در اینجا نحوه هندی ورزشکاران با استفاده از lockdown برای آماده شدن برای یک قوی تر گشت

قهرمان دو سرعت Dutee Chand وارد 2020 با یک رویا — به خانه آوردن یک مدال از بازی های المپیک توکیو. با تیم پشتیب

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

قهرمان دو سرعت Dutee Chand وارد 2020 با یک رویا — به خانه آوردن یک مدال از بازی های المپیک توکیو.

با تیم پشتیبانی از 10 عضو است که شامل یک مربی و دستیار مربیان فیزیوتراپیست ها و متخصصان تغذیه Dutee شد آموزش هشت ساعت در روز را به واجد شرایط برای این رویداد.

اما همه که به یک وقفه زمانی که دولت اعلام کرد یک مستند شامل گسترش COVID-19. پس از آن بازی های المپیک 2020 به تعویق افتاد جولای 2021.

"اما این آسیب در حال حاضر انجام می شود. آخرین بار من قطار برای دو ماه بود که من ممنوع شد در سال 2014. آن زمان من بیش از یک سال برای به دست آوردن دوباره حرکت من پس از این مستند است که قطعا رفتن به تاثیر عملکرد من می گوید:" 24 سال قهرمان دو سرعت که مسجل نقره در 100-متر در جاکارتا بازی های آسیایی در سال 2018 است.

Indian sprinter Dutee Chand

برای چند ماه گذشته این بوده است که جهان بدون ورزش — به جز فوتبال که در آغاز ممکن است در چند کشور اروپایی اما بدون تماشاگر. محروم از امکانات آموزشی و تنظیم به تغییر برنامه این کشور ورزشکاران با داشتن یک زمان به چالش کشیدن.

در حالی که دولت مجاز است به استادیوم باز با چندین محدودیت عادی است که یک بازی far cry.

"آن بوده است 15 روز از آنجایی که من شروع به آمدن به ورزشگاه و زمان زیادی می رود به متوسط چک و sanitisation اما من نمی خواهد شکایت از آنجایی که نیاز به ساعت. در حال حاضر من شروع کرده اند تنها دو ساعت پس از آموزش به عنوان من نمی خواهم به فشار بدن. با گذشت زمان من برنامه ریزی برای افزایش مدت تمرین می گوید:" Dutee شده است که آموزش در Kalinga ورزشگاه در Bhubaneswar.

حفظ شتاب

این استراحت طولانی ممکن است مانع از آموزش خود را به عنوان دور به عنوان ورزش بازی نگران است اما جهانی بدمینتون قهرمان PV Sindhu تضمین کرده است که او را حفظ تناسب اندام مورد نظر سطوح.

او شده است به دنبال تناسب اندام رژیم او مربی M Srikanth ورما و آموزش در خانه و تحت نظارت پدر و سابق, والیبال, بازیکن بین المللی PV Ramana. "من نمی بینم هر دلیلی برای نگران بودن در تناسب اندام تعداد. این فقط یک سوال از زمان قبل از من بازگشت به اوج با عیاشی و خوشگذرانی بیش از حد پس از آموزش رزومه," او می گوید بیش از تلفن از حیدرآباد.

آن است که هیچ تفاوتی برای زنان هند ODI cricket captain پیامبر راج. "بله در واقع شکستن به من کمک کرد ماندن بیشتر متمرکز بر تناسب اندام, کار بر روی چیزهایی که من می خواهم که در غیر این صورت نادیده گرفته می شود."

Indian captain Mithali Raj in action during the women's one-day international cricket match between India and South Africa in Vadodara on October 11, 2019.

کاپیتان هند نه راج در عمل در طی یک روز بین المللی مسابقه کریکت بین هند و آفریقای جنوبی در وادودارا در اکتبر 11, 2019. | عکس های اعتباری: Vijay Soneji

"خوشبختانه من حتی می تواند رزومه آموزش در سنت جان بنیاد در حیدرآباد با یک زن و شوهر از پسران بولینگ برای من در شبکه. آن است که همیشه یک احساس بزرگ به عقب ضربه زدن به توپ در اطراف" پیامبر می افزاید: "پس از بازی برای مدت طولانی (21 سال بین المللی کریکت) ما آگاه هستند از این چالش هنگامی که ما در حال بازگشت به بازی در این سطح شده اند و آگاهانه کار بر روی یک برنامه آماده برای هر وظیفه."

سابق جهان شماره یک shuttler Kidambi Srikanth و مسابقات قهرمانی جهان مدال برنز B سای Praneeth بیش از حد اکو یک نظر مشابه. مثل همه shuttlers از Gopi آکادمی (به جز Sindhu) این دو نیز آموزش آنلاین روزانه با کمک مشهور مربی تناسب اندام Dinaz Vervatwala.

رئیس سرمربی تیم ملی فوتبال P Gopichand با اعتماد به نفس است که آن را باید بیشتر از سه هفته را برای بازیکنان خود را برای پیدا کردن نوع فرم با راکت است که باعث می شود آنها را توانمند نیروی. "خوشبختانه هر بازیکن است که مراقبت از خود و یا رژیم تناسب اندام. که کلید است," او می گوید.

Shooter Esha Singh

برای جوان تیرانداز عشا سینگ نام در گروه هسته هندی اکشن آماده سازی برای بازیهای المپیک آینده آن است که هیچ تفاوتی ندارد و حتی او به عنوان مزیت بزرگ خود را 'تیراندازی' در خانه در حیدرآباد. "من باور دارم که ماندن متمرکز است کلید در طول چنین مدت طولانی می شکند و من خوش شانس هستم به خاطر آموزش به طور مداوم. نباید آن را یک مسئله وقتی که من پشت در مدار," او می گوید.

ویساکاپاتنام مبتنی بر اسکیت باز Priyam Tated که نماینده هند در جام جهانی اسکیت قهرمانی در اسپانیا در سال 2019 می کند به یاد داشته باشید آخرین باری که او بود دور از این پیست برای این مدت طولانی. او شروع به اسکیت در سن سه سالگی و شرکت در بیش از هفت رویدادهای بین المللی. او را نگه می دارد خود را مشغول میزبانی زوم جلسات تمرین برای همکار اسکیت باز. این جلسات همچنین کمک به او اقامت مناسب.

Visakhapatnam-based skater Priyam Tated during a competition

ویساکاپاتنام مبتنی بر اسکیت باز Priyam Tated در رقابت | عکس های اعتباری: RANIERO CORBELLETTI

"پس از همه گیر پروتکل های دیگر خواهد بود همان. من تعجب که چگونه از آن خواهد شد به بازی های ورزشی بدون داشتن تماشاگران به تماشا و تشویق ما است. اسکیت به عنوان یک ورزش خواهد تغییرات به عنوان آنها را مجبور به نگه داشتن sanitising اسکیت و غلطک. اما این ما گمانه زنی فقط زمان خواهد شد بگویید که چقدر این مستند هزینه خواهد شد می گوید:" ما 16 ساله دریافت کننده Pradhan Mantri Rashtriya Bal Puraskar, 2019.

(با ورودی از VV Subrahmanyam)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب