ندارم mobile backup پشتیبان گیری برای ICC رئیس پست: Dave Cameron

مشتاق به موفقیت Shashank منهر به عنوان ICC رئیس سابق کریکت غرب هند رئیس جمهور دیو کامرون نشان داد که او نیست ح

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

مشتاق به موفقیت Shashank منهر به عنوان ICC رئیس سابق کریکت غرب هند رئیس جمهور دیو کامرون نشان داد که او نیست حتی حمایت از بدن او یک بار چراغ و جای تعجب است که در واقع ممکن است کار را به نفع خود.

کامرون نام آمد تا زمانی که او با حمایت ایالات متحده است.

"خوب در این نقطه در زمان من گرفتن هر گونه حمایت از خانه, اما این چیز بدی نیست که همه در اتاق را می دانم که من مستقل هستم و به دنبال در جهان کریکت به جای آینده خود برنامه," کامرون گفت: خروجی رسانه ها.

"این بود که ایالات متحده کریکت Hall of Fame که به من زنگ زد و گفت که" U. S. A. عظیم در بازار است که نیاز به توسعه " من انجام بسیاری از کار با, U. S. A., cricket board و آنها در حال تلاش برای بازی کریکت در ایالات متحده آمریکا است.

"آنها (U. S. A. کریکت) احساس کردند که زمان مناسب آن بود. همچنین با چرخه بعدی از ICC حقوق آمدن از 2023-2031 این است که بهترین زمان اگر شما می خواهید به کسی که با یک طرح را واقعا در جهان کریکت," او اضافه شده است.

منهر پایین پا اوایل این ماه پس از بیش از چهار سال در راس اجازه رفتن از یک دوره سوم پس از آن مشخص شد که او نمی خواهد پیدا کردن به اندازه کافی برای حامیان آن در ICC.

انگلستان کالین گورهای بالا مدعی را به اتهام موقعیت به عنوان و هنگامی که انتخابات اتفاق می افتد. BCCI جمهور Sourav Ganguly نام نیز انجام دور اما او هنوز کارت های خود را نشان داد.

همانطور که برای کامرون غرب هند گفت که او نیست "شمارش آرا در این مرحله" اما او دارای یک طرح برای بازی اگر او آن را می سازد.

"ما باید برای دیدن چگونه بسیاری از دریافت, نامزد دریافت جایزه, پس از آن ما شروع می شود (صحبت کردن در مورد) در مورد این سوال از رای دادن. من نمی خواهم به جزئیات (در مورد برنامه های خود را برای بهبود بازی) اما من نگاه خواهد کرد و پس از, ورزش," او گفت:.

"من تمایل به نگاه تجاری, مدل, مدل مالی کریکت داخلی و کل برنامه. من فکر می کنم کریکت جهان نیاز به یک تغییر از مسیر فعلی," او اضافه شده است.

نامزد که واکشی دو یا بیشتر رای می تواند به مبارزه با انتخابات. کامرون سلطنت در mobile backup به پایان رسید توسط ریکی Skerritt سال گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب