عمومی وزن در خط لوله تغییر مسیر در اطراف بد رودخانه رزرو

ویسکانسین وزارت منابع طبیعی در زمان نظرات از طریق تلفنی خدمات زوم آن را به عنوان در نظر Enbridge درخواست برای

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

ویسکانسین وزارت منابع طبیعی در زمان نظرات از طریق تلفنی خدمات زوم آن را به عنوان در نظر Enbridge درخواست برای یک آبراه و تالاب مجوز و همچنین پیشنهاد دامنه بیانیه اثرات زیست محیطی است که آماده خواهد شد به صورت کلی پروژه که قرار بود 42 مایل جدید 30 اینچ جنوب خط لوله از رودخانه رزرو.

اعضای عمومی که نظرات در این جلسه به شدت به مخالفت با خط لوله و خواست DNR رد مجوز بیش از نگرانی برای صنعت نفت سهم به تغییر آب و هوا و خطرات نشت را بر محیط زیست و رزرو حتی اگر قبیله واصل طرح دعوی در دادگاه در تابستان گذشته به این خط لوله بسته و منتقل کردن آن به زمین.

"یک پاره از این بخش در عبور از رودخانه خواهد شلیک نفت پایین آبشار مس Falls State Park, به بد رودخانه رزرو و Kakagon Sloughs منبع وحشی برنج برای بد رودخانه باند" گفت: Phyllis Hasbrouck از دان. "در نهایت این امر پور به دریاچه سوپریور آلوده آن و سواحل رسول سلیمان."

جیمز دان بازنشسته WDNR اب شناسی گفت: آسیب ناشی از نشت خواهد بود و نه برگشت پذیر است و می تواند نفوذ به این منطقه آبخوان است که با اتکا متعدد چاه برای آب آشامیدنی.

"شما نمی توانید به پاک کردن این مسائل را تا" دان گفت.

وجود دارد چند طرفداران نشان می دهد که ابراز نظرات خود را از جمله تری هیدن رئیس جمهور از ویسکانسین لوله معاملات انجمن.

او گفت که بدون این خط لوله حدود 2,100 نفتکش ها را مجبور به ترک برتر در هر روز را برای از دست دادن خط 5.

"خطوط لوله هستند و ادامه خواهد داد به باقی می ماند به امن ترین و بیشترین انرژی کارآمد وسیله ای برای انتقال این سوخت و سایر محصولات" هایدن گفت.

کتی Schutte گفت که او به حمایت از خط لوله خودکار به عنوان محصولات خود باقی می ماند مورد نیاز توسط ساکنان شمال ویسکانسین.

"ما در اینجا در Ashland County, و در ایالت میشیگان ما نیاز به سوخت برای اجرا و گرمای خانه در زمستان, شما می توانید زندگی می کنند در شمال ویسکانسین بدون حرارت خانه خود را" Schutte گفت. "شما نیاز به سوخت شما نیاز پروپان شما نیاز به سوخت نفت و گاز است."

نوشته شده نظرات به آبراه و تالاب مجوز نرم افزار و دامنه بیانیه اثرات زیست محیطی خواهد شد و پذیرفته شده از طریق جولای 11 و می توان از طریق ایمیل به dnroeeacomments@wi.gov یا توسط پست الکترونیکی به خط 5 نظر, DNR (EA/7), 101 S. وبستر سنت, Madison, WI 53707.

خط 5 چهره مسائل در میشیگان

این تغییر مسیر در اطراف بد رودخانه رزرو نیست تنها بخش از خط 5 تحت بررسی.

در میشیگان خط 5 تجزیه به دو لوله آن را به عنوان سفر به دریاچه پایین برای 4.5 مایل در سراسر تنگه که در آن دریاچه میشیگان و هارون دیدار و اجرا می شود به موازات Mackinac پل.

هفته گذشته یک قاضی در میشیگان دستور Enbridge به تعطیل کردن خطوط زیر تنگه پس از Enbridge گزارش آسیب قابل توجهی به حمایت از یکی از خطوط پیش از آن در ماه.

روز چهارشنبه یک قاضی معکوس که نظر اجازه می دهد Enbridge برای بازگشایی غیر آسیب دیده خط میشیگان زندگی می کنند گزارش شده است.

Enbridge است که به دنبال ساخت یک تونل زیر تنگه و تغییر مسیر خط 5 از طریق آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن