کریکت | Kohli 'کاملا دوست دارد' IPL

رفاقت که بازیکنان در لیگ برتر (لیگ) چیزی است که باعث می شود این مسابقات ویژه برای هند و Royal Challengers بنگل

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

رفاقت که بازیکنان در لیگ برتر (لیگ) چیزی است که باعث می شود این مسابقات ویژه برای هند و Royal Challengers بنگلور کاپیتان Virat Kohli.

Kohli شده اند که منجر RCB در سال 2020 نسخه T20 league آن را به حال شده است برای این بیماری همه گیر کوروناویروس وادار کردن آن به تعویق افتادن.

"شما بازی تمام مسابقات است که یک تیم در مقابل دیگر ICC مسابقات آمده و سپس به هر حال اما حتی در ICC مسابقات شما واقعا ارتباط برقرار کردن با دیگر بازیکنان تیم و یا شما می بینید که تیم های دیگر به طوری که اغلب در هر حال حاضر و پس از آن" Kohli گفت: در ورزش ستاره' کریکت متصل می شود.

"اما در این لیگ شما فقط احتمالا جلسه دیگری تیم هر روز دوم یا سوم و زیبایی IPL شما در حال بازی در یک فضای متفاوت است."

بازی با بهترین

RCB ممکن است لذت می برد بیش از حد موفقیت در لیگ تا کنون اما Kohli به اشتراک گذاشته شده اتاق پانسمان با برخی از بزرگترین نامها در ورزش مانند A. B. de Villiers و Chris Gayle.

Kohli همچنین گفت که این اتصال که franchises قادر به را با طرفداران خود را در شهرستانها نیز باعث می شود این مسابقات ویژه.

"من عاشق که مسابقات و همچنین برای رفاقت که شما به اشتراک گذاشتن با بسیاری از بازیکنان جدید که شما را به بازی با بسیاری از بازیکنان است که شما را برای مدت طولانی شناخته شده در حال حاضر نیست و از کشور خود و کسانی که شما اغلب نمی بینم.

"وجود دارد یک دلیل که چرا همه را دوست دارد IPL: وجود دارد یک اتصال از بازیکنان و طرفداران و بینندگان," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب