دیدگاه ما: هیئت مدیره مدرسه 'نباید برای انجام این

این بیانیه خلقت با این حال به نظر می رسد شده اند در نقض مینه سوتا را باز جلسه ، رئیس هیئت مدیره جیل Lofald و

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

این بیانیه خلقت با این حال به نظر می رسد شده اند در نقض مینه سوتا را باز جلسه ،

رئیس هیئت مدیره جیل Lofald و معاون رئیس کلی Durick Eder "گردد (این) بیانیه و سپس (ایمیل) آن را به هیئت مدیره و از آنها پرسید که آیا می تواند از آن حمایت" Lofald گفت: در یک مصاحبه تلفنی در هفته گذشته با اخبار تریبون نظر صفحه. دیگر اعضای هیئت مدیره مدرسه و سپس امضا با حمایت های خود را نیز از طریق ایمیل, او گفت:.

چنین ایمیل هایی در میان اعضای منتخب بدن اما تنها می توانید یکی از راه های بدون نقض قانون است. هر عقب و جلو از ایمیل ها مربوط به یک حد نصاب از مقامات منتخب است که نقض آشکار قانون دولت با توجه به علامت Anfinson یک وکیل برای مینه سوتا روزنامه انجمن و متخصص در عمومی-دسترسی و باز-جلسه مورد نیاز است.

"این یک شکل از انجام کسب و کار" Anfinson گفت: نظر صفحه. "که قطعا هیئت مدیره مدرسه کسب و کار و آنچه مجاز است در جلسه قانون در شرایط استفاده از ایمیل است که به شدت یک طرفه پیام که معمولا از سرپرست به اعضا گفت:" در اینجا این است که یک دسته از اطلاعات را برای ما جلسه آینده لطفا آن را بخوانید.' که کاملا OK. ... این ارز مربوط به یک حد نصاب" این خوب نیست.

"آنها نباید انجام این کار" Anfinson بیشتر گفت. "مشکل این است که هنگامی که شما به پایین است که مسیر آن را بسیار راحت فقط شلیک چند ایمیل به عقب و جلو آمده و به اجماع. آن را به سختی تا کنون متوقف می شود در یک نمونه. آن را بسیار وسوسه انگیز است."

Lofald اذعان هیئت مدیره مدرسه رد و بدل ایمیل این راه به تدوین و فرموله کردن دیگر مشترک اظهارات. او اشاره کرد به عنوان نمونه اظهارات هیئت مدیره ساخته شده در پشتیبانی از تفنگ ایمنی در این تابستان و سلامت روان آگاهی در ماه مه.

Lofald گفت: او مشورت با مینه سوتا, مدرسه, مدیره انجمن در مورد استفاده از ایمیل در بین اعضای هیئت مدیره در راه است که نقض نمی کند دولت اساسنامه به منظور اطمینان از باز و شفاف دولت است. او گفت: او گفته بود که "تا زمانی که آن چیزی که مسئله ای است که نمی باید رای دادند" آن را نقض.

انجمن رسمی که Lofald گفت او صحبت نمی بازگشت یک گوشی پیام هفته گذشته از اخبار تریبون نظر صفحه.

بدون در نظر گرفتن هر گونه مشاوره Lofald داده شد موقعیت در گمراهى است با توجه به Anfinson. وی با ذکر این دولت رای دادگاه عالی در خیابان روزنامه ها, Inc. v. منطقه 742 جامعه مدارس ساخته شده است که "روشن است که حتی اگر هیچ رای گیری رخ می دهد و یا لازم است که (باز جلسه قانون) هنوز هم اعمال می شود," او گفت:.

اعضای هیئت مدیره مدرسه بدهکار آن را به اجزای تشکیل دهنده خود به سرعت عمل برای قرار دادن بیانیه خود Lofald گفت: در توضیح اینکه چرا او را دنبال تبادل ایمیل به جای آوردن این بیانیه به یک جلسه هیئت مدیره مدرسه.

"این گرد هم آمدند (در پاسخ) جامعه است. ما رو ایمیل است که گفت: "شما کجا هستید ؟ شما صدای خود را فاقد صدا است پر سر و صدا,'," او گفت:.

به عنوان نقض باز-جلسه قانون این یکی نبود فاحش ترین. و هیئت مدیره ای بود که به موقع سهم به ارزش گفتگو عمومی.

"فرزندان ما در حال تماشای ما به عنوان واکنش به مرگ آقای جورج فلوید" آن خوانده شده در بخش. "ما باید به یاد داشته باشید که بسیاری در جامعه ما به خصوص فرزندان ما در حال دست و پنجه نرم کردن با ترس آنها فقط به دلیل رنگ پوست خود را و آن را بسیار مهم است که ما به عنوان مقامات منتخب در ادامه به خودمان متعهد به عدالت و عدالت در سیستم های که در آن ما باید قدرت است."

تهیه و تصمیم گیری در این بیانیه هنوز عمومی, کسب و کار, اما آن را نیاز به انجام در یک محیط عمومی و نه از طریق پنهان کاری از ایمیل های خصوصی. به عنوان Anfinson گفت: استفاده از هر گونه ارتباطی که اجتناب و موشکافی ترکیبات است "بسیار خطرناک سابقه. ... من نمی دانم اگر من می خواهم این بی اهمیت. من نمی آنرا نقض جدی ترین که من تا کنون شنیده ام اما آنها نباید آن را انجام می دهند."

عمومی کسب و کار نیاز به انجام شده است. همیشه. ما شایستگی این را بدانید, باید بدانید, و حق دارند بدانند که چه انتخاب های ما بدن انجام می دهند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن