مینه سوتا قانونگذاران نمی تواند توافق بر پلیس پاسخگویی. چه چسبیده نقطه ؟

در خطر تغییرات به راه ماموران پلیس در سراسر کشور آموزش عمل و برخورد با پیروی از نیروی مرگبار مواجه است. و این

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

در خطر تغییرات به راه ماموران پلیس در سراسر کشور آموزش عمل و برخورد با پیروی از نیروی مرگبار مواجه است. و این طرح نیز می تواند تغییر دهد و حق رای برای felons که تکمیل کرده ایم و وقت خود را در پشت میله های زندان و کدام نهادهای دولتی مجاز به بررسی افسران پلیس.

در حالی که رهبران دولت تقسیم مقننه در ماه گذشته به نظر می رسد آماده به کار و همچنین چند قطعه دیگر حل نشده کسب و کار از به طور منظم جلسه قانونی آنها راه می رفت از یک هفته جلسه ویژه با سازش و چیزی برای نشان دادن تلاش های خود را.

و حزبی تقسیم دوباره تهدید به مخزن تلاش برای تصویب اصلاحات در کشور در مرکز رشد جنبش به دنبال نژادی سهام در پلیس. چهار شنبه, جولای 1, مینه سوتا سنا تنظیم مجدد تمرکز خود را بر یک انگشت شماری از جلسات بررسی ایالتی و محلی پاسخ به غارت و آتش سوزی, آتش سوزی که سوخته بیش از 1000 شهرهای دوقلو کسب و کار زیر فلوید مرگ است.

در ضمن دموکرات ها از جمله اعضای این مردم رنگ و بومی حزبی اقدام به مهار جامعه حمایت از یک سری از پلیس تغییرات قانون و آنها برگزار شد و جلسات از راه دور و در منطقه از یک کلید سناتور جمهوریخواه.

فلوید کشته شد 25 مه هنگامی که سابق-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن برای نزدیک به هشت دقیقه به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند نفس کشیدن و التماس کرد برای کمک به. اطرافیان تصویری از این حادثه تماس های تولید برای پلیس قانون تغییرات در مینه سوتا و فراتر از آن.

رهبران جمهوری خواه در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا روز چهارشنبه گفت: نمایندگان مجلس همچنان به دنبال اصلاحات اما آنها نشان داد که آنها ممکن است صبر کنید تا در جریان رسیدگی به حوادث پایان می رسد.

"ما خواهد بود عاقلانه به صبر کنید تا زمانی که آن دسته از تحقیقات انجام بنابراین ما می توانست بهتر اطلاعات" بهداشت ، اسکات نیومن, R-هاچینسون گفت. "کل این وضعیت نمی تواند حل شود به سادگی با صحبت کردن در مورد یک موضوع مانند پلیس اصلاحات. وجود دارد یک کل خیلی بیشتر در اینجا از فقط مینیاپولیس اداره پلیس است."

اما دموکرات ها که بوده ام فشار برای عبور از عدالت کیفری بسته گفت: قانونگذاران باید گوش به Minnesotans و به سرعت عمل می کنند.

"جورج فلوید تا به حال هر دلیلی برای انتظار او باید محافظت شده توسط خود دولت" Rep. کارلوس ماریانی D-سنت پل در طول یک جلسه در افرا گراو. "باید وجود داشته باشد یک راه بهتر نگه داشتن مردم پاسخگو باشد."

مناطق از توافق, ادامه اختلاف

چشم انداز قانونگذاران چپ زمانی که آنها به طور ناگهانی موکول آخرین جلسه ویژه برگ مناطق از توافق بین دو طرف تقسیم مقننه. اما اختلافات باقی می ماند به عنوان به خوبی.

در ماه ژوئن در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا کشیده یک تعداد انگشت شماری از پیشنهادات مطرح شده توسط مردم رنگ و بومی حزبی در مجلس و تصویب آنها را به خارج از زمین. در تئوری این اقدامات می تواند با تصویب هر دو مجلس به عنوان آنها باید حمایت از اکثریت در هر دو مجلس.

صورتحساب خواهد افزایش سلامت روان و د تشدید, آموزش راه اندازی مکانیسم برای گزارش موارد از نیروی مرگبار و ممنوعیت chokeholds مگر اینکه در شرایط که در آن یک افسر جدا شده از دست داده است یک سلاح و یا چهره یک زندگی یا مرگ وضعیت. این برنامه همچنین اولویت بندی حرمت زندگی در پلیس مدل سیاست و نیاز به افسران به گام اگر آنها را ببینید همسالان با استفاده از نیروی بیش از حد.

در آخرین ساعات خاص قانونی جلسه هر دو مجلس سنا جمهوری خواهان و دموکرات ها قرار داده و از مفاد سازش با هدف نزدیک شدن به یک معامله. سنا تصمیم گرفتند برای تغییر این روند برای بررسی اعتراض افسر نظم و انضباط موارد با ارسال این تصمیم گیری به یک قاضی اداری. این موارد در حال حاضر در حال بررسی توسط داور. و آن دسته از افراد انتخاب شده توسط ادارات پلیس و اتحادیه های کارگری.

آمریکا تا به حال پیشنهاد انتخاب یک استخر جدید از داوران انتخاب شده توسط فرماندار به بررسی این موارد است.

سنا موکول قبل از دو طرف می تواند دوباره با هم برای رسیدن به یک توافق است. سناتور نمی علنا پاسخ به اواخر شب counteroffer از دموکرات ها که کاهش یافته است که برنامه اجازه می دهد تا felons به رای پس از آنها کامل خود را به احکام زندان و حرکت صلاحیت از نیروی مرگبار حوادث از دادستان شهرستان به دادستان کل.

هر دو مفاد شده بود غیر استارت برای سنا GOP. و با کسانی که خارج از جدول احتمالی مذاکرات از نگاه مانند آنها می تواند شروع دوباره در یکی دیگر از جلسه ویژه یا در پشت صحنه.

DFL قانونگذاران این هفته خواست سنا به ترکیب بیشتر POCI جلسه پیشنهادات خود را به لایحه مانند ممنوعیت جنگجو های آموزشی برای افسران پلیس و دادن اعضای جامعه یک نقش برجسته در پلیس و پلیس پاسخگویی.

"حرمت زندگی مهم است و اگر ما می توانید شروع به افسران خود را نگاه کنید کار با آن حرمت به طوری که آنها به خانه و فرد با آنها روبرو می شوند (می) رفتن به خانه است که به یک بلیط برای همه برای رفتن به صفحه اصلی" نوشته. رنا موران D-St. Paul گفت. "که نه نظامی به سبک تعامل و اعتقاد داشتند که من قصد دارم برای کشتن و یا کشته شوند."

با یک انتخابات فقط ماه دور این موضوع می تواند تحت فشار قرار دادند پایین خط و مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک کمپین نقطه. و جمهوری خواهان و دموکرات ها هر دو به نشانه ای که آنها می تواند استفاده از آن را به عنوان چنین است.

آمریکا چهارشنبه شب برگزار شد تاون هال نشست در عدالت کیفری اصلاحات در Maple Grove که در آن از صندلی های قضایی مجلس سنا و کمیته ایمنی زندگی می کند. گزارش در ادامه با تأکید بر نقش رهبران دموکرات در سطح دولت و در مینیاپولیس که نظارت اداره پلیس که در آن چندین ماموران درگیر شد در موارد از نیروی مرگبار.

"کسانی که مسائل بسیار متمرکز در این بخش و بقیه از دولت این مسائل است که باید بوده است برخورد با داخلی انجام شد," Rep. Brian Johnson, R-کمبریج گفت. "ما نیازی به نیروی تغذیه (محلی بخش) چیزهایی که آنها را مجبور به انجام."

بررسی پلیس-درگیر مرگبار-نیروی برخورد در مینه سوتا دریافتند که 60 درصد از کسانی که گزارش شده در پنج سال گذشته رخ داده است در بیشتر مینه سوتا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن