انگلستان منجر غرب هند توسط 219 به عنوان روز نهایی

انگلستان به پایان رسید در 37-2 در کنده با 219-اجرای سرب در برابر غرب هند در روز چهار آزمون دوم در منچستر در رو

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

انگلستان به پایان رسید در 37-2 در کنده با 219-اجرای سرب در برابر غرب هند در روز چهار آزمون دوم در منچستر در روز یکشنبه به عنوان گردشگر دگرگون کردن 287 پس از دراماتیک اواخر سقوط زمانی که آنها از دست داده و شش ویکت به توپ جدید.

انگلستان که موفق به اجرای پی در غرب هند پس از کاهش خود منجر به 182 اجرا می شود از دست جس Buttler و Zak کرولی ارزان به عنوان آنها سعی نمره سریع اجرا می شود با Kemar روچ castling هر دو ضربه زن.

نوبت اول یوزباشی بن استوکس وظیفه بود با باز کردن نوبت و او شکست نخورده در 16 همراه با کاپیتان جو ریشه (8 نیست) با زمان پایان بر روی کارت در روز دوشنبه.

"این رفتن به یک روز خوب فردا. ما نیاز به آن را راه اندازی در اولین 45 دقیقه تا یک ساعت فردا" انگلستان کاسه استوارت گسترده گفت: آسمان ورزشی.

"در جهان رویای ما دو توپ جدید فردا. ما به خودمان شانس برنده شدن در این بازی است که در یک موقعیت عالی. دوم توپ های جدید در حال رفتن به بسیار مهم است حتی اگر آن را برای چهار تا شش اور."

قبلا نیم قرن از Kraigg Brathwaite (75) و Shamarh بروکس هدایت غرب هند به 227-4 در چای قبل از گسترده و کریس Woakes تمیز کردن دم با سه ویکت هر.

بروکس برای اولین بار به سقوط زمانی که گسترده ای به دام او پا قبل از جدا برای 68 و انگلستان pacer زده دوباره در آینده به کاسه Jermaine بلک وود برای یک اردک.

گسترده ای ادامه داد: به توپ های جدید آواز خواندن در زیر به دام شین Dowrich کم وزنی برای یکی دیگر از اردک و بازدید از wicketkeeper همچنین هزینه تیم خود را نقد هاوک چشم تایید داوری Michael Gough تصمیم.

Woakes سپس رو به عمل به اخراج غرب هند کاپیتان Jason دارنده که لبه توپ به جو ریشه در ورقه کاهش بازدید کنندگان برای 260-8 به انگلستان امیدوار است از اجرای آن دنبال کرد.

نیم قرن از Roston تعقیب (51) تضمین انگلستان خواهد خفاش دوباره قبل از خود مقاومت به پایان رسید زمانی که Woakes ای او را در پد قبل از شانون گابریل بود دگرگون کردن برای سومین اردک در نوبت.

غرب هند را 1-0 شود در سه سری تست که در حال بازی در پشت درهای بسته با توجه به COVID-19 گیر پس از برنده شدن در این آزمون اولین بار در ساوتهمپتون. سومین آزمون نیز برگزار شود در منچستر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب