از مولداوی با عشق در زمان بیماری همه گیر

مولداوی بازیکن تنیس Dmitrii Baskov مورد ستایش قرار داد به عنوان "هند قهرمان" پس از پیوستن به یک کمپین به اشترا

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

مولداوی بازیکن تنیس Dmitrii Baskov مورد ستایش قرار داد به عنوان "هند قهرمان" پس از پیوستن به یک کمپین به اشتراک احمدآباد فقیر در طول مستند.

Baskov دو بار جام دیویس بازیکن وارد هند در ماه ژانویه به بازدید از آکادمی تنیس قبل از پیشرفت بیماری همه گیر او را مانع از بازگشت به خانه.

25 سال یک بار در هدف قرار دادن شریک برای ویمبلدون قهرمان سیمونا هالپ از شده است کمک کردن توسط بسته بندی مواد غذایی برای نیازمندان در اینجا در احمدآباد. او در میان یک تیم بسته بندی نان برنج و غذاهای دیگر در آس آکادمی تنیس به مقصد این شهر زاغه و مهار نمایند.

"دوست من Pramesh مودی با اشاره به این (ایده تغذیه پور) و به من گفت: بله برای تلفن های موبایل بزرگ و روز بعد ما آن را انجام داد و آن را ادامه داد و روز به روز گفت:" Baskov.

"صد, 200, 300 بسته و پس از آن ما متوجه باشند که ما در حال انجام برخی از چیزهای بزرگ. آن است که روزانه یک تمایل و یا عمل آن است که در حال حاضر یک عمل کمک می کند. من یک ورزشکار و هیچ چیز بیشتر از این است اما تمایل به کمک به این است که همیشه با من است."

"او (Baskov) پیچد rotis (نان) در فویل نقره ای با دقت مطلق" گفت: Pramesh همسر امی مودی ."او پرشور و خاص با آنچه که او انجام شده است. از زمان او به می دانم از این عمل او به ما ملحق شد و یک قهرمان است."

یک داوطلب در آکادمی تنیس می گوید Baskov به عنوان یک "درس در تاریخ بشریت است."

"او یک قهرمان است و می تواند در نقش یک مدل برای تعدادی از سرخپوستان که بیرون آمدن از خانه های خود را به حتی کمک کردن در یک راه یا دیگری" گفت: Mitul Parikh که بسته های مواد غذایی در کنار Baskov.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب