Maharashtra: دولت عبور 1 میلیون و آزمون یک لاخ بهبود

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 2:54:07 am در بمبئی Brihanmumbai شهردار

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 2:54:07 am
rajesh tope, maharashtra coronavirus news update, maharashtra covid-19 cases toll, maharashtra covid testing, maharashtra covid testing toll, indian express news در بمبئی Brihanmumbai شهرداری شرکت قصد دارد به همچنین مقیاس آن تست با 2000 تست بیشتر در هر روز در چند روز. (بازنمودی)

ماهاراشترا, عبور یک میلیون mark در تست با 10,20,368 Covid-19 تست های انجام شده تا پنج شنبه. آن را به عبور از یک لاخ علامت در ضبط بهبود بیش از حد. تا پنجشنبه 1,01,172 لاخ افراد تحت درمان قرار گرفته و مرخص شد.

دولت وزیر بهداشت راجش Tope در روز پنج شنبه گفت: خانواده ها از Covid-19 بيمار اجازه خواهد داشت برای دیدن آنها را از طریق دوربین های مدار بسته. Tope گفت: هر Covid تسهیلات خواهد شد که برای نصب دوربین های مدار بسته در مراقبت های ویژه بیمارستان واحد اجازه می دهد تا قوم و خویش برای مشاهده بیمار و بررسی در تندرستی خود را.

تعدادی از پزشکان و خانواده ها شکایت کرده بود چگونه فرایند درمان می تواند دشوار برای یک بیمار سمت چپ در انزوا برای چند روز در بیمارستان است. در چند BMC بیمارستان بیماران مجاز به حمل تلفن همراه خود را در ICU برش همه وسیله ارتباطی. دولت گفت: دولت قطعنامه منتشر خواهد شد در این هفته به ارائه دوربین در انزوا بخش به طوری که قوم و خویش نگهداری می شود می تواند به روز شده با سلامت بیمار است.

در بمبئی Brihanmumbai شهرداری شرکت قصد دارد به همچنین مقیاس آن تست با 2000 تست بیشتر در هر روز در چند روز. بمبئی را لمس در اطراف 6,500 آزمون در روز با افزایش تست. "ما برنامه ریزی برای تمرکز بیشتر در شمال حومه بمبئی که در آن موارد در حال افزایش است" گفت: Suresh Kakani اضافی شهرداری کمیسر BMC. در افزایش تست BMC را تست بیشتر از مراکز قرنطینه و مهار نمایند. آنتی ژن تست میله میله برای شروع از جمعه. یک باشگاه رسمی گفت: آنها قرار بود برای دریافت سهام این هفته است.

ماهاراشترا ثبت 6,330 جدید Covid-19 موارد در پنجشنبه بالاترین تعداد موارد در یک روز. آخرین بیشترین تعداد ثبت شده در ژوئن 27. دولت نیز ثبت شده که بالاترین تعداد از کسانی که بهبود یافت و مرخص شد روز پنج شنبه با 8,018 از تخلیه در سراسر منطقه.

در تمام 125 مرگ و میر گزارش شده از مصرف دولت تلفات به 8,178. مقامات وزارت امور خارجه گفت: 110 نفر از 125 مرگ و میر رخ داده است در 48 ساعت گذشته در حالی که 15 نفر گزارش شده قبل از 30 ژوئن. "روند آشتی است که تقریبا بیش از. گزارش از مرگ و میر را در زمان واقعی اما گزارش می شود که روز خود را ضبط" سلامت رسمی از دولت است.

از 110 مرگ و میر 57 رخ داده در بمبئی 20 در پونا 6 در جالگاون, 13, Aurangabad, 5 در Thane 2 در اکولا, سرم, Satara, و هر یک در نندوربر, پیمپری-چینچواد و کولاپور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب