جدید UMD مبتنی بر همکاری تغییرات راه مینه سوتا مددکاران اجتماعی آموزش دیده بومی آمریکایی رفاه کودک قوانین

یک گروه با دانشگاه مینه سوتا دلوت به شدت به تغییر است. UMD مرکز منطقه ای و قبیله ای رفاه کودک مطالعات با همکا

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

یک گروه با دانشگاه مینه سوتا دلوت به شدت به تغییر است.

UMD مرکز منطقه ای و قبیله ای رفاه کودک مطالعات با همکاری وزارت مینه سوتا خدمات انسانی به قطار دولت مددکاران اجتماعی در ارائه فرهنگی مسئول خدمات به مینه سوتا بومی خانواده های آمریکایی که بیش از 18 برابر بیشتر احتمال دارد کودکان قرار می گیرد, در پرورش و مراقبت در مقایسه با زمانی که به سفید کودکان است.

هیچ جای دیگری در کشور است که اختلاف بدتر از آن است که در مینه سوتا است.

UMD استخدام Jeri Jaskins به طور مستقیم مشارکت. او یکی از چند که آموزش های اضافی است که یک بخشی از راه حل برای پرداختن به آن اختلاف.

"ما می دانیم که مطابق با قانون حفاظت از اطفال و مینه سوتا خانواده حفظ عمل کم است" Jaskins گفت. "ایالت ما می دانیم که این مشکل ساز است. بنابراین آموزش یکی از راه های که در آن ما می توانید آدرس انطباق و خارج از خانه قرار دادن نرخ کودکان است."

مشارکت Aabinoojiiyag-Wakhanheza سازمان ملل متحد Thantanhanpi ("برای همه کودکان") مقدس بودن: قبیله ای آموزش و صدور گواهینامه مشارکت است که فقط یکی از راه های این مرکز را فراهم می کند هند رفاه کودک عمل آموزش به مددکاران اجتماعی.

تحت مشارکت اجتماعی جدید کارگران در دولت خواهد شد اضافی دو روز اضافه شده در خود را به 40 ساعت آموزش. آنها مورد نیاز برای تکمیل رفاه کودک پایه و اساس آموزش در ظرف شش ماه از تاریخ شروع.

جدید دو روز آموزش با تمرکز بر تاریخچه و بین نسلی صدمات در جوامع بومی آمریکا و چگونه است که در ترجمه به چه کودک رفاه کارگران امروز شاهد گفت: Jaskins که یک عضو از زمین ملت است.

"اولین روز از آن همه در مورد 'چرا؟' آن را در مورد آموزش فرهنگی فروتنی و چه فرهنگی تعصب و قبل از اعمال منجر به بالا مانند حذف از کودکان هند" Jaskins گفت. "و روز دوم از آموزش" چگونه به.' واقعا برنامه عمل."

Andrea لارسون یک مددکار اجتماعی در St. Louis County هند رفاه کودک عمل می کنند واحد, به یاد زمانی که او رفت و از طریق دولت بنیاد آموزش حدود سه سال پیش. تنها چند ساعت از آن زمان متمرکز بومی آمریکایی رفاه کودک ،

"من فکر می کنم ما مربیان واقعا تلاش کردند تا به ما به عنوان اطلاعات زیادی و واقعا تحت تاثیر قرار دادن اهمیت و اهمیت قانون" لارسون گفت. "اما آن را تقریبا مانند این بزرگ ترسناک جای دیگر نه با تعداد زیادی از درک به همین دلیل است که قانون به دست می آمد و مزایا و آنچه که بدان معنی است که کارگر هنگامی که شما در حال کار با یک بومی آمریکایی خانواده است."

در سال 2019 مینه سوتا, هندی, کودک رفاه شورای مشورتی به رسمیت شناخته شده لارسون با کار اجتماعی جایزه در تاریخ خود را برای کار با بومی خانواده های آمریکایی است.

در حالی که او نشده است از طریق دو روزه آموزش خودش او اعتماد به نفس است که مددکاران اجتماعی خواهد شد از آن با یک درک بهتر بر ضرورت بومی آمریکایی رفاه کودک ، با درک این لارسون معتقد است اجتماعی کارگران تصمیم گیری بهتر در کار از جمله از جمله خانواده ها در تصمیم گیری تعیین اهداف با هم و به قبیله ای دولت فرصتی برای در وزن و اطلاع داده شود.

"که ثابت سازگار ارتباطات فقط ایجاد اعتماد است که ما در اینجا" لارسون گفت. "آن را قرار می دهد که تمرکز بر بودن وجود دارد برای حمایت از خانواده نیست این قدرت خارق پویا بودن این شهرستان و سیستم دادگاه. آن را به ارمغان می آورد آن را به پایین به سطح پایه از " ما اینجا هستیم تا به شما کمک کند.'"

او افزود: "کسانی که روابط به طور کلی برای مدت زمان طولانی ایستاده. خانواده احساس راحتی به عقب می آیند و می گویند, " هی, من نوع مبارزه با این. آیا شما هر گونه منابع برای من?'"

آموزش همکاری شده است و حدود چهار سال در ساخت گفت: پریسیلا روز, مدیر سابق این مرکز است. از طریق همکاری با وزارت مینه سوتا خدمات انسانی و مینه سوتا را قبیله ای سازمان ملل, مرکز قادر به توسعه هند رفاه کودک عمل مبتنی بر برنامه درسی. بعد به دنبال بازخورد از قبیله ای سازمان ملل در برنامه درسی قبل از آن استفاده می شود.

"برای Anishinaabe مردم ما بر این باورند که کودکان آمده از روح جهان و آنها را انتخاب کنید و خانواده خود را" بعد گفت:. "آنچه از حقوق ما را مجبور به شکستن آن ؟ مگر اینکه مطلقا لازم است ... اگر وجود دارد نمی قریب الوقوع آسیب شما قرار نیست به آن دسته از کودکان به دور است. شما هنوز هم می تواند ارائه منابع و پشتیبانی برای آن خانواده ها است. وجود دارد فقط باید سطح حذف آن وجود دارد."

Priscilla Day

پریسیلا روز

بعد که یک ثبت نام عضو با زالو دریاچه رزرو شده است بخشی از UMD اجتماعی کار گروه از سال 1993. در آن زمان خانواده حفظ شده است او در حوزه پژوهش.

"من شده است به نوع نگه داشتن چشم در آنچه که واقعا در تلاش برای تغییر عمل در مینه سوتا به طوری که ما می تواند به توقف پیشرو ملت در مستقیم," بعد گفت: "بعد اضافه کرد: "ما در حال همکاری با ایالات و قبایل به ارائه این برنامه درسی است. بنابراین ما ببینید, شما می دانید, پنج سال از در حال حاضر اگر این است که هر گونه تفاوت اما بازخورد ما از افرادی که رفتن را از طریق هر پایه و اساس آموزش و یا پل های آموزشی است که واقعا الهام بخش است."

این مرکز نیز ارائه می دهد یک آموزش نامیده می شود به نام "پل درک ما: American Indian حفظ خانواده" است که با تمرکز بر ایجاد ارتباط و توسعه یک درک عمیق تر از تاریخی تروما.

بعد گفت: یک مددکار اجتماعی که رفته بود از طریق این آموزش تا به حال گزارش در مورد چگونگی آن را تغییر داده بود که او چگونه با این نسخهها کار با خانواده, به خصوص در یک نمونه در حالی که کار با یک مادر در زندان بود که کار به سمت اتحاد با کودکان خود. تفاوت اصلی این بود که درمان پدر و مادر مانند یک عضو خانواده به جای یک مشتری.

"او گفت: پس از آن متفاوت است و آنها با طرح آنها می خواهید به اتفاق می افتد و سپس آنها آمد تا با یکی دیگر از برنامه در صورتی که اتفاق نمی افتد و او گفت: آن زن او را در آغوش گرفت که او چپ" بعد گفت:. "و او گفت:" من هرگز تا به حال یک مشتری انجام دهد. من گرفته شده فرزندان خود را از او مراقبت و او را در زندان اما ما با هم کار می کرد برای ایجاد یک طرح برای الحاق.'"

یک بخشی از راه حل

این مرکز شروع آموزش مددکاران اجتماعی در ماه ژانویه و در حالی که هر شهرستان مددکار اجتماعی ادامه خواهد مورد نیاز برای شرکت Jaskins و تیم او به طور فعال در تلاش برای تعامل با افرادی که در حال حاضر از طریق آموزش.

"ما فقط در حال رفتن به شروع به رفتن به شهرستانهای مختلف و پس از آن برگزاری دوره های آموزشی برای افرادی که در حال حاضر از طریق بنیاد (آموزش)" گفت: بری Bussey مدیر UMD مرکز. "این رفتن به (یک) روند بیش از حد."

ایالت وجود دارد حدود 2000 county اجتماعی کارگران و 200-500 حضور کارگر جدید آموزش از طریق وزارت خدمات انسانی.

در همکاری با دولت و وزارت خدمات انسانی این مرکز در تلاش است تا در نهایت پیشنهاد 40 دقیقه هندی رفاه کودک قانون برنامه گواهی است که ترکیب جدید دو بعد آموزش و "پل درک ما" آموزش ایجاد بیش از یک دهه پیش.

در حالت ایده آل هر مینه سوتا مددکار اجتماعی کار با بومی خانواده های آمریکایی را کامل 40 ساعت آموزش Bussey گفت.

قبل از همه گیر Bussey گفت: او تیم را در پایتخت صحبت کردن به قانونگذاران در مورد یک بار در هفته. هدف این است که به استخدام کارکنان بیشتر و عقد قرارداد با مینه سوتا قبیله ای سازمان ملل.

"ما نیاز به حمایت قانونی به ظرفیت برای انجام آنچه که ما نیاز به انجام است. ما نیاز به زیرساخت" Bussey گفت. "برای مدت زمان طولانی آن را واقعا فقط دو یا سه نفر از ما انجام تمام این کار را در یک سطح ایالت برای سال و سال است."

این رویکرد با مرکز آموزش نیست به تمرکز بر روی تمام راه های سیستم در اشتباه هستند اما در عوض به دنبال به مردم نشان می دهد که چگونه به فکر می کنم متفاوت و مطابق با قانون است.

"افرادی که در انجام این کار متفاوت با خانواده. و کسانی که خانواده را بهتر نتایج" Bussey گفت. "ما فقط می خواهیم آنها را به درک: در اینجا چیزی است که شما می توانید انجام دهید; در اینجا چگونه شما می توانید این چیزها را در یک راه خوب. آن چیزی که قلب. آن را نه یک چیز. ما قلب مردم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن