یتیم توله خرس نجات در شمال مینه سوتا گزارش خوبی انجام می دهند

با توجه به برنت Hemly از Plummer که با کمک وزارت منابع طبیعی در یک دهه خرس پروژه تحقیقاتی در شمال غربی ایالت م

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

با توجه به برنت Hemly از Plummer که با کمک وزارت منابع طبیعی در یک دهه خرس پروژه تحقیقاتی در شمال غربی ایالت مینه سوتا به پایان رسید که در بهار امسال حماسه آغاز شده در اوایل هفته گذشته هنگامی که یک Red Lake County کارمند چک کردن جاده دیدم یک بچه کوچک اجرا در سراسر جاده در جنوب Plummer.

توله صعود partway یک قطب قدرت جذب جمعیت کوچکی از تماشاگران قبل از اینکه در نهایت در حال اجرا.

پس از شنیدن در مورد توله Hemly بازدید سایت بعد که بعد قرار می گیرد و برخی از دنباله های دوربین های امید به نقطه افشانده. او همچنین به نام DNR شد و گفت: توله به احتمال زیاد تا به حال بدست جدا از مادر خود و به ترک آن عمل توصیه می شود در هنگام مواجهه با رها حیات وحش است.

صبح روز بعد Hemly بررسی دنباله دوربین و دیدم عکس از توله اما نه مادر. بعد از آن شب Hemly و همسرش در زمان رانندگی برای دیدن اگر توله هنوز هم در مجاورت و در آنجا دیدم در واقع دو توله.

اما باز هم هیچ افشانده; معمولا توله که اندازه نمی پرسه بسیار دور از مادر خود.

"من گفت:" چیزی اشتباه وجود دارد در اینجا'" Hemley به یاد می آورد.

یکشنبه شب 10 ژوئن DNR تماس Hemly در مورد نجات دو توله و برنامه های ساخته شده بودند را امتحان کنید و گرفتن آنها را صبح روز بعد.

در آن زمان برخی انجام می دهند اما یک خدمه حدود ده نفر از جمله Hemly و Plummer ساکنان چاک سیمپسون و جری Skjerven, کروکستون منطقه DNR حیات وحش مدیر امیلی Hutchins حفاظت افسر تام Hutchins و دیگر DNR کارکنان موفق به نجات توله در یک shelterbelt بین دو مزرعه زمینه و قرار دادن آنها در یک لانه سگ برای نهایی حمل و نقل به وحشی و یک مرکز توانبخشی در پادگان, Minn.

Hemly در بعد از ظهر پنجشنبه, ژوئن 11, سوار توله به پارک Rapids, Minn. که در آن یک وحشی و آزاد داوطلب آنها را برداشت باقی مانده از سفر به پادگان. توله وزن شاید 15 تا 20 پوند و تحت پوشش قرار گرفتند با کنه Hemly گفت که غیر معمول نیست برای خرس های وحشی.

"آنها بسیار منفعل" او گفت:. "آنها هر دو نوع از فر در کنار یکدیگر است."

سرنوشت مادر نامشخص است Hemly گفت: اما او می تواند کشته شده اند توسط یک مرد یا شاید حتی کشته در طوفان است که تا به حال نورد از طریق این منطقه در اوایل این هفته. در مشورت با مقامات محلی Hemly گفت: هیچ گزارش از یک خرس در حال برخورد با یک خودرو یا قطار.

تنها یقین است توله نمی توانست جان سالم به در خود را دارند.

"کسی گفت:" چرا شما ترک آنها را به تنهایی؟'" Hemley گفت. "من گفتم که خوب من هیچ مشکلی با اجازه مادر طبیعت او را اما تضمین می کنم آنها در حال رفتن برای مردن. شماره یک آنها به اندازه کافی کوچک که در آن شغالها می توانید آنها را و آنها نیاز به ایجاد. شما نوع احساس متاسفم برای آنها است."

کارکنان از وحشی و رایگان نوشته شده در به روز رسانی در دو توله سه شنبه, ژوئن 16.

"آنها به ما آمد نازک و پر از ساس و کنه" به روز رسانی گفت. "آنها به نظر می رسد خیلی خوب انجام می دهند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن