St. Paul Saints خدا را شکر برای یک تابستان بازگشت

اما با وجود این کار او قرار داده و او هنوز هم در بر داشت خود را بدون کار فقط هفته پیش. تگزاس AirHogs انجمن آمر

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

اما با وجود این کار او قرار داده و او هنوز هم در بر داشت خود را بدون کار فقط هفته پیش. تگزاس AirHogs انجمن آمریکایی تیم او را امضا کرده بود و همچنین در سال گذشته تصمیم گرفت آن را نمی خواهد عامل این فصل است.

برای یک هفته outfielder شد بیکاری. و سپس St. Paul Saints به نام. او در این تماس آخر هفته گذشته و پس از دو روز کامل بسته بندی, او گفت: خداحافظی به همسرش و جاده صبح سهشنبه در مسیر به مینه سوتا است.

"این دشوار است اما ما باید از طریق آن" برد گفت. "و آن همه ارزش آن را هنگامی که شما را در اینجا. آن را می سازد هر بیت از آن را به ارزش آن است."

این احساسات از پرستاران که شروع به خود را در "بهار آموزش" در روز پنج شنبه پس از ماه بدانم که آیا آنها خواهد حتی یک شانس برای بازگشت به میدان است. Minor League Baseball هنوز قصد بازگشت. شش نفر از 12 تیم در آمریکا نمی خواهد بازی در این سال است. دیگر مستقل لیگ داشتن مشکل در راه اندازی بیش از حد.

که برگ پرستاران به خصوص خدا را شکر به عقب در این زمینه — حتی اگر آنها در حال رفتن به شروع فصل خود را به دور از خانه خود را پارک. پرستاران در حال برنامه ریزی برای بازی در 60 بازی فصل ابتدا در جولای 3 برای هم بودن آنها را به بازی بازی های خانگی خود را در مقابل برخی از طرفداران در Sioux Falls, S. D.

"این (است) بدیهی است که طولانی ترین offseason برای همه با همه چیز است که اتفاق افتاده است با COVID-19 و آن را خشن بوده است برای همه اما ... بچه ها هیجان زده می شود در اینجا" مدیر جورج Tsamis گفت.

پرستاران طرح نیست در بازگشت به خانه به CHS زمینه در سنت پل تا زمانی که آنها تصویب به میزبان بازی ها با طرفداران در می ایستد. بر خلاف لیگ اصلی بیس بال است که قصد دارد به بازی بدون طرفداران در حضور پرستاران ندارد سودآور تلویزیونی معامله و نیاز به بازی با مشتریان پرداخت در حضور و غیاب به دلایل مالی.

"ما امیدواریم که به زودی ما مجاز به بازی بازی های خانگی و در حال حاضر ما فقط در حال رفتن به نوع تمرکز بر این واقعیت است که ما در حال بازی بیس بال" پارچ برایان Glowicki گفت. "وجود دارد نه بسیاری از مردم بازی بیس بال در حال حاضر, بنابراین بدون در نظر گرفتن که در آن ما باید به بازی ما فقط هیجان زده برای فرصت است."

Glowicki امضا با پرستاران به تازگی پس از منتشر شده توسط توله. سابق دانشگاه مینه سوتا پارچ شده در شهرهای دوقلو پس از خروج توله بهار آموزش در آریزونا در ماه مارس است.

توله ساخته شده کاهش ماه گذشته و Glowicki شد بخشی از این گروه است. چند روز بعد او یک متن از Tsamis کشیدند مورد علاقه خود را و او شروع به پریدن کرد در این فرصت.

"درست در این زمان من منتشر شده از توله ها وجود دارد در سراسر لیگ کوچک بیس بال بیش از 1000 بازیکن گرفتن منتشر شد" Glowicki گفت. "پس برای ما به برخی از بچه ها چند است که در واقع بازی در این سال و این فرصت, (ما) بسیار سپاسگزار است که فقط در ادامه بیشتر به حرفه ما در حالی که متاسفانه بسیاری از افرادی که می خواهید به بازی اما فقط نمی تواند."

در حالی که پرستاران حتی نمی دانند که اگر آنها را بازی — و یا فرصتی برای دفاع از خود آمریکا و قهرمانی در این سال — Tsamis گفت: بازیکنان خود را برای آماده رفتن در هر لحظه.

هنگامی که انجمن آمریکایی ساخته شده تصمیم خود بازیکنان بر خاست اقدام به ساخت راه خود را به CHS زمینه است. همه پرستاران مجبور به آزمایش می شود برای COVID-19 — و تمام آزمایش منفی Tsamis گفت: — قبل از آموزش آغاز شد. تست خود ادامه خواهد داد و در طول فصل و سلامت دیگر پروتکل خواهد بود در محل قرار داده برای اطمینان از ایمنی در طول فصل.

"وجود دارد بسیاری از مردم در سراسر کشور در اینجا است که قادر به بازی که بازی نیست اما ما به اندازه کافی خوش شانس بود که آنهایی که در حال بازی" Tsamis گفت. "این بچه ها که در اینجا آنها هیجان زده هستیم."

آخرین مطالب