رامش به ارمغان می آورد شطرنج مسائل مربوط به اطلاع وزارت ورزش

"سالها بازیکنان شطرنج فوق العاده رنج می برد به دلیل عدم شناخت از اتحادیه ورزشی وزارت. تلاش من این است که تنها

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

"سالها بازیکنان شطرنج فوق العاده رنج می برد به دلیل عدم شناخت از اتحادیه ورزشی وزارت. تلاش من این است که تنها به کمک خنثیسازی بی عدالتی و هموار کردن راه برای روشن, سیاست برای آینده بازیکنان برای گرفتن حق خود."

در روز شنبه این کلمات از این کشور احترام ترین مربی شطرنج استاد بزرگ R. B. رامش بودند laced با درد و طولانی امید است که همه چیز را بهتر کنید.

داشتن استعفا داد به عنوان رئیس انتخاب از همه هند فدراسیون شطرنج در اوایل این هفته رامش در زمان به توییتر در روز شنبه و برجسته مسائل مختلف صدمه زدن به بازیکنان و مربیان است.

را تکذیب کرد به چه دلیل است

صحبت کردن به هندو, رامش گفت: "من در گفتگو با قهرمان بازیکنان من متوجه شدم همه آنها قربانی شده اند دولت را به بی تفاوتی. سکوت آنها احساس را تکذیب کرد و حق خود را به علت. "من بارها و بارها سعی کردم برای ملاقات با وزیر ورزش Kiren Rijiju اما هرگز یک. من مطمئن هستم که یک بار او آگاه می شود همه چیز را بهبود بخشد."

قبلا رامش درد آشکار بود که او پرسیدم در مورد جوایز برای اینکه مربی تیم هند یا هند بازیکنان از دولت مرکزی کمتر است گفت بهتر است. 15 سال گذشته یا من (و بسیاری دیگر از هند مربیان محرومیت چند) دریافت نکرده اند هر جایزه از دولت مرکزی برای کمک به برنده شدن) مدال و یا تولید استعداد.

"هیچ Arjuna جوایز به بازیکنان شطرنج (از سال 2013). 16 استاد بزرگ از Tamil Nadu در دوره 2010-2020. تعداد Arjuna Awardees — 0.

در واقع رامش دانش آموزان موفق به کسب 34 مدال جهانی جوانان قهرمانی از 40 آسیایی, جوانان, 23 از کشورهای مشترک المنافع, 36 از اتباع و پنج از چین. او همچنین مربی هند تنها برنز مدال تیم مردان در سال 2014 المپیاد شطرنج.

وقتی رامش کاربردی برای Dronacharya جایزه در سال 2015 او شوکه شده بود برای دریافت 0 از 100 امتیاز! با این حال پس زمینه رامش خواسته خود را صدای جیر جیر "وجود دارد یک ورزش سیاست؟"

"وزارت ورزش باید گردش یک پرسشنامه در میان 50 بالا, هندی, بازیکنان و گرفتن مستقیم اطلاعات از آنها در مورد کسی که سزاوار آرجونا و Dronacharya جوایز و آنها را به توجه به عنوان به خنثیسازی بی عدالتی انجام شده در گذشته" او پیشنهاد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن