به عنوان Covid موارد افزایش سورت MC هدایت نساجی بازار به پایین الماس واحد باقی می ماند بسته تا جولای 13

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشرشده: ژوئیه 6 سال 2020 5:10:12 pm سورت هزاره نساجی در بازار است

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشرشده: ژوئیه 6 سال 2020 5:10:12 pm
سورت هزاره نساجی در بازار است. (اکسپرس عکس)

سورات شهرداری کمیسر B N Pani با صدور دو اطلاعیه در روز دوشنبه یکی برای همه نساجی تجارت بازار است که در گزارش حتی یک مورد از Covid-19 و دیگری برای نگه داشتن الماس واحد بسته تا جولای 13.

تصمیم گرفته شد با توجه به افزایش Covid-19 موارد مثبت در میان پارچه معامله گران است. منابع در سورات شهرداری در بخش بهداشت و درمان گفت که تا به امروز بیش از 250 نساجی معامله گران شده بود آزمایش مثبت است. این Limbayat مقامات منطقه بود چند روز پیش مهر و موم شده ده نساجی تجارت ، مغازه ها که در آن از جمله موارد مثبت داشت و در های مختلف نساجی در بازارهای این شهر است. به همین ترتیب بیش از 600 الماس جلا شده بود آزمایش مثبت و اکثر آنها یافت می شود از Katargam منطقه و Varachha مناطق.

اطلاع رسانی گفت که بازار باز خواهد بود تنها در صورتی که به دنبال تمام دستورالعمل های مربوط به Covid-19.

شهرداری کمیسر B N Pani گفت: "ما دریافتیم که هیچ دستورالعمل های مناسب به دنبال آن هستند در نساجی بازار و الماس بازار و کارخانه, و نگه داشتن این در ذهن چنین سخت تصمیم گرفته شده است. اگر هر دو صنعت از مردم به دنبال دستورالعمل SOP ما اجازه خواهد داد که آنها را به آن را باز کنید اما پس از چند روز."

سورت شده گزارش 200 plus موارد پس از ژوئن 29 و پیشی گیرد احمدآباد در آن روزانه Covid 19 مورد تعداد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب