سوم-خشک ترین سال در تاریخ ثبت شده تا کنون در دولوت

دانشمندان آب و هوا اشاره کرد در سال های اخیر چه بیشتر آسمانی است که در آینده جدا رعد و برق و کمتر در منطقه گس

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

دانشمندان آب و هوا اشاره کرد در سال های اخیر چه بیشتر آسمانی است که در آینده جدا رعد و برق و کمتر در منطقه گسترده ای باران حوادث و که قطعا مورد بوده است در تابستان امسال در Northland.

آن بوده است جشن یا قحطی به عنوان برخی از مناطق شده است کتک با چند بارندگی و رعد و برق در حالی که مناطق 50 مایل دور خشکسالی رنج می برند.

مورد در نقطه: از شنبه, Duluth شد 6.25 اینچ زیر نرمال برای آسمانی در سال 2020 دریافت فقط نیمی از معمول رطوبت و ما باید در این زمان. ژوئن دیده می شود کمتر از نیم اینچ از باران یکی از خشک ترین در رکورد یک ماه است که دیده اند باید در مورد 3.4 اینچ در حال حاضر. برینرد تقریبا 6.5 اینچ کوتاه برای آسمانی پس Jan. 1

اما هیبینگ تا به حال یک ماه ژوئن با 3.7 اینچ باران در حال سقوط در حال حاضر بیش از 3 اینچ بالاتر از نرمال برای سال 2020 آسمانی. شهرهای دوقلو کامل اینچ بالاتر از نرمال.

خدمات ملی آب و هوا در دولوت گفت: سال 2020 است خشک ترین ماه به این نقطه در 110 سال انتهایی تنها در سال 1910 و در سال 1900 به صورت تمام وقت خشک ترین.

این چهل تکه الگوی رعد و برق ایجاد کرده خشک نوار در سراسر مینه سوتا کشش مورب از سنگ شهرستان در آیووا مرزی در غرب به طبخ شهرستان در مرز انتاریو در شرق.

ایالات متحده خشکسالی مانیتور در روز پنج شنبه نوشته شده است که متوسط خشکسالی در حال حاضر اجرا می شود از سویفت شهرستان در غرب به سنت لوئیس کانتی در شمال شرقی. بسیاری از شمال غربی و جنوب شرقی مینه سوتا باید رطوبت کافی.

باغبانی کارشناسان یادآوری می کنند که هر کسی با باغ گیاهان و درختان جوان به آب و سپس حدود یک اینچ در هر هفته در این زمان از سال است. در حالی که قهوه ای, چمن, در نهایت دوباره در زمانی که باران می گرداند بسیاری از درختان و گیاهان را می توان به طور دائم تاکید خشکسالی طولانی مدت.

گسترده تر باران و رعد و برق پیش بینی می شود برای بسیاری از Northland برای جمعه که می تواند خشکسالی امداد رسانی به برخی از مناطق از خدمات ملی آب و هوا ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب