تاج محل بعید به بازگشایی قبل از 15 آگوست

نوشته شده توسط Divya یک | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 7:11:06 am منابع گفت: هند اکسپ

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Divya یک | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 7:11:06 am
Taj Mahal, Taj Mahal won't open before August 15, Agra coronavirus, UP coronavirus, ASI monuments, Tourist place covid, Indian express منابع گفت: هند اکسپرس که تاج محل نمی شد قبل از 15 آگوست و یا حتی یک یا دو هفته فراتر از آن با توجه به وضعیت بر روی زمین است. (عکس: گتی ایماژ/Thinkstock)

محدودیت در سفر و حرکت تنظیم شده بود کاسته در آگوست 1, اما تاج محل و دیگر بناهای تاریخی در آگرا بعید است که باز برای بازدید کنندگان در هر زمان به زودی با توجه به تعداد موارد در این شهرستان است.

منابع گفت: هند اکسپرس که تاج محل نمی شد قبل از 15 آگوست و یا حتی یک یا دو هفته فراتر از آن با توجه به وضعیت بر روی زمین است.

پیشتر در ماه ژوئیه اتحادیه وزیر فرهنگ Prahlad پاتل در تلاش برای احیای بخش گردشگری است که ضربه سخت شده با توجه به Covid-19 گیر کرده بود توییتی که تمام میراث و بناهای تاریخی خواهد بازگشایی شروع جولای 6, زیر دستورالعمل های دقیق مربوط به Covid-19. وزیر او افزود که این آثار باز خواهد شد در "انطباق امور خارجه و دولت در منطقه".

در جولای 6, به عنوان باستان شناسی هند (ASI) افتتاح بیش از 2000 مرکز حفاظت بناهای تاریخی در سراسر کشور, تاج محل و دیگر بناهای تاریخی در آگرا بسته باقی ماند با دولت های منطقه با ابراز نگرانی از گسترش ویروس.

سفارش صادر شده توسط آگرا منطقه دادرس Prabhu Narain سینگ گفت: "این آثار تحت منطقه حائل در مناطق خارج از منطقه مهار در منطقه و نمی توان آن را مناسب برای بازگشایی آنها را به عنوان در حال حاضر."

در آن زمان 55 مورد جدید گزارش شده در این شهرستان وجود دارد و حدود 70 فعال مهار مناطق. یک مقام رسمی ضروری به مشاوره گفت که هر چند تعداد موارد در این شهرستان پایین آمدن دولت دستور داده شده است توسط دولت به شانس نیست و احتیاط قبل از بلند کردن اجسام هیچ گونه محدودیت.

ASI منابع گفت: هند اکسپرس که اگر نیاز بود یک سفارش جدید صادر خواهد شد توسط دولت به دنبال حفظ بناهای تاریخی بسته برای 2-4 هفته دیگر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن