چرا ماشین لباسشویی ال جی آب را تخلیه نمی کند؟ نمایندگی تعمیرات ال جی

استشمام بوی سوختگی اتومبیل لباسشویی یک عدد از علائمی هست که نشان از وجود خلل در سیم کشی‌های آن دارد. درصورتیکه

توسط NEWSMINERAL در 10 آبان 1401
استشمام بوی سوختگی اتومبیل لباسشویی یک عدد از علائمی هست که نشان از وجود خلل در سیم کشی‌های آن دارد. درصورتیکه به شتاب به این مسئله رسیدگی نشود می‌تواند سبب ساز سوختن موتور یا این که حتی پیدایش آتش سوزی شود. در شکل مداوم بودن طولانی شدن مدت زمانه شستشوی اتومبیل لباسشویی، به نقل از باید با تعمیرکار تماس گرفت. دکمه درپوش، در ماشین لباسشویی هایی که از جور سطلی می باشند یک ابزار امنیتی هست به جهت مواردی که درب لباسشویی گشوده است و اجازه عمل نمودن به موتور را نمی دهد. در صورتی که دکمه درپوش خراب شود، خودرو لباسشویی آبگیری نمی کند. دسته‌بندی نشده در همین وضعیت اولین راهی که به ذهنتان می رسد سرچ نمودن علت اختلال در اینترنت و برطرف کردن آن سوای امداد تعمیرکار است. البته متاسفانه این فرمان قابلیت پذیر نیست چرا که کارداران زیادی سبب ساز به همین واقعه می شود و اگر بدون دانش و مهارت بخواهید مشکل را از بین بردن نمایید نیکی فقط پیروز نمی گردید بلکه مشکلات بزرگتری هم ساخت می کنید. مرکز خدمات پس از فروش، خدمت و تعمیرات اشکال اسباب و اثاث خانگی در سراسر نقاط استان تهران و کرج می‌باشد. اهمیت کیفیت ترین خدمات را حساس نازل ترین هزینه از پزشک تعمیر بخواهید.

ارور ها،کدها و خطاهای ماشین لباس‌شویی ال جی

برای نقص‌ بوجد آمده، لباس‌شویی خویش را از برق بکشید، پس از یکی از دو دقیقه مجددا به الکتریسیته بزنید و برنامه شستشو را تکرار کنید در صورتی که نقص‌ برطرف نشد گونه های فنی در لباس‌شویی ال جی شما بجود آمده است. ارور PE نشان دهنده وجود اختلال در هیدرواستات لباسشویی و یا این که سیم های رابط در میان هیدرواستات و پیروزی حساس لباس‌شویی شماست. ارتقاء جریان باعث پریدن فیوز الکتریسیته می شود اما به مرور دوران ممکن هست استهلاک فیوز شما موجب آلرژی و یا این که معیوب شدن آن شده باشد. طوری که با ارتقا جریان حتی به کوچکترین مقدار، سبب ساز پریدن فیوز شود. دقت نمایید که عمده خودرو های لباسشویی را نباید به فیوزهای کاهش از 16 آمپر متصل کرد. ایراد در سیم کشی های داخلی لباسشویی هم می تواند علت پریدن فیوز زمان استعمال از ماشین لباس‌شویی باشد.
  • خشک کن اتومبیل لباس‌شویی یک قطعه مجزا هست و در شکل معیوب شدن آن، سوختگی آن و حتی قطع شدن الکتریسیته آن، عملیات خشک کردن و آبگیری لباس ها سپس از شستشو در خودرو لباسشویی مختل می شود.
  • علت اب نرفتن باطن لباس‌شویی را می‌توانید در تحت بودن و نوسان داشتن فشار آب جست‌وجو کنید.
  • گاهی تایم ها ممکن هست به طور مداوم مدت زمان شستشو طولانی شود که در همین صورت باید از تعمیرکار اتومبیل لباسشویی امداد گرفت.
  • در همه سفارش ها نخست تکنیسین اعزامی، دستگاه را اهمیت توجه تحلیل می کند.
دانستیم که عواملی مانند خراب شدن موتور، پاره شده تسمه و...از علت های مرسوم نچرخیدن لباسشویی هستند که می بایست عیب یابی شوند. همین قطعه لباس‌شویی را برای شستشوی حجم متعددی از لباس مجاز نمی کند؛ در واقع کوپلینگ مانع از کار کردن همین ماشین زمان لبریز کردن مخزن عمده از گنجایش اهمیت می شود. کوپلینگ هم مانند کلاچ لباسشویی، ممکن هست در اثر به کار گیری مداوم خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد. در صورتی که قفل درب لباسشویی به هر دلیلی خراب شده باشد و درب به بدنه لباسشویی چفت نشود؛ امکان چرخیدن اتومبیل لباس‌شویی وجود ندارد. همچنین ممکن هست نوعی نقص فنی در سیستم قفل درب لباسشویی به وجود آمده باشد که مانع از عملکرد صحیح تمام اجزای قفل می شود و همینطور مانع از چرخیدن لباسشویی می شود. زبانه درب یک عدد از قطعات درب ماشین لباس‌شویی می باشد که درصورت شکستگی، راحت شدگی سبب ایجاد مشکل در باز و بسته شدن درب می شود و می بایست به فکر تهیه زبانه درب نو باشید.

دلیل نشت آب از ماشین لباس‌شویی و عیب یابی ظریف آن

زمانی که تایمر خودرو لباس‌شویی خراب باشد دستگاه نمی تواند بر بر روی برنامه انتخابی حرکت کند و موتور خودرو لباس‌شویی توان حرکت را نخواهد داشت. اتومبیل لباسشویی من‌ ارور ie میده و محل ورود اب و شلنگ رو چک کردم هیچ اختلالی وجود ندارد فیلتر ورودی اب هم تمیز کردم ولی فایده ای نداشت. بااینکه خیلی از افراد فکر میکنند که می‌توانند در ماشین‌های لباسشویی پتو را بشویند اما متخصصین پاک خدمت به‌هیچ‌وجه این فعالیت را توصیه نمی‌کنند. متاع بخش اعظم پتوها به دسته ایست که پس از آبگیری، وزن آن ها می‌تواند تا ۳ برابر ارتقاء پیدا کند و همین استدلال موجب جراحت به دیگ اتومبیل لباسشویی و متحمل شدن هزینه‌های زیادی برای استفاده‌کنندگان آن خواهد شد.

آموزش پاک کردن ارور End در ماشین لباسشویی ال‌ جی

با آغاز شدن یک سیکل، یک جریان الکتریکی در موتور مومی مهیا می شود که سبب می شود یک پین به سمت بیرون فشار دهد تا قفل در باز شود. در صورتی که به هر علتی همین موتور مومی اختلال داشته باشد می بایست قفل درب دستگاه عمل نمی نماید و اذن آبگیری به دستگاه نمی دهد. به جهت تبدیل انرژی گرمایی به انرژی مکانیکی از موتور مومی که یک دستگاه عملگر خطی می باشد، استفاده می کنند. که همین دستور اصلی امداد اخلاق و رفتار تغییر فاز موم ها انجام می شود. در برخی از خودرو لباسشویی های اتوماتیک از موتور مومی به جهت به عمل انداختن مجموعه قفل درب لباسشویی به کار گیری می کنند.

چرا اتومبیل لباسشویی یکسره کار میکند

به تیتر او‌لین قدم در این خصوص می بایست کنترل نمایید که دستگاه به الکتریسیته حساس متصل است. What is the average repair cost of a washing machine? در روز ها تعطیلات برای تعمیرات فوری شبانه‌روزی از پیشنهاد آنلاین به کارگیری کنید.

نمایش علامت قفل بر روی کاغذ اکران اتومبیل لباس‌شویی دوو

اگر متوجه لرزش یا این که سروصدای دستگاه شدید، شاید نیاز باشد مکان دائمی دستگاه را تغییر دیتا و آن را مجددا مرحله کنید. در صورتی که دستگاه را عالی پر نکرده باشید و بلرزد، می بایست آن را دوباره باز‌نگری کرده و تراز کنید. اساس ها را از طرفین و عقب و جلو تعدادی بار باز‌نگری کنید تا تغییرات لازم اعمال شود. اگر دستگاه شما قدیمی است و اساس های خویش تهیه کننده ندارد، اهمیت گذاشتن تخته در پایین آن دستگاه را سطح کنید. پدهای ضد لرزش دستگاه را سطح کرده و از لرزش و سروصدای آن پیشگیری می کنند. تحلیل سلامت بودن یا نبودن کابل برق صرفا نحوه حل این مشکل می باشد. چنانچه خوب عمل کند، گرمای بیش از حد دستگاه بوده میباشد و تا زمانی که لباس زیادی را در مدت زمانه کوتاه و مداوم در دستگاه قرار ندهید، خلل باز نخواهد گشت. هنگامی که سوییچ آغاز به عمل دستگاه را بزنید، دکمه تایمر نیز پر‌نور می شود. برخی از سوئیچ های درب بر روی دستگاه های جدیدتر، شیر ورودی آب را نیز در دست گرفتن می کنند. درست در پایین ورقه نمایشگر بالای کاغذ قرار دارد و مهم بسته شدن درب توسط یک اهرم ریز که از روش یک بازکننده اختصاصی در قسمت بالای ورقه فعال می شود، کار می کند. در ادامه به باز‌نگری فساد میکروسوییچ درب در دو جور از لباس‌شویی های درب شیشه ای و سطلی میپردازیم. وقتی که سوییچ درب خراب، دوفاز، شکسته و یا در محل خود قرار نداشته باشد می بایست بده بستان و یا این که تعمیر گردد.

- نشتی از نصیب جاپودری و پایین درب دستگاه لباسشویی ال جی

به احتمال بسیار پمپ لباس‌شویی شما مبتلا مشکل شده و نیاز به خدمت و یا بده بستان داره. مطابق گفته های شما در پایان عمل آب باطن لباسشویی باقی‌مانده و تخلیه نمی شود. معمولا در اینگونه مواقع می بایست ارور F18 و یا این که پمپ بلاک PUMP BLOCKED بر روی صفحه ظاهر شود.

ارور End پاک نشدنی از بر روی اتومبیل لباس‌شویی ال جی

اگر به دلایلی مبتلا خرابی باشد، خودرو لباس‌شویی کار نمیکند. ماشین لباسشویی را از الکتریسیته انقطاع کرده و آن‌گاه پیچ های قسمت جلوی دستگاه را در قسمت پیروزی پنل گشوده کرده تا به قسمت حیاتی موفقیت پنل دسترسی پیدا کنید. زمانی که درب هنوز تمام بسته نشده، اتومبیل لباسشویی آغاز به کار نمی کند. چنانچه موتور لباس‌شویی به هر علتی مثل فساد ذغال ها، سیم پیچ و یا خازن روش انداز تنظیمات لباسشویی فعالیت را نتواند صحیح انجام دهد پیروزی تایمر در به عبارتی موقعیت متوقف و یا به اصطلاح گیر خواهد کرد. درصورتیکه ماشین لباسشویی به صحت نتواند آب را از مخزن شستشو تخلیه نماید بر روی همین تراز گیر مینماید و همیشه تخلیه می کند و به جلو نمی رود . گیر نمودن خودرو لباسشویی در یک تراز یا این که خاموش نشدن لباسشوی میتواند یک‌سری عامل داشته باشد که ما آن‌ها را به جهت شما توضیح می دهیم. در صورتی که اندکی دست به آچار باشید، به راحتی می‌توانید میکروسوئیچ درب را طی یک بازه زمانی زمانی کوتاه ردوبدل کنید. اما توصیه میگردد که به جهت انجام همین عمل به سراغ یک تعمیرکار کارآزموده بروید. ممکن هست به علت گیر نمودن نخالات در فیلتر اتومبیل لباسشویی ، دیگر عملکرد قابل قبولی نداشته باشید و باعث شود آبد داخل خودرو لباس‌شویی بماند. به جهت ردوبدل فیلتر خودرو لباس‌شویی میتوانید از نصیب ذیل لباس شویی اقدام به بده بستان فیلتر نمایید. در ادامه به تفسیر مشکل کثیف بودن لباس ها در لباسشویی میپردازد. ماشین های لباسشویی جهت تشخیص میزان تراز آب از یک سنسور منحصر برخوردار میباشند که از پر شدن بیش از اندازه مخزن دستگاه پرهیز می نماید.
آخرین مطالب