در خلوت کوتا مشکلات واقعی و مجازی

نوشته شده توسط Ankita Dwivedi Johri | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 3:35:32 am یک دانش آموز تحت ح

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
نوشته شده توسط Ankita Dwivedi Johri | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 3:35:32 am
یک دانش آموز تحت حرارتی غربالگری در آلن مرکز در کتا

در آوریل 1, R K Verma محبوب در میان دانش آموزان به عنوان 'RKV آقا' قرار داده تا 17 دقیقه ویدئو در یوتیوب به اعلام راه اندازی دیجیتال پلت فرم یادگیری 'ResoSir'.

مواد مطالعه و تمرین آزمون و ثبت و زنده سخنرانی می تواند قابل دسترسی از طریق پورتال Verma مدیر عامل تشدید مربیگری موسسه گفت.

آن را به حال شده است یک هفته پس از اولین مستند به بررسی گسترش coronavirus اعلام شد و کتا های thrumming مرکز عصبی از کشور مربیگری را آغاز کرده بود به احساس اولین اثر از رکود. یک شبه کلاس های درس از آن 300 و مراکز پاک و در کمی بیش از یک ماه 1.5 لاخ پزشکی و مهندسی جزوات که روغن چرخ از این شهر مربیگری اقتصاد ثابت در 3,000 تومان کرور روپیه به خانه بازگشت.

"دیجیتال پلت فرم قرار بود راه اندازی شد در ماه ژوئن است اما ما تا به حال به اقدامات فوری برای اطمینان حاصل شود که دانش آموزان آماده سازی مانع نمی شد. بنابراین ما راه اندازی شده در مارس 1 و به دانش آموزان یک هفته زمان به ترتیب برای لپ تاپ, تلفن های همراه و اینترنت می گوید:" ورما.

توضیح داد

یک طرح جدید

ثابت در 24,000 تومان کرور روپیه مربیگری در تلاش برای نگه دارید تا درآمد. صاحبان مربیگری که ایستاده به از دست دادن مهمترین و حتی به عنوان آنها را با عجله انتقال به آنلاین رسیده به دولت به منظور توسعه یک طرح برای به دست آوردن مجدد اعتماد دانش آموزان, پدر و مادر.

طنین میان پنج بزرگ مربیگری مراکز در کتا شده 25,000 دانش آموزان است.

بیش از چند هفته آینده این مرکز خریداری و اجاره, دوربین, سه پایه و مانیتور و توزیع آن در میان آن 600 معلمان است. "آن زمان ما یک ماه به عادت کرده اند به کلاس آنلاین و برگزاری کلاس های زنده می گوید:" ورما که او نیز می آموزد فیزیک. "ما در حال حاضر کلاس از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر. من یک دوربین با کیفیت بالا و هیئت مدیره در خانه و من تو را چهار تا پنج کلاس در روز هر یک با حضور نزدیک به 100 دانش آموزان," او می گوید.

در بخش دیگری از مربیگری منطقه 500 عجیب و غریب کارکنان از آلن موسسه در سراسر 13 مراکز در شهر نیز انتقال به این طبیعی است. شناخته شده برای آن کلاس های درس بسته های نرم افزاری از یادداشت ها و میکروفون-دارای حق اعمال معلمان است که تضمین یک صندلی در کشور برتر کالج مهندسی کوتا بزرگترین مربیگری مرکز نیز تا به حال برای تنظیم مجدد آن 30 سال مربیگری grammar در سه ماه گذشته است.

"ما باید به روز رسانی داخلی ما, پورتال دسته ای پیشرفت سیستم نظارت. آن در حال حاضر فراهم می کند سخنرانی, یادداشت همه چیز... ما همکاری با آزمون من نرم افزار آمادگی برای ارزیابی" می گوید: Pankaj Birla معاون رئیس جمهور در مربیگری آلن مرکز که حدود 50000 دانش آموزان در کتا.

آنها نیز به تدریج غلبه بر برخی از سکسکه اولیه. "ما تا به حال برای شلیک مجدد فیلم ها در روزهای اولیه به دلیل ضعیف نور و صدا و مشکلات فنی. در حال حاضر ما تیم R&D می رود از طریق آنها را با شانه دندان خوب و بسیاری از آنها را خوب به آن بروید در یک شات" او می گوید.

اما آنها مسابقه را به راه اندازی زیرساخت های مجازی بسیاری از مربیگری مراکز اعتراف به چالش. "در عمق آموزش کلاس درس و یک حل مسئله جلسه دانش آموزان به ارمغان آورد به ما. در کلاس های آنلاین بسیاری از دانش آموزان در حفظ و فیلم های خود را به صرفه جویی در داده ها. معلمان نمی توانید آنها را ببینید وجود دارد و نه واکنش. تعامل دشوار است می گوید:" Verma, توضیح, چرا, و در نهایت دانش آموزان را مجبور به بازگشت به کلاس های درس.

همچنین در حالی که اکثر مربیگری مراکز حاضر به قول یک شکل ترین برآورد این صنعت در کتا خیره در 80 درصد درآمد از دست دادن اگر دانش آموزان نمی بازگشت ژوئیه.

"در جلسات ما تمرکز ما این است که برای حفظ مربیگری رفتن را از طریق سیستم عامل آنلاین به طوری که همه چیز عادی به نظر می رسد برای دانش آموزان ما. اما این تنها در حال حاضر است. این است که ثبت نام شدگان باید لغو شده و آنها را تنها به تعویق افتاده می گوید:" آلن Birla.

برای راجستان دولت بیش از حد گرفتن کوتا مربیگری اقتصاد در پای خود را یک اولویت است. "معیشت بسیاری از مردم در کتا متصل به مربیگری میباشد. من شده اند با دریافت تماس از مربیگری مراکز و بحث ها برگزار می شود راه هایی برای باز کردن کتا. حدود 40 دانش آموز در هر کلاس به عنوان مخالف به 120 و پیوستن به دولت مشاوره بهداشت به برخی از اقدامات است که مورد بحث قرار گرفته اند می گوید:" راجستان عالی وزیر آموزش و پرورش Bhanwar سینگ Bhati. "هفته آینده مربیگری اعضای ملحق خواهد شد من در یک وبینار به بحث در مورد گام های بیشتر."

به تازگی کوتا شمالی MLA و دولت توسعه شهری وزیر Shanti Dhariwal نیز برگزار شد جلسه با هفت مربیگری مراکز به بحث در مورد راه رو به جلو. "مربیگری محلات در این شهر می تواند تبدیل به محدود مناطق. هیچ غیر خودی خواهد بود اجازه ورود به این مناطق است. ما باید به خانواده ها بر این باورند که دوباره کوتا امن است," او می گوید.

از اواسط دهه 90 محلات مانند راجیو گاندی ناگار ایندرا Vihar, Kunadi, Jawahar ناگار ایندرپرستها منطقه صنعتی و Talwadi در کتا به عنوان ظهور مربیگری هاب که در طول زمان باعث هزاران کسب و کار — خوابگاهها محیط های اغذیه فروشی و رستوران ها و مغازه های لوازم التحریر, عکس-کپی فروشگاه اینترنتی-کافه بازی, مناطق, در میان دیگران.

در راجیو گاندی نگر که در آن هتل آپارتمان استودیو و خوابگاهها پهلو مربیگری مراکز هر بخش مربوط به صنعت است احساس گرما می گوید: Naveen Mittal. "وجود دارد حدود 2500 خوابگاهها در کتا و اکثریت صاحبان این وام گرفته شده به آنها را ساخت. ما تا به حال حدود 50000 دانش آموزان و بسیاری از آنها را ترک کرده اند. هر دانش آموز صرف 80,000 تومان یک سال در محل اقامت — در حال حاضر شما انجام محاسبات ریاضی می گوید:" Mittal که صاحب دو خوابگاهها و رئیس انجمن خوابگاه در شهر.

این گروه پیشنهاد کرده است دستورالعمل برای خوابگاهها به دنبال هنگامی که دانش آموزان بازگشت. "حرارتی غربالگری در ورودی یک اتاق در هر دانش آموز و تنها 30 درصد از خوابگاه قدرت در ظروف سرباز یا مسافر در طول زمان غذا — برخی از پیشنهادات ما," او می گوید.

BJP MP از راجستان گفت او شده است دریافت نمایندگی از مردم نگران سنگین وام های گرفته شده برای ساخت خوابگاهها.

ده کیلومتری در Kunadi یک ردیف طولانی از 'صفحه اصلی کمک درسی' مراکز که تا به حال بریدن در سایه مربیگری غول را دیده اند "صفر" کسب و کار از مارس. "هیچ کس می خواهد به تماس با ما معلمان خانه با وجود این واقعیت است که شده است وجود دارد هیچ Covid مورد در هر یک از مربیگری محله می گوید:" Y K جین صاحب Y K جین کلاس در این منطقه است.

"من تا به حال 1,000 معلمان ثبت نام با من که شارژ 8,000 تومان برای 25 ساعت. من فکر دانش آموزان ترجیح می دهند شهریه کلاس به مربیگری کلاس های درس در حال حاضر, اما آن را به مورد نبوده است. اگر این همچنان, من ممکن است مجبور به حرکت به یکی دیگر از کسب و کار" او می افزاید.

این ترس واقعی است, می گوید دکتر ظفر محمد رئیس Pragati گروه از آکادمی اجرا می شود که سه مدرسه در کتا. "بسیاری از دانش آموزان در 1,500 مدارس در کتا هستند outstation دانش آموزان به خصوص از کلاس های 7 تا 12. پدر و مادر ما اعتماد و چپ کودکان به عنوان جوان به عنوان 13 در اینجا. آنها همه رفته اند و دانش آموزان از کلاس های 11 و 12 هستند بعید است به بازگشت می گوید:" محمد که نزدیک به 3000 دانش آموز در مدارس. "من هنوز هم مجبور به پرداخت 150 کارکنان است. سرنوشت هر کسب و کار مرتبط به مربیگری در خطر است."

محمد همچنین نگرانی در مورد افزایش زمان روی صفحه نمایش برای دانش آموزان است. "اکثر موسسات اجازه نمی دهد دانش آموزان همراه و اکثر خوابگاهها ندارد Wi-Fi برای جلوگیری از حواس پرتی. و در حال حاضر همان معلمان گفتن آنها را به ماندن چسب به تلفن های همراه خود و کامپیوتر برای ساعت!," او می گوید.

همچنین می گوید: Jain, دسترسی به تلفن و اینترنت با سرعت بالا دشوار است در مناطق روستایی که در آن بسیاری از دانش آموزان آمده است. "3G کار نمی کند به خوبی در اینجا چگونه آن را در روستاها؟"

با این حال تشدید است Verma امید برای وسط جاده. "در حال حاضر ما باید تمرکز بر روی ساخت این سیستم کار می کنند. دانش آموزانی که ظاهر می شود برای سال 2020 JEE خود را به اتمام دوره. کسانی که رفتن از کلاس 11 تا 12 باید ثبت نام کرده و تنها چند کلاس 10 دانش آموزانی که امتحانات شده و معوق ندارد. اما حتی آنها در حال ساخت سوالات در مورد کلاس های آنلاین. بنابراین در آینده ما یک ترکیبی از هر دو مجازی و فیزیکی کلاس," او می گوید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن