Maharashtra: رایگان درون کشوری خدمات اتوبوس ماند نگرانی می گوید: آنیل Pieraccioni

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در مارس 11, 2020 2:15:10 am Pieraccioni اما گفت: خدمات ا

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در مارس 11, 2020 2:15:10 am
Migrant workers, India lockdown, Coronavirus cases, Mumbai news, indian express news Pieraccioni اما گفت: خدمات اتوبوس می تواند مورد استفاده برای حمل و نقل کارگران مهاجر راه رفتن در بزرگراه ها به رها کردن آنها را در مرزهای دولتی. (بازنمودی)

دولت وزیر حمل و نقل آنیل Pieraccioni گفت: این تصمیم به رول کردن رایگان درون کشوری خدمات اتوبوس به رشته ماهاراشترا ساکنان به مناطق همچنان بیش از نگرانی هایی است که مسافران می تواند عفونت با آنها به این مناطق.

"مناطق مختلف مقامات و نمایندگان اظهار نگرانی است که تعداد زیادی از مردم از آمدن به روستاها می تواند تمام مناطق آسیب پذیر به عفونت است. بنابراین تصمیم شده است در آنجا ماند و در حال حاضر" Pieraccioni گفت.

منابع در دولت وجود دارد گفت: همچنین ترس از نتیجه نظم و قانون مشکلات.

"دعوا می تواند شکسته در روستاها. آن را ایجاد تفرقه در میان مردم در روستاها گفت: دولت منبع اضافه کردن وجود دارد نگرانی در مورد نظم و قانون مشکلات ناشی در چند قسمت از ماهاراشترا.

Pieraccioni اما گفت: خدمات اتوبوس می تواند مورد استفاده برای حمل و نقل کارگران مهاجر راه رفتن در بزرگراه ها به رها کردن آنها را در مرزهای دولتی. "بسیاری از کارگران مهاجر از کشورهای دیگر در حال راه رفتن بر روی جاده ها در سراسر کشور. بنابراین ما در حال حاضر رها کردن آنها را از طریق این اتوبوس در ماهاراشترا مرز و آنها می توانند ادامه بیشتر به کشورهای خود را," او اضافه شده است.

روز شنبه دولت اعلام کرده بود که ایالت ماهاراشترا شرکت حمل و نقل جاده اتوبوس سرویس شروع به دوشنبه و در ادامه تا قفل برداشته شد در مارس 17.

همچنین اعلام کرد که افرادی که می خواهید به مسافرت به مناطق بومی باید با تشکیل گروه های 22 و ارائه یک برنامه با تمام جزئیات از جمله مقصد و اطلاعات تماس و یا به کمیسر پلیس در مناطق شهرستان و یا منطقه جمع آوری در مناطق روستایی است.

حمل و نقل ترتیبات برای این گروه ساخته خواهد شد تنها پس از تصویب از گره افسر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن