کشاورزی dept به انتقال مهارت های آموزش به یک لاخ کارگران مزرعه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 8:08:17 pm انجام شده در این بررسی شاهد

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 8:08:17 pm
India-Israel project, farmers use water, electricity in agricultural sector, pump sets, Energy Efficiency Services Limited, indian express انجام شده در این بررسی شاهد مشارکت 946 زن کشاورزان در سراسر 17 منطقه از دولت است. نزدیک به 25 سازمان در زمان شرکت در نظرسنجی انجام شده از طریق یک برنامه تلفن همراه. (بازنمودی)

ماهاراشترا دولت تصمیم گرفته است برای انتقال مهارت های آموزش توسعه در بخش کشاورزی به یک لاخ مزرعه کارگران. این تصمیم اعلام شد وزیر کشاورزی Dadasaheb Bhuse در روز پنج شنبه.

تحت kharif کاشت بسته زمین زیر پنبه و ذرت نیاز به مزرعه کارگران برای آفت کش سمپاشی که برای آنها ارائه خواهد شد آموزش های کوتاه مدت. آموزش اجباری برای اطمینان از زندگی کارگران نیست و در معرض خطر در طول آفت کش سمپاشی. استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی موجود در آفت کش ها منجر به از دست دادن بینایی و یا سایر خطرات بهداشتی.

ماهر و کارگران مزرعه در آمد تمرکز پس از 2017 حادثه زمانی که 40 مزرعه کارگران از دست داده و زندگی خود را به علت مسمومیت با آفت کش در پنبه در حال رشد یوتمل منطقه در Vidarbha منطقه است.

از مجموع 1.52 کرور کشاورزان در کشور 78 درصد را تشکیل می دهند کوچک و حاشیه ای کشاورزان است. تقریبا 35 درصد از آنها به عنوان مزرعه کارگران رسیدگی به بزرگ کشاورزی بسته برای درآمد اضافی. در اکثر موارد, این کشاورزان با توجه به بحران مالی و یا محصول از دست دادن را به کار بر روی غنی کشاورزان زمین های کشاورزی.

کشاورزی, اداره, منشی, Eknath Dawale گفت: ثبت نام از کارگران مزرعه انجام خواهد شد در taluka سطوح. Krishi kendras را هماهنگ کردن فعالیت های مربوطه خود را talukas و منطقه سر دفاتر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن