اقامت 100% هوشیار بر ما وظیفه است. بسیاری از زمان وجود دارد که مردم در حال اجرا بر روی آهنگ. سپس ما باید برای متوقف کردن قطار, پاک کردن بدن از مسیر خارج و به اطلاع نزدیکترین ایستگاه و از سر سفر ما بدون از دست دادن تمرکز. از آن آسان است برای حفظ آرامش پس از این حوادث است. حتی در هنگام گردش با دوستان و خانواده وجود دارد این ثابت نگرانی در مورد گرفتن نیست به اندازه کافی استراحت در پشت ذهن ما است. ما نمی توانیم پیوستن به وظیفه هنگامی که ما خسته هستند و یا در حال استراحت به اندازه کافی. برای ما همه چیز مرتبط است و وظیفه ما."
"این مستند بود و استراحت در روز اول. اما در حال حاضر ما مشتاق به بازگشت به وظیفه. ما استفاده می شود به اقامت کردن وظیفه برای چنین مدت طولانی. گاهی اوقات آن را دشوار است برای گرفتن خواب," او اضافه شده است.
یکی motorman از جنوب غربی راه آهن آلوده شده با Covid-19. "او قراردادی ویروس خاموش وظیفه. همسر خود را نیز آلوده. اما او تا به بهبود در حال حاضر گفت:" Bhushanam.
در مسیر برگشت
Bhushanam گفت: "در این روز ما را شروع کرده اند مشاوره از motormen از طریق ویدئو کنفرانس. این همچنین شامل برنامه های آنلاین به نگه داشتن آنها را به روز در مورد تحولات جدید در این زمینه است."
"اگر محلی قطار برای عموم بسته شده ما برای اجرای شش خدمات روزانه از Churchgate به ویرر برای کارکنان راه آهن در حمل و نقل قطار و راه آهن و پزشکان و غیره." او اضافه شده است.
Shishodia گفت: "ما شروع کرده اند کمی حرکت ماشین در ماشین-ریختن برای مقاصد تعمیر و نگهداری."
📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در
برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.
- برچسب ها:
- Coronavirus
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net