خرگوش صاحبان دادخواست, Minn. حیوانات هیئت مدیره بیش از بیماری

آن را به نام خرگوش خونریزی دهنده بیماری ویروس نوع 2 و آن را فقط به عنوان مخوف به عنوان آن را برای تلفن های موب

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

آن را به نام خرگوش خونریزی دهنده بیماری ویروس نوع 2 و آن را فقط به عنوان مخوف به عنوان آن را برای تلفن های موبایل. این ویروس است که 90 درصد مرگ و مير در تحت تاثیر قرار خرگوش باعث لخته شدن خون و خونریزی از چشم و بینی و دهان.

یک واکسن در دسترس است اما هنوز در مینه سوتا است. خرگوش صاحبان دادخواست دولت به آنها اجازه واردات واکسن از کشورهای دیگر است. دولت می گوید در حالی که آن را می توانید اجازه می دهد واردات در یک مورد به مورد بر اساس آن مخاطره آمیز برای شروع واکسیناسیون برای یک بیماری است که بدون تایید موارد در درون مرزهای آن.

"از آنجا که RHDV طبقه بندی شده به عنوان یک خارجی حیوانات بیماری در آمریکا واکسن استفاده دلسرد شده است که به این بیماری است و در حال حاضر در یک منطقه فقط به عنوان ما نمی واکسیناسیون دام برای خارجی دیگر بیماریهای حیوانات از آنجا که ما لازم نیست که آنها را در این کشور گفت:" مایکل Crusan سخنگوی مینه سوتا هیئت مدیره بهداشت حیوانات. "استدلال است زیرا واکسن خود را می توانید با علائم ویروس و ممکن است مانع تشخیص زودهنگام این بیماری در خرگوش اگر آن را وارد کنید مینه سوتا است. نیز وجود دارد هیچ راهی برای تشخیص تفاوت serologically بین یک واکسن خرگوش و آلوده است."

خرگوش گروه مانند Peacebunny جزیره وحشی, Minn., می گویند در حال انتظار برای عمل پس از یک خرگوش تشخیص داده می شود می تواند ویرانگر به خرگوش داخلی جمعیت.

"خرگوش جهان است که واقعا در آماده باش" گفت: استفانی اسمیت. او و پسرش کالیب خود را چند نادر خرگوش شده اند و پراکنده آنها را در سراسر خرگوش جامعه به عنوان یک احتیاط باید یکی از bunnies مریض است. "این فوق العاده مرگبار فوق العاده مسری است. ما باید پیش از آن اگر ما می رویم به هر گونه شانس در همه."

RHDV2 شد برای اولین بار کشف جدید در مکزیک در ماه مارس و پس از گسترش به تگزاس و آریزونا, کلرادو, نوادا و کالیفرنیا و مکزیک است. از آن یک تهدید مرگبار برای حیوانات خانگی و همچنین حیوانات وحشی اما تاثیر نمی گذارد انسان و یا حیوانات دیگر با توجه به وزارت کشاورزی ایالات متحده. آن است که یک کوروناویروس.

این ویروس یک نوع از اصلی RHDV که ظهور در چین در سال 1984 و گسترش از طریق آسیا و اروپا و شمال و جنوب امریکا. هنگامی که آن را فرار در استرالیا, دانشمندان وجود دارد و مطالعه آن برای استفاده احتمالی در کنترل جمعیت خرگوش. از آن شده است کشتن خرگوش در استرالیا تا کنون پس اگر چه RHDV نوع 2 در طول زمان و غالب شد فشار است.

آن است که هر دو بسیار عفونی و فوق العاده محکم است. با توجه به فدرال ملی حیات وحش در مرکز بهداشت می تواند زنده ماندن چندین ماه در شرایط خشک زنده ماندن انجماد آب و هوا و می تواند گسترش خرگوش یا هر چیزی که در تماس با آنها از جمله حشرات.

این بیماری به شمار یک خطر جدی برای خرگوش داخلی به دلیل حضور پرورش دهندگان را نشان می دهد و مبادله bunnies به طور منظم در سراسر خطوط دولت است. آن را ممکن است برای آمدن به ایالات متحده از طریق یک روش مشابه.

رالف زیمرمن دولت دامپزشک در نیومکزیکو که در آن شیوع جدید آغاز شده است گفت: منشاء آن ناشناخته است.

"ما از شنیدن شایعات زیرزمینی خرگوش حمل و نقل و وجود مردمی که آیا واردات خرگوش از اروپا" زیمرمن نیویورک تایمز گفت. "بنابراین نگرانی ما این است که کسی آنها را آورده در آنها حامل این ویروس در طول حمل و نقل. اگر یکی از آنها فوت آنها تن به تن آن را و بوم ما آلوده خرگوش وحشی و به دور ما."

نه می تواند انجام شود در مورد توده وحشی خرگوش زیمرمن گفت. بسیاری از مرگ و برخی از بازماندگان که مقاوم به این ویروس تکثیر شوند این منطقه است. چقدر وحشی جمعیت می میرد را تعیین اثر این بیماری در شکارچیان است که تکیه بر خرگوش.

به امن خرگوش مثل مردم باید جدا نگهداری در داخل خانه و عمل اجتماعی فاصله در غیر این صورت شناخته شده به عنوان امنیت زیستی. برای دولت دستورالعمل های آنلاین به www.bah.state.mn.us/biosecurity.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن