طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی: Super Cyclone حرکت می کند و نزدیک به Odisha coast, ضربه شلاق باران مناطق مختلف

طوفان Amphan زندگی می کنند به روز رسانی: باران به شدت انتقاد کرد کلکته روز دوشنبه به عنوان ملاقات گروه هشدار

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
weather, weather forecast today, odisha weather, west bengal weather, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains, amphan cyclone tracker, amphan cyclone live status, amphan cyclone current position, kolkata weather, kolkata airport, kolkata cyclone, kolkata cyclone طوفان Amphan زندگی می کنند به روز رسانی: باران به شدت انتقاد کرد کلکته روز دوشنبه به عنوان ملاقات گروه هشدار داد از آسیب های گسترده ای را در Hooghly, هوره جنوبی و شمالی 24 Parganas و شرق Midnapore مناطق. (اکسپرس عکس)

پیش بینی آب و هوا امروز طوفان Amphan زندگی می کنند به روز رسانی: باران به شدت انتقاد کرد برخی از بخش هایی از اوریسا و بنگال غربی روز شنبه به عنوان سوپر گردباد 'Amphan' نقل مکان کرد و نزدیک به سواحل و انتظار می رود که به ریزش زمین در بعد از ظهر ممکن است بین 20 Digha در بنگال و Hatia جزیره در بنگلادش است.

هر دو بنگال و Odisha دولت با تشدید تلاش ها برای تخلیه کم ارتفاع و مناطق آسیب پذیر. طبق آخرین بولتن صادر شده توسط هند هواشناسی بخش فوق العاده سیکلون طوفان 'Amphan' (تلفظ به عنوان Um-جناس) ذخیره کردن محور بیش از غرب و مرکزی خلیج بنگال در حدود 420 متر در جنوب پردیپ (Odisha), 570 کیلومتری جنوب-جنوب غربی Digha (بنگال) و 700 کیلومتری جنوب-جنوب غربی Khepupara در بنگلادش است.

آن است که به احتمال زیاد به تضعیف بسیار شدید طوفان بهداشت حرفه ای, حرکت, north-northeastwards بیش از خلیج بنگال و عبور از غرب بنگال-بنگلادش سواحل بین Digha و Hatia سلیمان در طول پنج شنبه بعد از ظهر و یا شب به عنوان یک بسیار شدید طوفان بهداشت حرفه ای با حداکثر پایدار سرعت از 155-165 kmph و gusting به 185 kmph, آب و هوا آژانس گفت.

اوایل امروز, اتحادیه, خانه وزیر آمیت شاه خطاب به وزرای رئیس West Bengal و Odisha Mamata بانرجی و Naveen Patnaik بود و مطمئن باشید آنها کمک کند. چهارده واحد ملی در واکنش به این فاجعه زور و 20 تیم از Odisha فاجعه اقدام سریع نیروی (ODRAF) مستقر شده اند در این مناطق به احتمال زیاد به ضربه می شود. آسیب بالقوه از طوفان است و انتظار می رود بالاتر از گردباد 'بلبل' که آمار coast, West Bengal در نوامبر 9, 2019.

weather, weather forecast today, odisha weather, west bengal weather, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains, weather, weather forecast today, odisha weather, west bengal weather, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains, amphan cyclone tracker, amphan cyclone live status, amphan cyclone current position, kolkata weather, kolkata airport, kolkata cyclone, kolkata cyclone

پوری: شن و ماسه هنرمند Sudarsan Pattnaik می دهد لمس نهایی به مجسمه سازی با ماسه در طوفان Amphan در ساحل پوری, دوشنبه, مارس 18 سال 2020 است. (PTI)

در روز سه شنبه سومین نشست ملی مدیریت بحران کمیته (NCMC) نیز به ریاست وزیر کابینه راجیو Gauba شنبه به بررسی آمادگی متحده و مرکزی وزارتخانه برای مقابله با طوفان بهداشت حرفه ای Amphan.

"رئیس, منشی, Odisha و اضافی رئیس, منشی, West Bengal مطلع از NCMC از مقدماتی اقدامات انجام شده توسط آنها. آنها اطلاع داد که تخلیه مردم از مناطق کم دروغ انجام شده است. همه اقدامات در نظر گرفته شده به انبار مواد غذایی سبوس دار و آب آشامیدنی و دیگر لوازم ضروری. تیم تعمیر و نگهداری و بازسازی قدرت و خدمات مخابراتی نیز قرار" آزادی مطبوعات صادر شده توسط وزارت امور گفت.

Amphan تنها دوم سوپر طوفان در خلیج بنگال از سال 1999

"بررسی آمادگی دولت مرکزی و سازمان های کابینه وزیر خواسته دولت برای اطمینان از به موقع و کامل تخلیه مردم از مناطق کم دروغ در گردباد مسیر و حفظ مقادیر کافی از لوازم ضروری مانند مواد غذایی و آب آشامیدنی و دارو و غیره. آنها همچنین توصیه می شود که تیم برای جاده ترخیص کالا از گمرک و دیگر کار مرمت نگهداری می شود آماده" به آن اضافه شده است.

weather, weather forecast today, odisha weather, west bengal weather, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains

چنگلپتو: ماهیگیران در ساحل در پس زمینه از یک دریا به علت طوفان Amphan در Mamallapuram در چنگلپتو منطقه چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 است. (PTI)

Odisha رئیس, منشی, A K Tripathy گفت: چهار نفر از افسران ارشد با تجربه گسترده در دست زدن به چنین فجایع شده اند deputed به مناطق مختلف در جهت وزیر دولت Patnaik به نظارت بر آماده سازی و راهنمای محلی دولت.

به عنوان بالا-سرعت باد ممکن است قدرت تخریب زیرساخت ها و جاده ها و تجهیزات لازم و نیروی انسانی بسیج شده اند به منظور اطمینان از سریع بازسازی در مناطق آسیب دیده, او گفت:.

ماهیگیران همراه با قایق ها و شناورهای در حال حاضر بازگشت از دریاها و آنها توصیه شده است نه به سرمایه گذاری برای فعالیت های ماهیگیری تا 21 SRC گفت. گردباد می آید یک سال پس از 'فانی' خمرهای از طریق مناطق وسیع از Odisha در مارس 3 سال گذشته این ادعا حداقل 64 زندگی و از بین بردن زیرساخت ها در, قدرت, مخابرات, تامین آب و حیاتی دیگر بخش ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن