عمر اکمل ممنوعیت نصف به 18 ماه می گوید تجدید نظر برای مطلب مهلت

پاکستان ضربه عمر اکمل سه سال محرومیت برای عدم گزارش فاسد روش در اوایل سال جاری بود که در روز چهارشنبه کاهش به

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

پاکستان ضربه عمر اکمل سه سال محرومیت برای عدم گزارش فاسد روش در اوایل سال جاری بود که در روز چهارشنبه کاهش به 18 ماه می باشد.

اکمل ممنوعیت را به طور موثر اجرا شود از فوریه سال 2020 به ماه اوت 2021 پس از 30 سال حبس کاهش یافت مستقل adjudicator فقیر محمد Khokhar. رودخانه ابراز نارضایتی از حکم و قول داد به درخواست تجدید نظر دوباره.

"شده اند وجود دارد بسیاری از اطفال قبل از من که مرتکب فساد اما هیچ یک از آنها داده شد و مجازات به عنوان شدید به عنوان معدن. من درخواست تجدید نظر خواهد شد یک بار دیگر برای دریافت حکم من کاهش می یابد" اکمل به نقل از به نقل از رسانه های محلی در اینجا پس از, تازه, تصمیم گیری است.

اکمل تحویل داده شد و سه سال ممنوعیت در مارس برای عدم گزارش روش های جلوتر از پاکستان سوپر لیگ. او قبول اشتباه خود اما سعی در توجیه موقعیت خود را.

او در آخرین بازی یک آزمون برای پاکستان در اواخر سال 2009 اما او اخیر بین المللی ظاهر شد و در اکتبر گذشته در T20 خانه سری در برابر سریلانکا.

PCB به حال متهم او را با دو نقض مقاله 2.4.4 از آن مبارزه با فساد کد در دو نامربوط حوادث در 17 مارس است. نقض مربوط به عدم گزارش روش از corruptors.

اکمل بود موقت به حالت تعلیق ساعت قبل از پاکستان سوپر لیگ تیم کویته گلادیاتورها بود را در اسلام آباد در افتتاحیه 2020 PSL.

او برادر کوچکتر از سابق پاکستان wicketkeeper-رودخانه کامران اکمل, که بازی 53 آزمون 58 T20s و 157 ODIs برای پاکستان و پسر عموی کاپیتان فعلی Babar Azam.

او به ویژه در 16 تست 121 ODIs و 84 T20s, نمره, 1003, 3194 و 1690 اجرا گرديد.

اکمل وعده زیادی پس از ساخت صد در نیوزیلند در آزمون اولین, اما موفق به زندگی می کنند تا انتظارات بالا آمد که با برخی از خوب اجراهای اولیه در حرفه خود.

ثابت اجرا فهم با مقامات نیز خدشه دار خود را توقف-شروع حرفه ای.

اکمل قبلا فرار یک PCB بان در ماه فوریه به اتهام ساخت خام به اظهارات یک مربی در طول یک تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی کرکت در لاهور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب