هیچ مدرکی یافت سریلانکا پلیس تماس خاموش 2011 نهایی جام جهانی تعمیر پروب

این سری لنکایی پلیس روز جمعه به پایان رسید تحقیقات خود را به این اتهام که این کشور در سال 2011 نهایی جام جهان

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

این سری لنکایی پلیس روز جمعه به پایان رسید تحقیقات خود را به این اتهام که این کشور در سال 2011 نهایی جام جهانی دست به هند ثابت بود گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد پس از ثبت اظهارات مدافعان مانند کومار Sangakkara و Mahela Jayawardene.

سابق وزیر ورزش Mahindananda Aluthgamage تا به حال ادعا شده که نهایی که هند برنده شد و ثابت توسط "برخی" که منجر به پرس و جو ویژه بخش تحقیقات پلیس.

"ما خواهد بود با ارسال گزارش به وزارت ورزش که به کارگردانی ما. ما باید به این نتیجه رسیدند که تحقیقات بعد از یک داخلی بحث امروز برگزار شد" Jagath Fonseka پلیس سرپرست مسئول واحد تحقیقات ویژه در پیشگیری از جرائم مربوط به ورزش به خبرنگاران گفت:.

به گفته آقای Fonseka این 14 نقطه اتهامات وارد شده توسط آقای Aluthgamage نمی تواند تایید.

"ما هیچ دلیلی که چرا بازیکنان باید بیشتر مورد سوال" آقای Fonseka اضافه شده است.

آقای Fonseka بررسی واحد مصاحبه Aravinda د سیلوا - رئیس انتخاب -, Sangakkara کاپیتان در فینال Upul Tharanga یکی از افتتاحیه و Mahela Jayawardene.

د سیلوا و Sangakkara که نشسته جمهور از MCC شد سوال برای بیش از شش و 10 ساعت بود توسط پلیس که منجر به تظاهرات خارج از SLC اداره در روز پنج شنبه.

آقای Fonseka گفت: سه تیم کریکت که به اظهارات تا به حال به اندازه کافی توضیح دلایل ناگهانی تیم تغییرات نهایی - یکی از اتهامات ساخته شده توسط آقای Aluthgamage.

سابق وزیر ورزش مطرح کرده بود شک و تردید در مورد چهار تغییر در انتخاب تیم در فینال.

"ما احساس کردیم که احضار همه بازیکنان به اظهارات خواهد ایجاد یک غیر ضروری و داد و بیداد" Fonseka گفت:, و اضافه کرد که با وجود آقای Aluthgamage ادعا ICC تا به حال دنبال این موضوع است.

این quizzing از بازیکنان درو عمومی خشم و سابق, وزیر ورزش بود, در معرض انتقاد برای بالا بردن این موضوع نه سال پس از این رویداد.

آقای Aluthgamage ادعا کرد که او معتقد بود که بازیکنان درگیر شدند اما نمی تواند ثابت کند چگونه می تواند یک مسابقه ثابت و بدون دخالت شرکت کنندگان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن