چیرو بی حرکت برابر است با سری A به ثمر رساند رکورد با 36 هدف

لاتزیو به جلو چیرو بی حرکت در برابر یوونتوس به ثمر رساند رکورد برای یک فصل زمانی که او بر روی هدف در سمت خود ر

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

لاتزیو به جلو چیرو بی حرکت در برابر یوونتوس به ثمر رساند رکورد برای یک فصل زمانی که او بر روی هدف در سمت خود را 3-1 از دست دادن در ناپولی در بازی نهایی این فصل در روز شنبه.

در یک بازی که به پایان رسید با یک عصبانی ارز بین اعضای دو تیم نیمکت 30 ساله خود را در زمان شمارش به 36 اهداف برابری رکورد تعیین شده توسط سویا برای ناپولی در این فصل 2015-16.

او نیز به پایان رسید فصل پنج گل روشن از آینده پیشرو گلزن, کریستیانو رونالدو یوونتوس.

طبع آب پز را بیش از, در پایان ناپولی به عنوان مربی Gennaro Gattuso و همتای خود سیمون Inzaghi درگیر شدند در یک بحث گرم و Gattuso تا به حال به مهار او به عنوان ranted در یکی دیگر از اعضای لاتزیو کارکنان.

"گفت: ما چیزی به یکدیگر وجود دارد چند بیش از حد بسیاری از کلمات" گفت: Gattuso پس از آن. "من بیش از حد من به صداقت. این بازی رو همه ما زخم."

Inzaghi گفت: "آن را به خوبی ببینید اما این چیزها اتفاق می افتد. نکته مهم این است که پس از اتمام آن زمانی که بازی به پایان می رسد."

Fabian رویز به ناپولی یک نهم-سرب دقیقه با یک شوت از خارج محوطه جریمه که در زمان انحراف و لوپ به خالص خروج دروازه بان توماس Strakosha درمانده است.

Lorenzo Insigne زده پست برای ناپولی قبل از بی حرکت تساوی در 22 دقیقه جارو توپ بین دروازه بان دیوید اوسپینا و در نزدیکی پست از آدم Marusic را منتقل می کند.

ناپولی به دست آورد سرب از مجازات در 54 دقیقه Insigne ارسال Strakosha راه اشتباه پس از خشک مرتنز گرفتار شده بود توسط مارکو پارلو زمانی که او در مورد به ساقه. Matteo Politano اضافه شده یک سوم در زمان توقف.

لاتزیو به پایان رسید چهارم با 78 امتیاز و Coppa Italia برندگان ناپولی به پایان رسید فصل هفتم با 62 امتیاز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب