Telangana, Andhra Pradesh, حیدرآباد, Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: AP سوابق new single-روز بالا در موارد

ویجیاوادا: پزشکان پوشیدن PPE ایستاده در داخل یک COVID-19 تریاژ مرکز برای درمان بیماران با علائم خفیف (PTI) T

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
hyderabad, hyderabad coronavirus news, andhra pradesh, andhra pradesh coronavirus, telangana, telangana news, lockdown, lockdown news, telangana coronavirus, telangana corona, telangana corona update, andhra pradesh coronavirus news, telangana coronavirus cases, hyderabad coronavirus, hyderabad corona cases, hyderabad lockdown, hyderabad covid 19, covid 19 news, telangana covid 19 ویجیاوادا: پزشکان پوشیدن PPE ایستاده در داخل یک COVID-19 تریاژ مرکز برای درمان بیماران با علائم خفیف (PTI)

Telangana, حیدرآباد, آندرا پرادش, کروناویروس, اخبار زنده به روز رسانی: A new single بعد از 3,963 جدید COVID-19 موارد تحت فشار قرار دادند به طور کلی شمارش در آندرا پرادش به 44,609 روز شنبه در حالی که 52 بيمار فوت کرد و به بالاترین سطح در یک روز تا کنون. در 24 ساعت گذشته, 23,872 نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند که 3,963 تبدیل مثبت نزدیک به 18 درصد.

متناوب 994 موارد جدید اضافه شد در East Godavari منطقه به تنهایی و دیگری 550 در Kurnool, مصرف خود را در مجموع به 5,499 و 5,681 بود. East Godavari همچنین ثبت نام 12 تلفات بالاترین در یک روز در یک منطقه تا کنون با توجه به بولتن.

در ضمن Telangana دولت است که تمام مجموعه به معرفی یک نرم افزار برای نظارت بر سلامت بدون علامت COVID-19 بیمارانی که در خانه جداسازی یک مقام ارشد دولت گفت: در روز شنبه. برنامه توسعه یافته توسط انستیتو تکنولوژی هند حیدرآباد اجازه می دهد تا هر یک دکتر برای دسترسی به داده ها از 50 نفر و به طور مداوم نظارت بر آنها ،

Telangana دارای بیش از 10 ، 000 بدون علامت بیمارانی که در حال حاضر در حال درمان در خانه های مربوطه در میان بیش از 13000 فعال موارد است. کل caseload در دولت می ایستد در 42,496 و 403 مرگ و میر.

hyderabad, hyderabad coronavirus news, andhra pradesh, andhra pradesh coronavirus, telangana, telangana news, lockdown, lockdown news, telangana coronavirus, telangana corona, telangana corona update, andhra pradesh coronavirus news, telangana coronavirus cases, hyderabad coronavirus, hyderabad corona cases, hyderabad lockdown, hyderabad covid 19, covid 19 news, telangana covid 19

مردم منتظر به سواب نمونه برای Covid آزمون خارج حیدرآباد را Sarojini دوی چشم بیمارستان. (PTI)

این Telangana دولت اعلام کرده است که 10 درصد پرداخت های اضافی به همه پرسنل دولتی در خط مقدم در مبارزه با Covid-19.

در جلسه روز جمعه وزیر K Chandrashekar رائو تصویب یک پیشنهاد به پرداخت های اضافی به دولت و پزشکان و کارکنان پیراپزشکی و هر کس مشغول به کار در بخش بهداشت و درمان از جمله قراردادی کارکنان و کسانی که کارتون از سازمان های خصوصی, پلیس, و بهداشت کارگران در شهرداری ها و panchayats. مبلغ اضافی از 100 تومان کرور روپیه بوده است اختصاص داده شده به وزارت بهداشت برای اجرای حرکت می کند.

به عنوان در هر درخواست از وزیر بهداشت Etela Rajender دولت همچنین توافق کردند به استخدام 1,200 پزشکان که باید تکمیل postgraduation به خدمات دولت و پر کردن 200 خالی از MBBS پزشکان اولیه در مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر کشور. دولت نیز منتشر شد بودجه برای خرید و سهام تزریق ویال از Remdesivir, توکلیزوماب و Favilavir قرص در مقادیر زیاد. "آنها را رایگان از هزینه به نیازمندان است. باید وجود داشته باشد هر گونه کمبود این داروها" CM گفت.

در میان انتقاد که بیمارستان های خصوصی در حال چرخش به دور مردم با علائم مشابه به کسانی که از Covid-19 رائو گفت: مردم نیاز به رفتن به بیمارستان های خصوصی و صرف مقدار بسیار عظیمی که دولت بیمارستان ها قادر به درمان آنها را رایگان از هزینه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن