سانو homers دو بار دوقلو خالی سرخپوستان پشت Maeda

مینیاپولیس-میگوئل سانو آمار دو خانه اجرا می شود و Kenta Maeda اجازه فقط یک آمار زمین زیر کشت بیش از شش نوبت م

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

مینیاپولیس-میگوئل سانو آمار دو خانه اجرا می شود و Kenta Maeda اجازه فقط یک آمار زمین زیر کشت بیش از شش نوبت منجر به دوقلوها مینه سوتا به یک پیروزی 3-0 بیش از سرخپوستان کلیولند در شب شنبه در مینیاپولیس.

ادی روساریو همچنین homered و Marwin Gonzalez اضافه شده دو بازدید برای دوقلوها که برنده دوم خود را مستقیما بر سرخپوستان پس از خالی شدن, 2-0 در پنج شنبه شب سری بازکن.

مائدا (2-0) درخشان بود در هدف خود زمینه اولین, برگزاری کلیولند hitless برای 4 1/3 نوبت قبل از زیمر برادلی به سختی مورد ضرب و شتم یک زمین زیر کشت هلی کوپتر است که تا به حال 40.5 مایل در ساعت سرعت خروج به baseman دوم لوئیس Arraez. مینه سوتا به چالش امن تماس بگیرید اما پس از یک طولانی, پخش, نقد و بررسی بازی ایستاده بود.

Maeda زده از شش و همچنین راه می رفت یک خمیر قبل از خروج پس از شش نوبت.

مینه سوتا ضد ترور مه کودی Stashak و تیلور راجرز هر تن به تن یک بدون گل زمین باز یافته امداد پس از آن با راجرز که هنوز به عملکرد یک ضربه و یا یک پیاده روی در سه نوبت در این فصل در حالی که قابل توجه چهار garnering سوم خود را صرفه جویی در چهار بازی با یک 1-2-3 نهم.

Carlos Carrasco (1-1) در زمان از دست دادن اجازه می دهد سه اجرا می شود در شش بازدید و پیاده روی است. او را زده و پنج و همچنین آمار یک خمیر. فرانسیسکو Lindor تا به حال کلیولند تنها دیگر آمار همچنین یک زمین زیر کشت ضربه خاموش ممکن است در هفتم است.

مینه سوتا در زمان 1-0 شود در سومین دور زمانی که سانو چراغ خاموش با خود به خانه اول اجرای فصل یک 427-پا درایو خط فرود آمد که در پشت اغل گاو یا حشم در سمت چپ-مرکز.

روزاریو ساخته شده آن را 2-0 چهارم با دوم هومر از فصل یک مخالف زمینه رانندگی به سمت چپ.

سانو تمدید منجر به 3-0 یک زمین باز یافته بعد از آن با یکی دیگر از leadoff هومر این یکی یک خط رانندگی به حقه پایین سمت چپ خط زمینه. در نهمین چند هومر بازی در سانو حرفه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن