بیش از 4000 Covid موارد در ماهاراشترا پلیس در حال حاضر

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | به روز شده: 21 ژوئن 2020 11:33:34 pm از کل موارد بیش از 24

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | به روز شده: 21 ژوئن 2020 11:33:34 pm
maharashtra coronavirus news update, covid-19 in maharashtra, covid-19 cases in maharashtra police, covid-19 deaths in maharashtra police, indian express news از کل موارد بیش از 2400 هستند از پلیس بمبئی به تنهایی که 31 دفاتر پلیس فوت کرده اند تا در حال حاضر. (فایل)

تعداد coronavirus موارد در ماهاراشترا پلیس عبور از 4000 در روز یکشنبه. در حالی که بیش از 1000 نفر از این تعداد فعال هستند موارد 47 پرسنل پلیس را در برابر عفونت تا حالا.

روز شنبه, 88 موارد جدید گزارش شده در ماهاراشترا پلیس, گرفتن شماره به 4,048 که در صبح روز یکشنبه. از کل موارد بیش از 2400 هستند از پلیس بمبئی به تنهایی که 31 دفاتر پلیس فوت کرده اند تا در حال حاضر. حداقل 720 هستند و از دولت و بانک پلیس (SRPF) واحد در ماهاراشترا. از 1,001 فعال موارد در ماهاراشترا پلیس 118 در حال افسران و 883 هستند پاسبان.

"در حالی که بیشتر و بیشتر پرسنل در حال نقاهت هر روز مرگ و میر باقی می ماند یک نگرانی است. در بسیاری از موارد پلیس با بیماریهای باید شکست به این بیماری است. آن است که مطمئن ساخته شده در بالاترین سطح وجود دارد که یک منبع مداوم از تمام تجهیزات ایمنی و آب و برق. وجود دارد دستورالعمل های روشن به مطمئن شوید که وجود دارد حداقل ممکن عمومی تماس بگیرید. اما بخش بزرگی از نیروی ما همچنان به اعزام برای Covid مرتبط با وظایف از جمله در بیمارستانها و مراکز قرنطینه و مهار مناطق – که همه آنها در معرض خطر وظایف" گفت: یک افسر از ماهاراشترا مقر پلیس.

موارد آغاز شده و در حال ظهور در ماهاراشترا پلیس در هفته دوم آوریل است. در مه 6, تعداد رسیده 500 عبور از 1000 on May 14, 2,000 on May 28 و 3000 علامت در ژوئن 7. با نزدیک به 1.3 لاخ موارد ماهاراشترا باقی مانده بدترین تحت تاثیر دولت در این کشور با پلیس ایالتی بدترین تحت تاثیر نیروی انتظامی در کشور است.

از 720 موارد در SRPF بیش از 630 در حال حاضر به بهبود است. این SRPF گزارش اول خود را به مرگ در روز یکشنبه با یک sub-بازرس با SRPF واحد در جالنا تسلیم شدن به عفونت مقامات گفت.

از آغاز بخش عمده ای از کل caseload ماهاراشترا پلیس شده است از پلیس محلی پرسنل در بمبئی مناطق اطراف آن Nashik منطقه شهرستان ملگن و یا پرسنل ماهاراشترا SRPF مستقر در این مناطق در معرض خطر و که بعد از عودت به خانه خود واحد است.

این SRPF واحدهای مستقر در اورنگاباد هینگلی, سرم, دوند و پونا شده اند بیشتر تحت تاثیر قرار. تعداد قابل توجهی از موارد نیز یافت شده است که در میان پرسنل پلیس در تانه پونا Navi Mumbai سولاپور و راه آهن بمبئی حوزه قضایی است. حداقل 7,500 پرسنل پلیس در خانه و یا نهادی قرنطینه به عنوان خطر بالا تماس از کسانی که تست مثبت است.

هند اکسپرس گزارش داده است که دو لاخ قوی ماهاراشترا نیروی پلیس به طور فزاینده ای رو به موضوع های متعدد واحدهای پلیس داشتن تا حدی یا به طور کامل به قرنطینه در زمانی که برخی از افسران تست مثبت و مسئولیت های آسیب دیده واحد باید با توجه به واحد های دیگر.

به عنوان یک اقدام احتیاطی به عنوان بسیاری به عنوان 23,000 پرسنل پلیس بین 50 و 55 سال سن هستند که با توجه به کم خطر ایستگاه پلیس وظایف در حالی که 12,000 کسانی هستند که بالاتر از 55 سال خواسته شده است در خانه بمانند. وظایف در ایست های بازرسی در حال حاضر کوتاه تر و زمان. بیش از 11000 صفحه اصلی دولت گارد پرسنل مستقر شده اند تا اطمینان حاصل شود که پلیس قضایی با Covid-مناطق آسیب دیده نمی افتد کوتاه از نیروی انسانی است. در مارس 13, دولت خواسته بود اتحادیه های وزارت خانه برای استقرار 20 شرکت مرکزی مسلح به نیروهای پلیس در دولت است.

از آغاز شیوع این ماهاراشترا پلیس انجام شده است تماس, ردیابی Covid مثبت افراد نظارت بر خانه و یا نهادی قرنطینه و کمک در اجرای سراسری مستند بسته شدن مهار مناطق مرزهای منطقه صدور مجوز سفر و تسهیل یه سفر از رشته کارگران و دانش آموزان و دیگران. به عنوان محدودیت برداشته شده است که آمار جرم و جنایت در سراسر کشور دیده می شود یک افزایش قابل توجهی نسبت به مستند دوره است.

اختصاصی امکانات قرنطینه و اختصاصی بیمارستان های مشخص شده برای پرسنل پلیس در مکان های مختلف و Covid تلفنی نیز راه اندازی شده است. بهداشت و درمان کمک های داده شده از طریق ماهاراشترا پلیس, خانواده, بیمه, طرح, مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب