Mamata بانرجی را تایید مشارکت در مخالفت با ملاقات به بحث در مورد Covid-19 وضعیت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 9:17:05 pm Mamata بانرجی. (اکسپ

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 9:17:05 pm
Mamata banerjee, Bengal covid cases, Bengal containemtn zones, Mamata Banerjee on covid 19, Bengal corona deaths, Bengal news, Indian express Mamata بانرجی. (اکسپرس عکس)

West Bengal وزیر Mamata بانرجی گفت او را به حضور احزاب اپوزیسیون مجازی دیدار برگزار شده توسط کنگره به بحث Covid-19 وضعیت در این کشور و تاثیر این مستند. در این جلسه که به ریاست کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی برگزار خواهد شد در روز جمعه.

"وجود خواهد داشت یک جلسه از احزاب مخالف در جمعه شب از طریق ویدئو کنفرانس به بحث حاضر COVID وضعیت و مستند تاثیر است. من خواهد بود وجود دارد" PTI به نقل از نوری عنوان کرد و گفت.

در حدود 17 احزاب مخالف توافق کرده اند که برای شرکت در جلسه ای که برگزار خواهد شد از طریق ویدئو کنفرانس. این Samajwadi و Bahujan Samaj حزب هنوز تایید مشارکت خود را. دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

ارشد TMC رهبر گفت PTI "راه این مرکز تا به حال شده است در تلاش برای پین تقصیر را به گردن متحده برای همه چیز غیر قابل قبول است. آن است که با توجه به مرکز ناگهانی تحمیل مستند کشور با آن مواجه است این مهاجر بحران است.

"همفکر احزاب مخالف دیدار خواهد کرد از طریق ویدئو کنفرانس در روز جمعه در 3 ساعت به بحث در مورد گام های بعدی است که می تواند گرفته شده برای مقابله با بحران در راه بهتر است."

کنگره و دیگر احزاب مخالف را مورد انتقاد مرکز اجازه می دهد BJP حکومت ایالت اوتار پرادش Madhya Pradesh و گجرات به اصلاح قوانین کار به فریب سرمایه گذاران خارجی و "به کارگران خود حقوق اساسی".

این تغییرات شامل معافیت واحدهای صنعتی از کار رفاه اساسنامه اجازه می دهد آنها را به اقداماتی مانند افزایش روزانه و هفتگی ساعت کار کارگران و محروم کردن کارگران از حق خود را به حرکت در دادگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن