در تلاش برای سقوط بازگشت Gophers بیشتر مانع از جوانب مثبت انجام

"چگونه سقوط اردوگاه حتی اتفاق می افتد؟" Durr توییتی پنج شنبه. "110 بچه ها در اطراف هر یک از دیگر 12 ساعت در رو

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

"چگونه سقوط اردوگاه حتی اتفاق می افتد؟" Durr توییتی پنج شنبه. "110 بچه ها در اطراف هر یک از دیگر 12 ساعت در روز به مدت یک ماه ، مرد آن دوران سخت در حال حاضر."

در حالی که ده بزرگ آن اعلام کرد قصد دارد برای بازی در یک کنفرانس-تنها برنامه این سقوط کنفرانس کمیساریای کوین وارن شامل این نکته است که وجود دارد ممکن است یک فصل در همه.

لیگ برتر فوتبال دوباره با یک مسابقه در اورلاندو فلوریدا., این هفته و حرفه ای بیس بال و هاکی و بسکتبال در حال آماده سازی خود برای بازی در طول چند هفته آینده. کالج, ورزشی هنوز تپه به صعود.

دکتر ژاک Binney متخصص اپیدمیولوژی در آکسفورد کالج از دانشگاه اموری در آتلانتا گفت: برنامه هایی مانند Gophers' می تواند به ایجاد "حباب" در پردیس راه NBA MLS و WNBA در فلوریدا.

"اینها بچه های جوان است که بسیاری از فعل و انفعالات در خارج از بخش دو و میدانی," Binney گفت. "آنها نه فقط زندگی در خانه با خانواده خود را. آنها زندگی در خوابگاه است. آنها در حال تعامل با مردم در کلاس های خارج از کلاس. برخی از آنها شاید می خواهید برای رفتن به احزاب — من می دانم که خواهد آمد به عنوان یک شوک به برخی از مردم است.

"وجود دارد مقدار زیادی از تماس با ما طول می کشد که در یک دانشگاه. من نمی دانم درجه که شما می توانید tamp آن پایین است."

Binney اشاره می کند که ورزشی بخش مالی خرج کردن احساس و بدون بازی از اواسط ماه مارس, ندارد, یونیفرم منابع کافی مکرر تست بدون علامت دانشجو-ورزشکاران است.

"بزرگ دیگر از چیزی است که ما نیاز به فکر می کنم با دانشگاه است و این که آیا یک اتحادیه برای دفاع از منافع خود. آنها در حال پرداخت" Binney گفت. "وجود دارد که بیشتر وظیفه دانشگاه و از بخش دو و میدانی به آنها ارائه یک محیط امن به عنوان آنها درخواست آنها را به بازگشت و یک بازی برای آنها است."

'دو بزرگ'

ده بزرگ رسانه حقوق قراردادهای عمده رانندگان تلاش برای حفظ کالج, فوتبال زنده در سال 2020 است. Gophers دو و میدانی به عنوان مثال تعلق ترکیب $43.7 میلیون دلار درآمد از تلویزیون و رادیو و اینترنت در سال مالی 2019. کل گروه ساخته شده 130 میلیون دلار است که در سال.

اما ده ساخته شده است این تصمیم برای Gophers به رها کردن بازی در برابر فلوریدا آتلانتیک, تنسی, تکنولوژی و بریگهام یانگ در TCF بانک ورزشگاه این سپتامبر. سه قرارداد بین مینه سوتا و کسانی که در مدارس حال Gophers پرداخت در مجموع $1.95 میلیون اگر بازی کرده است ،

"این درآمد برای بازدید کوچکتر در مدارس بزرگتر راه" گفت: ریموند Sauer, استاد اقتصاد در دانشگاه کلمسون. "اما اگر شما می گویند که اگر همه چیز روشن تا اکتبر یا نوامبر و شما شروع به بازی بعضی از بازی ها در ماه نوامبر دسامبر یا حتی ژانویه آنها می توانید بازی (کوتاه تر) برنامه و دریافت در بازی های بزرگ که درایو تلویزیون درآمد."

این بازی خواهد شد که قطع Sauer افزود: در حال "حاشیه بازی است که هیچ کس در مورد مراقبت که هیچ کس به تماشای."

فلوریدا آتلانتیک راه اندازی شد برای دریافت 1.2 میلیون دلار برای مینه سوتا اگر بازکن فصل بازی شد, با لغو هزینه $750,000. آنها نمی, پاسخ به, مطبوعات پیشگام,' سوالات خاص در توانایی های بالقوه خود عمل بیش از شرایط قرارداد.

"FAU دو و میدانی آگاه است از ده تصمیم به حرکت به یک کنفرانس-تنها برنامه است و ما به دنبال این موضوع بیشتر در این زمان" یک FAU سخنگوی نوشت: در بیانیه ای.

تنسی فناوری یک سطح پایین تر FCS مدرسه بود که میله میله به دریافت $450,000 اگر Sept. 12 بازی برگزار شود. با توجه به قرارداد آنها بدهکار لغو هزینه از $200,000 از "نقض حزب است." سوال این است که آیا مینه سوتا یا ده بزرگ در نظر گرفته شده است ممکن است شکسته ،

تنسی Tech آگهی Mark Wilson کرد و گفت: "عالی گفتگو" با Gophers آگهی علامت Coyle در روز پنج شنبه. آنها توافق کردند که با هم صحبت خواهند دوباره در هفته آینده یا دو ویلسون گفت: در یک ایمیل.

"تنسی تکنولوژی نا امید ما این فرصت را به رقابت در مینه سوتا, این سال, اما احترام به تصمیمات بزرگ ده و مینه سوتا" ویلسون نوشت. "همه ما در آموزش عالی رهبری هستند و نیاز به تصمیم گیری بسیار دشوار است که ما احساس می کنیم در بهترین منافع از سلامت و رفاه ما دانش آموزان موسسات و جوامع است."

Gophers و BYU نه ارائه پاسخ به سوالات خاص مطرح صبح جمعه.

Sauer نسبت بزرگ-مدرسه دانشگاهی منابع مالی به بازار سهام است که قوی شده است که با وجود نرخ بالای بیکاری و کسب و کار دست و پنجه نرم کردن با عوارض خاموش شدن ناگهانی.

"اگر آن را فقط یک سال و یک فصل آینده می تواند برای پرداخت عوارض شوک است که ما در حال تجربه در حال حاضر," او گفت:. "این چیزی است که بازار سهام است گفت: در مورد اقتصاد است. بازار سهام خوب انجام شده است در لحظه ای که آنها در حال دنبال, دو, چهار, پنج سال جلوتر و نه ماه آینده بسیار است."

Sauer می بیند بالقوه در دراز مدت مشکل کمبود درآمد در ارتباط با طرفداران حضور در بازی. مینه سوتا دریافت $19.9 میلیون از فروش بلیط در سال مالی 2019 و دیگری 3.5 میلیون دلار از پارکینگ و امتیازات.

بدون یک واکسن یا درمان های موثر برای COVID-19 Sauer گفت: "من فکر نمی کنم هیچ چشم انداز از کسانی که در هر نقطه به 100 درصد برای مدت زمان طولانی. مردم باید اعتماد به نفس است که آنها می توانند در یک جمعیت بزرگ و ما می دانیم که کسانی که همه چیز فوق العاده-پخش در حال حاضر بدون بیمار شدن و یا درد و رنج هر نتیجه جدی. که راه دور است."

هنگامی که ده در واقع تا به حال 10 تیم یک نام مستعار برای کنفرانس بود "دو بزرگ و کوچک و هشت" ایالت اوهایو و میشیگان بودن این سنگین وزن ها. اما این کنفرانس به عنوان یک کل در حال حاضر بخشی از های مختلف بزرگ دو

"درآمد شکاف عظیم بین ده ثانیه و هر کس دیگری گفت:" کارن ویور یک مدیریت ورزشی و استاد سابق آگهی در پن استیت ابینگتن. "من گفته ام برای یک سال در حال حاضر ما شروع به رفتن به درون قدرت پنج: دو بزرگ و کوچک،"

زمانی که دانشگاه استنفورد اعلام کرد آن را برش 11 از آن 40 تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش ویور نسبت داده شده که به نسبت کمبود درآمد PAC-12 کنفرانس را دریافت و در رسانه ها حقوق می پردازد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن