بمبئی HC را ناگپور نیمکت مسائل اطلاع به مرکز بیش درخواست به دنبال جزئیات PM مراقبت صندوق

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 12:00:57 am دادگاه به مدت

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 12:00:57 am
Bombay HC, Nagpur bench, PM CARES fund, Mumbai news, Indian express news دادگاه به مدت دو هفته به پاسخ دهندگان به پاسخ.

نیمکت ناگپور از دادگاه عالی بمبئی با صدور اعلامیه به اتحادیه هند از طریق اصل وزرای مالیه و دفاع وزارتخانه در ظرفیت خود را به عنوان اعضای سابق مقام PM مراقبت صندوق در یک پیل توسط یک ناگپور مبتنی بر ائتلاف میان دیگر نماز جزئیات از وجوه جمع آوری شده تا کنون برای مبارزه با Covid-19 همه گیر و حسابرسی با حسابرسی و حسابرس کل هند است.

این اعلامیه صادر شده توسط یک بخش نیمکت شامل عدالت Sunil Shukre و عدالت آنیل Killor روز سه شنبه در پیل ظ توسط وکیل Arvind Waghmare در ظرفیت خود را به عنوان یک "شهروند هند و یک کمک کننده به صندوق". رد اضافی وکیل کلی از هند آنیل سینگ استدلال که پیل بود را رد کرد و در دیوان عالی کشور در حال حاضر با داشتن اخراج دو دادخواست در ماده قبل روی نیمکت گفت: مسائل مطرح شده در ناگپور وکلای پیل متفاوت بود و از این رو آن صدور اعلامیه.

دادگاه به مدت دو هفته به پاسخ دهندگان به پاسخ. درخواست کرده است به دنبال "مناسب جهت به اجباری حسابرسی PM مراقبت صندوق" میگویند که در یک خیریه اعتماد"توسط حسابرسی و حسابرس کل از هند به جای حسابرسان مستقل به عنوان تصمیم نگران هیات امنای صندوق در جهت به افتخار و احترام و اعتماد را از بالاترین موسسه از کشور ایجاد شده که در قانون اساسی هند"است.

"همچنین پاسخ دهندگان به کارگردانی بلافاصله انتصاب/معرفی سه تن دیگر از اعضای هیئت امنا در اعتماد عمومی" این درخواست گفته است. او همچنین خواستار انتصاب/نامزدی حداقل دو نفر از کسانی که امنا از اعضای احزاب مخالف در Lok سبها و Rajya سبها در جهت مناسب بررسی و تعادل و همچنین برای تقویت اعتماد عمومی و شفافیت در مورد مشخصات بالا صندوق.

این درخواست به دنبال بلافاصله عمومی 'کل وجوه دریافت شده به عنوان در تاریخ اعم از داخل و یا از خارج از کشور یعنی از NRIs و اتباع خارجی و/یا سازمان در وب سایت رسمی این صندوق به منظور تقویت اعتماد و اعتماد عمومی که اهدایی خود را سخت به دست آورده پول خود را به صندوق و همچنین به جهت به روز رسانی کمک های مالی دریافت شده و هزینه های متحمل شده از این گفت حساب...".

Waghmare مقابله اضافی وکیل کلی استدلال — که پیل بود مناسب بود را رد کرد و پس از SC در حال حاضر حل و فصل این موضوع با رد دو در اوایل دادخواست — گفت: گفت: دادخواست تا به حال به دنبال انحلال صندوق به عنوان صندوق تثبیت از هند شد و در خدمت همان هدف.زودتر دادخواست نیز نامیده صندوق "خلاف قانون اساسی" و خواستار پروب را به آن درخواست کرده است, گفت:, و اضافه کرد که نماز خود را به طور کامل متفاوت است.

نیمکت پذیرفته استدلال خود و با صدور اعلامیه به پاسخ دهندگان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن