قاب سیاست برای فروشندگان خیابانی و برای امرار معاش خود در طول مستند: بمبئی HC به دولت

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 8:33:01 pm فروشندگان خیابا

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 8:33:01 pm
chandigarh vendors, street vendors, Chandigarh Municipal Corporation, street vending fee, chandigarh news فروشندگان خیابانی در بخش 22 بازار در Chandigarh در روز دوشنبه. (منبع: Jasbir Malhi)

به دادگاه عالی بمبئی در روز شنبه در حالی که از شنیدن درخواست بالا بردن مسائل مربوط به فروشندگان خیابانی در پریشانی مالی خواسته ماهاراشترا دولت به شکل یک سیاست فعال فروشندگان خیابانی و برای امرار معاش خود در طول Covid-19 مستند.

یک بخش از نیمکت رئیس دادگستری Dipankar Datta و عدالت K K Tated شنیده می شود از طریق ویدئو کنفرانس عمومی بهره دادخواهی (PIL) ثبت شده توسط یک Manoj Jalamchand Oswal از طریق حمایت Ashish Verma نگرانی در مورد فروشندگان خیابانی فروش مواد غذایی, اسباب بازی و لباس در میان موارد دیگر که بدون درآمد با توجه به مستند.

Oswal استدلال کرد که از هتل ها و رستوران ها مجاز به کار در خیابان فروشندگان نیز باید مجاز به انجام فعالیت های کسب و کار. دادگاه گفته است که این درخواست نمی تواند در برابر آنها با فروشندگان خیابانی.

نیمکت در 12 ژوئن تا به حال به کارگردانی دولت پونا Municipal Corporation (PMC) و Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) به فایل پاسخ به اینکه آیا فروشندگان خیابانی می تواند به حفظ بهداشت و شیوه های سالم در نظر Covid-19 وضعیت.

روز جمعه PMC از طریق حمایت Abhijit Kulkarni گفت که آن را نمی خواهد اجازه می دهد تا فروشندگان خیابانی در مهار مناطق و یا حتی خارج از آنها محرومیت برخی مناطق خاص در روز طبق سیاست های فرموله شده توسط شرکت شهرداری. BMC از طریق ارشد مدافع آنیل Sakhare و مدافع Yamuna Parekh, به دنبال زمان برای پاسخ به درخواست.

نیمکت نیز در پی دانستن دولت بر مسئله و گفت که به عنوان دادگاه جسمی دوباره باز در تلوتلو خوران خارج مهار مناطق دولت می تواند در نظر فریم یک سیاست مناسب برای فعال کردن فروشندگان خیابانی و برای امرار معاش خود.

پس از حمایت عمومی Ashutosh Kumbhakoni به دنبال زمان برای همان دادگاه دو هفته به دولت برای پاسخ در نظر گرفتن سیاست برای فروشندگان خیابانی شده و بیشتر شنوایی در جولای 7.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب