بدمینتون کاربر انجمن به تعویق افتاد

جهان junior بدمینتون قهرمانی برنامه ریزی شده برگزار می شود در اوکلند در ماه سپتامبر به تعویق افتاده است تا ژا

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

جهان junior بدمینتون قهرمانی برنامه ریزی شده برگزار می شود در اوکلند در ماه سپتامبر به تعویق افتاده است تا ژانویه سال آینده است.

این موکول تاریخ جهان تاریخ و مخلوط قهرمانی تیم هستند ژانویه 11 تا 16 و به دنبال آن جهان junior championships (Jan. 18 تا 24).

یک BWF آزادی اظهار داشت که تنها کسانی که ورزشکاران واجد شرایط در اصل برنامه ریزی شده مسابقات را اجازه داده می شود را وارد کنید.

"همه چیز در نظر گرفته, ما معتقدیم این حرکت بهترین گزینه به منظور جلوگیری از هر گونه پیچیدگی های مربوط به سفر و دیگر طولانی COVID-19-اثرات مربوط به گفت:" توماس لوند های BWF دبیر.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب