مینه سوتا ارسال نامه به هزاران نفر که خودرو ثبت نام تمدید شده تاخیر

ST. پل — وزارت مینه سوتا ایمنی راننده و وسیله نقلیه بخش خدمات است مواجه شدن قابل توجهی از پست الکترونیکی-در خ

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

ST. پل — وزارت مینه سوتا ایمنی راننده و وسیله نقلیه بخش خدمات است مواجه شدن قابل توجهی از پست الکترونیکی-در خودرو ثبت نام تمدید خواهد شد و تایید ارسال نامه به هزاران نفر که پس از آن می تواند نشان داده شده است به اجرای قانون است.

این نامه را به اثبات راننده فرستاده است در بازسازی خود است اما نه دریافت به روز رسانی برچسب برای خودرو پلاک. اجرای قانون نیز مطلع شده است.

"ما می دانیم که این تاخیر باعث شده است که اضطراب برای برخی از, و ما امیدواریم که این نامه و اجرای قانون اطلاع رسانی خواهد شد سهولت نگرانی از کسانی که تحت تاثیر قرار" راننده و وسیله نقلیه, خدمات, مدیر اما کوری در انتشار اخبار گفت.

حدود 7,700 از طریق پست-در تمدید قدمت آن به اوایل ممکن است مورد نیاز پردازش های اضافی — برای چنین چیزهایی به عنوان نادرست پرداخت مقدار تغییر آدرس و یا اطلاعات از دست رفته. کارکنان شده است از راه دور به دلیل COVID-19 و نه تا به حال دسترسی به آن از طریق پست-در اسناد و مدارک مورد نیاز برای فرایند تمدید انتشار گفت.

اکثر پست الکترونیکی-در تمدید نمی کنند و 94,000 پردازش شده در هر ماه از ماه ژانویه با توجه به انتشار.

نامه ارسال خواهد شد به کسانی که گزارش آنها خود را دریافت نکرده زبانه با استفاده از این گزارش ثبت نام زبانه نه دریافت فرم تماس آنلاین. راننده و وسیله نقلیه بخش خدمات خواستار هر کسی که فرستاده خود را تمدید بیش از دو هفته پیش و هنوز دریافت زبانه خود به پر کردن فرم. رفتن به dps.mn.gov که در آن بزرگ اطلاع رسانی در بالای صفحه را فراهم می کند لینک به گزارش که زبانه شده اند دریافت کرده است.

با توجه به انتشار اخبار این پرونده باید پردازش شود ظرف چهار تا شش هفته. نامه منقضی خواهد شد Aug. 31.

Minnesotans که نیاز به تجدید وسیله نقلیه خود را ثبت نام می توانید به فرد در بسیاری از راننده و خودرو خدمات دفاتر در سراسر کشور. افراد باید از تماس با دفتر محلی در مورد شخص تمدید قبل از ورود در دفتر.

تمدید نیز می توانید آنلاین انجام می شود در drive.mn.gov.

آخرین مطالب